אתה עושה גם שיווק בפייסבוק?

לא.... אבל

אני עובד בשיתוף עם סוכנות שכל מטרתה היא אחת – שיווק בפייסבוק.

למה אני לא משווק בפייסבוק? ובכן, מדובר בפלטפורמה יעילה ומצוינת, אבל כזו שמצריכה יחס שונה והתמקדות. אין לי את הזמן לערוך סרטונים, לעצב תמונות ולחקור באופן יומיומי קהלים חדשים. לצערי מניסיון עבר זה רק פוגע לי בעבודה השוטפת.

אז ממני תקבלו את מלוא התפוקה והיעילות בחזית ה-Google וממנה תקבלו את מלוא תשומת הלב והתוצאות בחזית ה-Facebook.

1561111553414 (1)
SEO

למה שיווק בפייסבוק?

אז אולי אני לא עושה שיווק בפייסבוק, אבל אני אוהב לחפור (איש תוכן במקור כבר אמרתי?), ולכן הנה כמה דברים שכדאי לדעת על שיווק ממומן ברשת החברתית.

פילוח קהלים

פתחתם חשבון בפייסבוק? כבר במעמד ההקמה אתם מספקים לפלטפורמה הפרסומית הזו מגוון פרטים: מגדר, גיל, עבודה, עיר מגורים ומיקום נוכחי בנייד ותחומי עניין (מה שאתם עושים Like, סרטונים שאתם צופים בהם ועוד).

בדרך הזו, פייסבוק מאפשרת למפרסמים לבצע פילוח מדויק ולהגיע לקהלים חדשים ורלוונטיים. נניח ואתם עסק לריהוט כפרי יוקרתי, אז תוכלו לפלח את ההודעה שתופיע רק לבני 30 פלוס ומעלה שכבר התבססו, להפריד בין גברים לנשים לצורך A/B Testing ולייעד זאת רק לאלו שהביעו עניין בריהוט כפרי ועיצוב הבית.

פרסום "דרך אגבי"

רגע מה, ולמה זה טוב?! אז כן זה סוג של מושג שהמצאתי אבל הנה ההסבר:

נניח ואתם מחפשים אינסטלטור, אז טבעי שאת החיפוש תערכו ב-Google כיוון שיש לכם צורך מידי בשירות/מידע מסוים. אך מה קורה עם עסקים דוגמת ג’ימבורי חדש שנפתח בנס ציונה? כאן הפייסבוק מאפשרת לעסק הזה להופיע כבדרך אגב על הפיד של קהלים רלוונטיים – הורים, בני 20 פלוס עד 50.

הם אמנם לא חיפשו את זה, אבל זה בהחלט רלוונטי עבורם. מעין שילוב שבין מיתוג לבין מתן מענה על צורך קיים.

תקציב מדיה משתלם

כל בעל עסק וחברה היו רוצים לדעת שהתקציב הפרסומי שלהם מנוצל על הצד הטוב ביותר עבור ייצור פניות חדשות.

פייסבוק ידועה כאמצעי פרסום משתלם שמתומחר לרוב על-פי חשיפה למודעה. בעוד שבגוגל ממומן לעתים ישנן מילים בהן נידרש לשלם מחיר גבוה כדי להופיע בעמוד, בפייסבוק ניתן להוזיל עלויות דרך אופטימיזציה שוטפת והגעה אל הקהלים הרלוונטיים והמשתלמים ביותר (מה שמחזיר אותנו ליכולות הפילוח הנהדרות של הרשת החברתית).

 

חושבים על שילוב בין שיווק בפייסבוק לגוגל? התקשרו:

או השאירו פניה:

מתי כדאי לפרסם גם בגוגל וגם בפייסבוק?

מסרים משולבים

ישנם עסקים שהנוכחות שלהם רלוונטית גם גוגל ולפייסבוק ובכך מסייעת למיצוי פוטנציאל הלידים.

מיתוג

מחפשים לחדור אל התודעה של הגולשים? כאן המקום לבחור בקידום "אגרסיבי" שימתג אתכם ברחבי הרשת.

סוגי תוכן

מצד אחד אתם עסק פורמלי שנותן מענה לצורך בשוק ומצד שני אתם מביאים אתכם בשורה חדשה? שילוב זה MUST.

חשיפה גבוהה

בשל צורך כזה או אחר אתם זקוקים לחשיפה לכמה שיותר קהלים ובאופן מידי? גם כאן השילוב עשוי להועיל.

הנוכחות שלכם ברשת

אז החלטתם ללכת על שילוב?

מהצד של קידום בגוגל, אדאג להקים לכם דף נחיתה ייעודי, לערוך מחקר מילות מפתח, להגדיר חשבון גוגל ממומן ולהקים קמפיינים תוך ביצוע אופטימיזציה שוטפת.

לצד האופטימיזציה והניהול היומיומי שלי, מדי שבוע נקבע שיחה שבועית כדי לעבור על הקמפיין ולמצוא רעיונות חדשים לשיפור ושדרוג התוצאות.

מדי יום א’, תקבלו דו”ח שבועי המסכם את כל הנתונים והתוצאות נכון לחודש הנוכחי.

מהצד של פייסבוק

מתלבטים? דברו איתי

אתם נמצאים בצומת דרכים ולא בטוחים באיזה אפיק פרסומי לבחור? אשמח לסייע!

לפעמים גוגל הוא לא הפתרון ולפעמים גם נכון הדבר לגבי פייסבוק. אם אינכם בטוחים מה האפיק הנכון ביותר עבורכם, השאירו לי פניה או התקשרו: 052-3676272, ויחד נבין מה הצעד הבריא והמשתלם ביותר לעסק/החברה.

קידום אתרים איכותי ומקצועי בדרך אליך

(לשיחה ממוקדת ויעילה יותר, מומלץ לצרף לי את האתר)

דברו איתי :)

(אפשר גם בוואטסאפ)

052-3676272