מורה פרטי לקידום אתרים​

קורס SEO בקצב שלך​

בעלי עסק עם אתר ורוצים להשיג תוצאות טובות יותר? מחפשים מקצוע מאתגר ומתגמל בעולם האינטרנט? אני מזמין אתכם להדרכה מקצועית ל-SEO עם מורה פרטי לקידום אתרים שמגיע מהתעשייה.

הקורס הוא מעשי ומלווה יחד עם בניית אתר על בסיס מערכת WordPress לצורך הבנה של כל אחד מנושאי הקורס.

אצלי אין תיאוריה.

1561111553414 (1)
SEO

קורס פרטי בקידום אתרים

עופר אטלס, מקדם אתרים SEO בעל ניסיון של 6 שנים בתחום. כשכיר וכעצמאי, קידמתי פורטלים עם עשרות אלפי עמודים מצד אחד, ואתרי תדמית עם כמה עשרות/מאות עמודים מהצד השני. 

לאורך הקורס אדאג לקחת אתכם מרמה בסיסית של חוסר היכרות מוחלט עם SEO עד לרמה מקצועית בה תדעו כיצד לגשת לכל אתר ולקדם אותו הלכה למעשה. 

לאורך הקורס נתכנן אסטרטגיית SEO מקדימה, נכיר את המערכות שכל מקדם ומקדמת צריכים להתמצות בהן ונתרגל את כל הפרקטיקות שגורמות לאתרים להתברג בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

קורס שלם או בהתאמה אישית

משך הקורס הוא 8 מפגשים פרונטליים, או אונליין עם השתלטות מרחוק. משך כל מפגש – שעתיים.

ניתן גם לקחת הדרכות על בסיס נקודתי. אני ממליץ במקרים האלה לערוך איתי שיחה מעמיקה לפני כן. במהלך השיחה נבין את הרמה הקיימת וכך אדע להתאים לכם את ההדרכה האפקטיבית ביותר.

סילבוס

שיעור 1 - מה זה SEO? איך מנועי החיפוש עובדים? וכיצד מבצעים חקר מילות מפתח

SEO.. רגע לפני שקופצים למים – איך כל זה קורה? ולמה שדווקא האתר שלנו ייבחר?

כיצד מנועי החיפוש מדרגים אותנו?

חקר מילות מפתח – חלק א': החשיבות האסטרטגית

חקר מילות מפתח – חלק ב': ההבדל בין מילים גנריות לבין ביטויי זנב ארוך

חקר מילות מפתח – חלק ג': שימוש בכלי מתכנן מילות המפתח ובכלים חינמיים של Google

חקר מילות מפתח – חלק ד': הפרדה בין עיקר לטפל (ביטוי ממיר לבין ביטוי בעל פוטנציאל לתנועה לא רלוונטית)

שיעור 2 - מבנה אתר היררכי, דומיין וכתובת URL, התאמת ביטוי לדף

כיצד אתר אינטרנט בנוי: חלוקה לקטגוריות, תפריט עליון, תפריט תחתון, דף הבית ודפים פנימיים

מהו דומיין? כיצד נראית כתובת url ידידותית למנועי החיפוש? כיצד ניתן לנצל אותה כפרמטר לקידום

התאמת ביטוי פר דף: מדוע כל ביטוי לקידום צריך לקבל דף משלו באתר?

תוכן! הפרמטר החשוב והמרכזי ביותר לקידום אתרים

שיעור 3 - אופטימיזציית On-site על תוכן האתר ו-HTML

הקדמה: כמקדמי אתרים אנחנו לא צריכים לדעת HTML, אך חשוב שנבין את הבסיס שעל-פיו מנועי החיפוש יודעים לקדם אותנו.

מהי שפת HTML? כיצד היא בנויה? ומה הן התגיות החשובות עבורנו כמקדמים?

שילוב מילת המפתח בתוכן – איך עושים את זה נכון וממה להיזהר?

תגיות מטה: אופטימיזציה בכפוף להנחיות האיכות של Google

כותרות H1-H6: היררכיה נכונה בתוכן

כתיבת תוכן איכותי שמדבר לגולשים וקורץ למנועי החיפוש

חשיבות תמונות וסרטונים בתוכן ותגיות Alt

שיעור 4 - קישורים לאופטימיזציית Off-site וקישורים פנימיים

חשיבות הקישורים החיצוניים לקידום האתר

כיצד מוצאים קישורים איכותיים?

ביצוע שת"פים להחלפת קישורים

טקטיקות נכונות לבניית קישורים

שילוב קישורים פנימיים בתוכן האתר וחשיבותם

שיעור 5 - Google Search Console או "כלי מנהלי האתרים"

מהו כלי מנהלי האתרים ומהי חשיבותו?

פתיחת נכס והטמעת כלי מנהלי האתרים באתרנו

מעבר על ממשק המערכת

מפת XML

קובץ Robots.txt

הגשת עמודים נקודתיים לסריקה

איתור תקלות

דפי 404

העלאת קובץ Disavow

שיעור 6 - Google Analytics או "ניתוח התנהגות הגולשים"

מהו גוגל אנליטיקס ומהי חשיבותו עבור מקדמי אתרים?

פתיחת נכס גוגל אנליטיקס והטמעתו באתר

מעבר על ממשק המערכת

ניתוח תובנות זמן אמת

התנהגות הגולשים

מעבר על ערוצי הכניסה של הגולשים

מהו Bounce Rate (אחוז נטישה) ומהי חשיבותו?

מהו Session (ביקור) וכיצד הוא משפיע על SEO?

יצירת פילטרים לסינון IP

יצירת Goals (יעדים) להמרה

שיעור 7 - SEO טכני

הפניות 302 ו-301

מעבר ל-https

מהו תג קנוניקל?

כיצד יוצרים Sitelinks?

אופטימיזציית זמני טעינה

עדכון Mobile First של גוגל

מהו Dynamic Sitemap?

כיצד מבצעים העברת אתר לאתר חדש ששומרת על מיקומים

שימוש בכלי Screaming Frog וחשיבותו

עבודה עם Ahref ו-ZEFO

שיעור 8 - חווית משתמש וחשיבה שיווקית

כיצד כותבים תוכן שמסקרן את הגולשים

דגשים על אתר נעים לעין

הנעה לפעולה – מתי אסור להחמיץ הזדמנות להמרה

שימוש נכון בפופ-אפים

סרטונים וחשיבותם

הטמעת HotJar

שיעורי בית

(באמת חשבתם שתתחמקו?)

הקורס שם דגש נרחב על פרקטיקה. הפרקטיקה לא נשארת איתנו רק בחדר ומשם נמצאת על Hold עד למפגש הבא! כל שיעור כולל בסיומו שיעורי בית. את שיעורי הבית צריך להגיש לי למייל לבדיקה ולקבלת הערות בונות.

ייתכנו פעמים בהם תידרשו להגיש את אותם שיעורי הבית יותר מפעם אחת.

המטרה שלי היא לדאוג שתצאו עם ידע מקצועי מקיף.

למי הקורס מתאים?

אין שום צורך בידע קודם. הדבר היחידי שאני זקוק לו כדי שיהיה לנו עם מה לעבוד הוא:

היכרות עם עולם האינטרנט – חובה

יכולות כתיבה – לא חובה, אבל בהחלט יעזור לכם

מוטיבציה – נכונות ללמוד ולהשקיע.

אם אתם לא מחפשים קיצורי דרך ונכונים להשקיע את הזמן שלכם הן בקורס והן בין שיעור לשיעור, אתם בהחלט מתאימים : ).

מחפשים מורה פרטי לקידום אתרים? התקשרו:

או השאירו פניה:

שאלות בנושא קורס SEO

מורה פרטי לקידום אתרים או אולי קורס במכללה? כל השאלות והתשובות במקום אחד!

מה ההבדל בינך לבין קורס במכללה?

האמת? שאני פשוט ניגש לתכל'ס ובמכללות זה לוקח יותר.

אם אתם אנשים שאוהבים להגיע לעיקר בלי שדברים נמתחים כאורך הגלות – אז הקורס הזה יכול להתאים לכם במידה רבה.

אני מציע סביבת לימודים אישית אחד על אחד עם אפקטיביות גבוהה יותר מקורס בו יש כ-20 תלמידים בכיתה כשכל אחד עם השאלות שלו.

הבדל נוסף הוא שאני לא שוכר כיתה ולכן שכר הלימוד הוא נמוך באופן משמעותי.

הבדל אחרון חביב – אני מציע גם בנק שעות. לא חייבים להתחייב לקורס עם תהליכים של "הקפאה" ושלל מונחים מחייבים אחרים.

האם אוכל לשאול שאלות בין שיעור לשיעור?

יתרה מכך – תוכלו לשאול אותי הרבה אחרי שהקורס יגמר.

קידום אתרים זה משהו שאף פעם לא באמת מסתיים. תמיד צצים אתגרים חדשים, תמיד יש זוויות הסתכלות חדשות. אתם יותר ממוזמנים לשאול אותי כל שאלה במהלך הקורס ולאחריו.

אני גם אדאג להכיר לכם מגוון קבוצות יעילות בפייסבוק בהן תוכלו להעלות שאלות ולקבל תשובות ממקדמי אתרים נוספים.

אין לי מושג בטכנולוגיה - זה בטוח יתאים לי?

קידום אתרים אורגני הוא למעשה אחד מתחומי השיווק הפחות טכנולוגיים שאני מכיר.

קידום ממומן מצריך הרבה יותר ידע טכני מאשר קידום SEO.

בקידום אורגני תצטרכו לדעת כיצד לעבור על תוכן (מי שגם כותב תוכן בהחלט מחזיק ביתרון משמעותי), כיצד לדגם עמוד בצורה נכונה, לעבור על כותרות, לעבור על תגיות HTML ולבנות קישורים באתרים חיצוניים.

אתם לא צריכים ידע טכנולוגי, אלא עקשנות, עבודה עקבית וחתירה למטרה.

הקורס בוודאות מעשי?

אני אף פעם לא הצלחתי ללמוד דברים מתיאוריות. רק כשניגשתי לעניין דברים נכנסו לי לראש – לכן אני עושה את אותו הדבר אתכם בקורס.

במסגרת הקורס נעבוד על האתר שלכם ואם לא קיים לכם אחד, אז נקים אתר לצורך הלימודים.

לאורך הקורס נעבוד על האתר, נטמיע בו את כל המערכות הנדרשות לקידום SEO, נעלה בו עמודים חדשים, נבצע אופטימיזציות On-Site ואופטימיזציית Off-Site, נעקוב אחר תוצאות ונחתור לשיפורים משמעותיים ועקביים במיקומים.

בנוסף – הקורס כולל חומרי לימוד שיאפשרו לכם לשמור על הידע המעשי ולרענן את הזיכרון בכל רגע נתון.

מה העלות של הקורס?

עלות הקורס ל-8 מפגשים, בני שעתיים כל אחד + בדיקת שיעורי בית וקבלת חומרי לימוד, הינה 2,500 ש"ח כולל מע"מ.

אם ארצה לחזור על החומר של הקורס?

הקורס כולל חומרי לימוד.

עם סיום כל שיעור, יישלח אליך קובץ מקיף שכולל את כל נושאי הלימוד שעליהם דיברנו.

אני דואג גם להתאים את הקובץ בכפוף למה שהיה בשיעור, ככה שאם עלו שאלות, התוכן דינמי ומשתנה.

לא תצאו עם סימני שאלה.

קידום אתרים איכותי ומקצועי בדרך אליך

(לשיחה ממוקדת ויעילה יותר, מומלץ לצרף לי את האתר)

דברו איתי

דברו איתי :)