יועץ קידום אתרים

יועץ קידום אתרים

תוכן עניינים

שירות ייעוץ קידום אתרים

יועץ, למה שנרצה את זה בכלל? אז זהו, שייעוץ SEO יכול להידרש עבור מגוון מאוד מאוד רחב של מקרים. לפעמים יש מי שצריכים או ימצאו עזר בייעוץ על בסיס קבוע או למשך מספר חודשים, ולפעמים יש מי שיזדקקו ליועץ חיצוני שילווה תהליך חד-פעמי או תקלה מסוימת.

אז נעים מאוד! שמי עופר אטלס, אני מקדם אתרים בגוגל ולובש כובעים רבים נוספים: בונה אתרים חובב (יש מקצוענים יותר ממני ואמליץ לכם בשמחה  על כמה), עורך תוכן שיווקי (שולט בנושא ביד רמה), מנהל קמפיינים בגוגל ובונה דפי נחיתה.

את הידע הרב שצברתי בעולמות הקידום וכל שכן SEO ועריכת תוכן, אני אשמח לשתף גם אתכם בייעוץ בגובה העיניים. כזה שיגרום לכל תחום הקידום להיראות הרבה יותר פשוט וברור, ולצלוח אתגרים, בעיות ותהליכים בקלות וברוגע.

מתי כדאי להיעזר ביועץ קידום אתרים?​

האמת? גם אם אני ממש אשתדל, לא אצליח לכלול את כל הנסיבות והאירועים השונים שמובילים לצורך בייעוץ חיצוני ל-SEO. אבל הנה כמה תחומים עיקריים שבהם אני אוכל לתת לכם שירות.

פיקוח על עבודת מקדם / חברת קידום​

חוששים שאולי המקדם או חברת הקידום שלכם לא עושים עבורכם את העבודה המצופה? במקרה הזה אפשר גם לבחור בשירות ייעוץ קידום אתרים שוטף על בסיס חודשי, או בביקורת חד-פעמית והבאת המסקנות כולל הסברים מפורטים.

ייעוץ SEO לעסק

סיוע לבעלי עסקים בקידום אתרים עצמאי​

זה כבר תהליך שאני הרבה יותר אוהב כיוון שגם הלקוח הרבה יותר נהנה וגם הרבה יותר מרוויח.

יש בעלי ובעלות עסקים שמחליטים שהם לא מעוניינים להפקיד את האתר שלהם בידיים זרות; הם רוצים לבצע את זה בכוחות עצמם.

זה רעיון מצוין משתי סיבות:

במסגרת השירות אוכל ללמד אתכם טריקים ב-SEO, טכניקות עבודה מסודרות, מה סט הפעולות שאני מבצע כמקדם, מה העבודה השוטפת, איך להתגבר על מכשולים דוגמת כשהאתר שלא מתקדם בתוצאות החיפוש, הערות שמופיעות בכלי מנהלי האתרים, ביצוע אופטימיזציה לאתר, יצירת אסטרטגיית תוכן מסודרת, חשיבות הקישורים החיצוניים ובחירה מושכלת ועוד ועוד.

מעבר לאתר חדש

ייתכן שבעבר עשיתם לאתר שלכם קידום אורגני, וכבר הספקתם להשיג לא מעט דירוגים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

במקרים רבים ההישגים של הקידום האורגני נשמרים לאורך זמן ומניבים תוצאות, אבל העיצוב של האתר עומד מלכת, ואט אט מגיע השלב שהוא מצריך התחדשות או מעבר למערכת חדשה ונוחה יותר.

מעבר לאתר חדש מחייב יועץ קידום אתרים שילווה אתכם בתהליך.

מעבר שמבוצע לא נכון, עלול לגרום לגוגל לטעות ולחשוב שהאתר החדש הוא חדש לגמרי, ושאין לו כל היסטוריה. כל ההישגים שהשגתם באתר הישן יימחקו, וכל המיקומים שלכם ייעלמו.

זה מצב שאסור להגיע אליו, שכן זוהי פשוטו כמשמעו פגיעה בפרנסה.

למידע נוסף בנושא, כתבתי מאמר מקיף אודות מעבר לאתר חדש.

האתר לא זז

לפעמים מבקשים ממני ייעוץ חד-פעמי לא בשביל לעשות ביקורת לעבודת הקידום של חברת או מקדם האתרים, אלא כדי לסייע ולתת עין בוחנת חיצונית.

אני ממש לא מזלזל או מפקפק ביכולות המקצועיות של מקדמים נוספים, אבל גם אני וגם הם, כולנו לפעמים נוטים לעשות עבודה רובוטית מדי ככל שאנחנו מכירים את האתר ונושמים אותו יום יום.

עין חיצונית יכולה לספק תובנות שונות, לספק הצעות. לפעמים יספיק לכם שתשמעו אותי אומר משהו שכבר חברת הקידום או המקדם אמרו לכם קודם, כדי שתבינו שאם שניים אומרים את זה, אז כנראה שכדאי לבצע את המהלך.

נבחן מה גורם לגוגל שלא להזיז את האתר בכלל, ונערוך מהלכים מקיפים שיותאמו אישית לכל מקרה.

מחפשים ייעוץ קידום אתרים?

השאירו לי פניה ואחזור אליכם בהקדם 🙂

ניהול מוניטין שלילי

לעתים נחליט להיעזר בייעוץ קידום אתרים חיצוני כדי להבין מה ניתן לעשות עם תוצאות שליליות שמלכלכות עלינו בגוגל.

אני מציע שירות מקיף של ניהול מוניטין שלילי, אבל גם מלווה את זה בצורה חיצונית.

הסיבה היא שניהול מוניטין יכול לעלות המון המון כסף, ולפעמים מספיק שאתן הנחיות לאדם מבחוץ, כדי שהוא יוכל לנהל את כל המהלך לניקוי שמו בתוצאות החיפוש של העמוד הראשון והשני בגוגל.

עופר אטלס, יועץ קידום אתרים בגוגל​

אז שמי עופר, וכל עולמי הוא גוגל. אני מספק שירותי SEO, תוכן וייעוץ קידום אתרים למגוון לקוחות גדולים וקטנים כאחד.

אני מציע שירות בגובה העיניים, אני מאוד אוהב להסביר את מה שאני עושה כך שהתפקיד תפור עלי, ובכללי אני מאמין שאתם תיהנו לעבוד איתי ותרגישו את התועלת הרבה שאתם מפיקים מהתהליך המשותף.

לפרטים נוספים אודות ייעוץ לקידום אתרים השאירו פניה באתר | או התקשרו: 052-3676272

מחפשים מומחה קידום אתרים? התקשרו:

או השאירו פניה:

ומשהו קטן אחרון, התוכן הועיל לכם? אשמח שתשתפו:

מעוניינים שאחזור אליכם?

השאירו פניה, ואחזור אליכם בהקדם: