קידום אתרי חנויות צעצועים שלב אחר שלב

קידום אתרי חנויות צעצועים שלב אחר שלב

תוכן עניינים

איך מקדמים חנויות צעצועים בגוגל?

כמו בכל אתר, גם בקידום חנויות צעצועים במנועי החיפוש, אנחנו מוכרחים להכיר היטב את קהל היעד שלנו, להיכנס אל הראש שלו. במקרה המדובר, אלו הם ההורים, הסבים והסבתות, קוני הצעצועים למיניהם.

משמעות הדבר היא שאנחנו חייבים לדבר בשפה של מחיר אטרקטיבי, חייבים לדבר בשפה של משלוחים מהירים (הילדים מתישים בין כה וכה, אין כיף גדול יותר משירות זריז), וחייבים לדבר אל החיפושים הפרטניים, אלה שנותנים מענה מידי (למשל בובת צ'ייס ממפרץ ההרפתקות, ולא רק צעצועי מפרץ ההרפתקאות).

כאן אפרק את אסטרטגיית הקידום שלב אחרי שלב.

קידום מילים כלליות יחד עם קידום מילים פרטניות

מחקר מילות המפתח מוכרח להיות רחב ומעמיק ככל הניתן, ואנחנו מוכרחים לחלק אותו בין מילות חיפוש כלליות של צעצועים אל מול מילות חיפוש פרטניות שמדגישות בדיוק במה מדובר.

למשל:

נרצה לקדם ערכות קוסמים לילדים, או נסיכות, או בובות לילדות, ומן הצד השני, נקדם גם צעצועים פרטניים שהורים יכולים לחפש כמו בו צעצוע דייזי ממטוסי על ולא רק צעצועי מטוסי על, או פליימוביל אסטרונאוט ולא רק פליימוביל כללי.

המילים הכלליות יביאו תנועה נהדרת ורלוונטית, אבל בו-זמנית עלינו לזכור שבהתאם לתחרות הגבוהה, כך המילים הללו יתקדמו באופן הדרגתי.

לעומתן, מילים פרטניות יותר שממש מתארות נקודתית את הצעצוע, יכולות להתקדם מהר יותר, ולהביא תנועה ממוקדת יותר.

בואו נדבר על המחיר

אם יש משהו שכל הורה יודע, הוא שברגע שההזמנה היא אינטרנטית, כך היא גם זולה יותר מחנות פרונטלית.

אני מניח שגם אתם מציעים מחירים אטרקטיביים, ואין שום סיבה שבעולם שלא תשימו להורים את זה 'בפרצוף'.

אנחנו חייבים אבל חייבים להדגיש את המחיר, ולשחק עליו בכמה זירות:

1. תגיות המטא של הדפים

חשוב לציין שאני ממליץ ואין זו חובה. מומלץ שתגית כותרת המטא טייטל ותגית המטא דיסקריפשן יציגו את המחיר. ככל שנדגיש מחיר אטרקטיבי, כך נדרבן את הקהל שלנו להקליק עלינו.

כמו כדור שלג, ככל שיקליקו עלינו יותר ויותר, כך נאותת למנועי החיפוש שאנחנו רלוונטיים, נעלה בדירוגים ונשפיע גם על עמודים אחרים.

2. הטמעת סכמת Product

סכמת Product מאפשרת לנו למעשה 'לספר' למנועי החיפוש את הפרטים החשובים ביותר על המוצר, ובכך מנועי החיפוש יכולים לשקול ולהציג את הנתונים הללו כבר בתוצאות החיפוש.

שימו לב לדוגמה הבאה שבה סכמת Product מאפשרת למנועי החיפוש לכתוב את המחיר ישירות בתוצאה, עוד לפני ההקלקה:

סכמת מחיר

בכללי, סכמות הן דרך מעולה לחזק אתר אורגנית, כיוון שהן מספקות למנועי החיפוש מידע נוסף.

במקרה שלנו בו אנחנו מקדמים אורגנית חנות צעצועים, הרי ש-סכמת Product מאפשרת לספק מידע על זמינות המוצר ושם המוצר, ובכך מעשירה את תוצאות החיפוש.

ומעבר לכל זה – ישנם אתרים רבים שאין בהם סכמה כזאת. כל יתרון הוא משמעותי.

בואו נדבר על המשלוחים

לא כל אתר חנות צעצועים עושה את זה, וחבל אם תשאלו אותי.

משלוחים. הורים מחפשים משלוחים מהירים. הילדים חסרי סבלנות, ההורים רוצים שזה יגיע כאן ועכשיו, וככל ששירות המשלוחים שלנו זריז יותר, כך מוטב להדגיש אותו בתוצאות החיפוש.

האתר הבא עשה עבודה מצוינת עם תיאור שמתאר גם מחירים אטרקטיביים וגם את המשלוח.

אפשר לשים לב שהם לא מבקשים להתחייב למספר ימים (אם כי כדאי), אבל מדרבנים שיווקית בכך שהם מדגישים כבר בתוצאות החיפוש את האפשרות למשלוח עד הבית ללא עלות בקניה מעל סכום מסוימים.

צעצועי מטוסי על

תוכן לקידום מתחת לקטגוריות המוצרים

גם הטיפ הבא נכון לקידום כל אתרי האיקומרס באשר הם, והמטרה שלנו כאן היא לתת לעמודים שלנו יתרון משמעותי – תוכן לקידום.

מתחת ואני מדגיש מתחת למוצרים שמופיעים בקטגוריית המוצרים המסוימת, למשל בימבות לילדים, שיהיה תוכן שיסביר על הבימבות, על המחירים, על שירות המשלוחים, על המחירים והיתרונות של החנות.

בתוכן לקידום מומלץ לחזור על מילת המפתח 'בימבות לילדים' מספר פעמים, וגם לשלב וריאציות נוספות כמו בימבה ביחיד, בימבה מרצדס לילדים וכיוצא בזאת.

בתוך התוכן, תוכלו לשלב גם קישורים פנימיים שיעזרו לכם לחזק עמודים נוספים, ועל החשיבות של קישורים פנימיים תוכלו לקרוא במאמר הבא.

פרופיל קישורים חיצוניים מגוון

1. קישורי נישה

קידום אתרי חנויות צעצועים נלחם באתרים מובילים ומוכרים בתחום, וגם בחנויות פחות מוכרות. המשותף לכולם – פרופיל קישורים מאוד, אבל מאוד רחב.

יש קישורים שכולם יודעים להשיג, בקנייה כמו אתרים חדשותיים, מקומונים וכיוצא בזאת, ויש קישורים ייחודיים שמשיגים בשיתופי פעולה עם מקדמי אתרים / חברות קידום.

חייבים לייצר פרופיל קישורים ייחודי, מאתרים נישתיים שאין בהכרח לאחרים.

אלו יכולות להיות חנויות בתחומים מקבילים כמו חנויות מוצרים לתינוקות או חנויות ספרים שלמשל גם מוכרות ספרי ילדים, ואלו יכולים להיות אתרים מעט יותר מרוחקים אבל עדיין עם רלוונטיות מסוימת כמו למשל אתרי שיפוצים שאפשר להעלות בהם מאמר אורח על שיפוץ חדר ילדים וטיפים, או אתר ייעוץ הורים שבו מדגימים איך משחקים יכולים לפתח את המיומנויות החברתיות של הקטנטנים.

2. קישורים כלליים סמכותיים

אתרי נישה הם אמנם חובה, אך הם אינם מבטלים את הצורך בקישורים כלליים מאתרים סמכותיים.

סמכות האתר שלנו תשפיע בהכרח על הדירוגים, ונוכל להשיג אותה באמצעות אתרים חדשותיים איכותיים. MYNET מתוך רשת המקומונים של YNET, אתר גל גפן ורבים נוספים, יעשו את העבודה מצוין.

אפשר גם ללכת על האתרים החזקים והיקרים יותר דוגמת מעריב שהוא מצוין או ישראל היום.

אני ממליץ להעלות באתרים הלו כתבת יח"צ שמסבירה על החנות, על האתר והאטרקטיביות שלו, ולקשר עם לינק אל דף הבית על שם המותג.

מנועי החיפוש יקבלו את זה, כיוון שבעצם – למה שלא נבנה לעצמנו כתבת יח"צ ונאפשר לגולשים לבקר אצלנו באתר?

הקמת בלוג מאמרים

בסופו של דבר יש גבול למספר קטגוריות המוצרים והמוצרים שנקים. אם ככה, מה יבדיל אותנו מן המתחרים. לא טעיתם, בלוג מאמרים.

כאשר אנחנו מקדמים חנות צעצועים בגוגל, מטרתנו היא להקנות לגולשים ערך מוסף, ואת המטרה הזו נשיג עם בלוג אליו יעלו מאמרים בשלל נושאים שונים ומגוונים: איך להעביר עם הילדים את השבת ביום חורפי וקר, או מאמר שמרכז משחקי חברה נהדרים לילדים בני 6 ושמתאימים על כל בני המשפחה וכיוצא בזאת.

ככל שתעניקו יותר ערך מוסף, כך תקבלו יותר תנועה אורגנית. ככל שתקבלו יותר תנועה אורגנית, כך תעלו בדירוגים עוד ועוד.

וזהו. מכאן כל מה שנותר הוא להתמיד, וזהו הסוד הכמוס והחשוב ביותר בקידום אורגני. ככל שתתמידו ולא תורידו את הרגל מהגז, כך האתר שלכם ימשיך לטפס בתוצאות.

מחפשים מומחה קידום אתרים? התקשרו:

או השאירו פניה:

ומשהו קטן אחרון, התוכן הועיל לכם? אשמח שתשתפו:

מעוניינים שאחזור אליכם?

השאירו פניה, ואחזור אליכם בהקדם: