SEO טכנולוגי

SEO טכנולוגי

תוכן עניינים

איפיון קידום אתרים טכנולוגי לאתרים גדולים

כשאנחנו רוצים לקדם אתר, יש לנו סט של פעולות שמבוצעות בכל עמוד ועמוד כשהמטרה היא לוודא שהאתר אופטימלי עבור מנועי החיפוש. במילים אחרות, זוהי עבודת המקדם שעושה אופטימיזציה אונסייט.

בקצרה: הפעולות כוללות מעבר על תגיות מטה טייטל ומטה דיסקריפשן, הגדרת כותרות פנימיות בצורה היררכית H1-H6, שילוב קישורים פנימיים, הגדרת תגיות ALT לתמונות ושילוב מילות המפתח בצורה טבעית ומדודה בטקסט.

איפה נכנס ההיבט הטכנולוגי?

באתרים דוגמת אתרי תדמית, העבודה יכולה להתבצע בקלות (אמנם עבודה סיזיפית אבל לגמרי אפשרית) על-ידי מקדם האתרים. הסיבה לכך היא שמדובר באתרים עם עשרות עמודים או לכל היותר כמה מאות בודדות. מקסימום אם מדובר בעבודה רוחבית, אז היא נעשית לאורך חודשיים פלוס מינוס וסיימנו.

לעומת זאת, באתרים גדולים דוגמת פורטלים, מגזינים ואתרים חדשותיים, מקדם אתרים לא יכול לעבור על אלפי ועשרות אלפי עמודים. בנוסף, מדובר באתרים שגדלים בקצב מהיר עם עוד ועוד תכנים. לכן צריך ממש להעסיק מקדם אתרים במשרה מלאה כדי שידביק את הקצב.

ולכן אנחנו יוצאים הגדרות אוטומטיות שמבטיחות שכל עמוד ועמוד יקבל באופן מידי את מאפייני ה-SEO שנדרשים לקידום.

הגדרות SEO טכנולוגי לדוגמה

האם האתר שלכם צריך ב-SEO טכנולוגי?

אם יש לכם אתר תדמית, אז אתם לחלוטין לא מוכרחים שיהיה לכם SEO טכנולוגי. מה גם שלא מדובר בדבר מה שפשוט מחליטים יום אחד ומיישמים. זה דורש איפיון של מקדם אתרים שמכיר את התחום, עבודה מול מתכנתים, שעות פיתוח ועלויות שמשתנות בין אתר לאתר.

אם יש לכם אתר איקומרס, אז כבר אתם מתחילים לקלוע לתחום של קידום אורגני טכנולוגי. יש לכם פורטל? אז בכלל. אתר חדשותי? אתם לגמרי מחליטים נכון.

הקו המנחה: קידום טכנולוגי צריך לאפשר לנו לייצר עמודים בקצב תעשייתי ומבלי שנצטרך לטרוח פעם אחר פעם על אופטימיזציה בסיסית. כך למשל באתרי איקומרס לא נרצה לעבור מוצר אחרי מוצר ולדאוג שהוא יתאים לקידום. בפורטל שעולים בו עשרות עמודים מדי חודש, וודאי שלא נעסיק מקדם במשרה מלאה רק עבור זה.

כמה עולה לאפיין ולהניע תהליכי פיתוח לקידום אתרים טכנולוגי?

בסופו של יום השאלה הגדולה היא מה התקציב שלנו – האם אנחנו באמת מסוגלים להשקיע בפיתוח האתר.

מסמך איפיון טכנולוגי לפיתוח האתר ל-SEO יכול להיות פעולה קצרה שלא תדרוש ממני יותר מדי, ומנגד פעולה ארוכה שמצריכה מחקר ממושך של האתר והיכרות מעמיקה איתו.

מה שצריך להטריד אתכם בעלי האתרים יותר מכול – התשלום עבור המתכנתים. אני מציע שכבר תקנו לעצמכם בנק שעות או תבררו את המחירים ותנסו להתאים מראש את פרק זמן העבודה.

זקוקים לייעוץ?

אשמח להציע לכם שירות מקצועי ואדיב.

איפיון SEO טכנולוגי יכול לתת בוסט מטורף לאתר. אפשר רק לדמיין מה קורה לאתר שיש לו מנוע חיפוש שפותח עמודים באופן אוטומטי על-בסיס השאילתה של הגולשים. ועוד לא סתם עמוד אלא עמוד שעבר אופטימיזציה אוטומטית בלי שאף מקדם אתרים נגע בו.

התעניינתם מה זה קידום אתרים טכנולוגי? מקווה שהשכלתם 🙂 הגעתם לכאן כי אני מחפשים איש מקצוע? השאירו לי פניה לקבלת שיחה חוזרת או התקשרו: 052-3676272 (עופר).

מחפשים מומחה קידום אתרים? התקשרו:

או השאירו פניה:

ומשהו קטן אחרון, התוכן הועיל לכם? אשמח שתשתפו:

מעוניינים שאחזור אליכם?

השאירו פניה, ואחזור אליכם בהקדם: