האם שווה לקדם ביטוי עם אלפי חיפושים?

האם שווה לקדם ביטוי עם אלפי חיפושים?

תוכן עניינים

האם להשקיע בקידום ביטוי עם אלפי חיפושים?

האמת? שזה תלוי.

היתרון של קידום ביטוי עם אלפי חיפושים הוא בכך שגם אם הוא כללי מאוד, הוא עדיין יכול להביא כמה עשרות בודדות של חיפושים רלוונטיים בחודש. מספיק לנו עשרות פניות רלוונטיות בחודש, כדי שנרגיש היטב את הקידום, ונהיה מרוצים מגדילה עקבית של העסק שלנו.

אז למה אני אומר שזה תלוי?

קידום אורגני הוא דבר שלוקח זמן, לא מעט זמן בכלל.

ישנם ביטויים שמשך הקידום האורגני שלהם לוקח כ-3 עד 4 חודשים, וישנם ביטויים שה-SEO שלהם יכול גם לקחת חצי שנה ושנה!!

כדי לקדם ביטויים על אלפי חיפושים, לרוב נידרש להיכנס לתחרות גדולה ומאתגרת אל מול מגוון חברות ובתי עסק מקבילים. להגיד שהדבר לא אפשרי? כלל וכלל לא. אפשר להגיע ליעד, ואת זה אני אומר בהתחייבות. אך בביטויים עם אלפי חיפושים, אנחנו נצטרך להשקיע בכתיבת כתבות תוכן באתר ובניית קישורים אינטנסיבית לאורך זמן ניכר. לרוב, את התוצאות אנחנו נראה אחרי כשנה של קידום.

עבורכם כבעלי עסקים, להשקיע חודשים על גבי חודשים בקידום, מבלי שאתם רואים את הביטוי שאתם כל כך רוצים בעמוד הראשון, הוא כאב לב של ממש, ותחושה של עוגמת נפש רבה.

אז מה אני מציע?

נשקיע בביטוי הכללי והחשוב ביותר לעסק שלכם, אבל רק בעקיפין!

בקידום אתרים, נהוג לקדם כל ביטוי על פני דף אחר באתר. כדי להגיע להישגים משמעותיים עם הביטוי התחרותי ביותר, חשוב שנקדם אותו על דף הבית של העסק.

בינתיים, בזמן שנחזק את האתר ונשקיע בביטויים אחרים ופשוטים יותר, מטבע הדברים שגם נגביר את הסמכותיות של הדומיין, ומשם גם את הסמכותיות של דף הבית.

באילו ביטויים כדאי שנשקיע?

נתחיל בדוגמה: נניח שאנחנו מקדמים אתר של מורה לגיטרה ואנחנו בוחרים לקדם את הביטוי "לימוד גיטרה" שכולל בתוכו כ-1000 חיפושים בחודש.

זהו ביטוי תחרותי למדי וכזה שיכול להביא תנועה כללית ובתוכה עשרות פניות רלוונטיות לחודש. עם זאת, עד שנראה באמת את הפירות מן הביטוי הזה, הלקוח כבר יכול להתייאש ולעזוב.

על כן, חשוב שמקביל לביטוי חשוב שכזה, נשקיע גם בביטויים צדדיים עם עשרות או מאות חיפושים. כך למשל "מורה לגיטרה ברחובות" שכולל רק 50 חיפושים בחודש, יכול להניב תנועה של תלמידים רלוונטיים עבור הלקוח, ולהתקדם מהר יותר בתוצאות החיפוש.

המלצתי הכנה היא לא לנסות ללכת על פי האגו עם ביטויים של אלפי חיפושים, אלא לחפש את הביטויים עם מאות ועשרות החיפושים ובדגש על כאלו שיביאו לנו קהל מכוון מטרה.

ביטויי זנב ארוך כאסטרטגיית SEO

לרוב בביטוי זנב ארוך (Long Tail), אנחנו נראה כיצד ירדנו מאלפי חיפושים לכמה עשרות בודדות.

מדובר בביטויים שכוללים מגוון רחב של צירופי מילים שונות, שלרוב מי שיכתוב אותן יהיה גולש או גולשת מכווני מטרה.

נניח יש לנו לימוד גיטרה. אז ביטוי זנב ארוך יהיה לימוד גיטרה בפתח תקווה. נניח יש לנו עורך דין מקרקעין, אז ביטוי זנב ארוך יהיה עורך דין מקרקעין בראשון לציון.

נכון שלהופיע בעמוד ראשון עם עורך דין מקרקעין ארצי זה מעולה ויכול להניב פניות. אבל הזמן והמשאבים שנקדיש כדי להגיע אל המטרה יהיו כבירים, ואילו בזנב ארוך ההשקעה יורדת לחצי ולפעמים אפילו לרבע מהזמן!

כיצד נדע אילו ביטויי זנב ארוך יועילו לעסק שלנו?

כאן כבר נכנס עניין של חקר מתחרים.

על מומחה קידום האתרים שלכם (רמז אני רוצה להיות המומחה שיקדם אתכם 🙂 ), מוטלת החובה לערוך חקר מילות מפתח מקיף בטרם התחלת עבודת ה-SEO.

חקר מילות המפתח צריך לכלול משהו כמו 40% מילות מפתח כלליות ו-60% מילות מפתח שמתבססות על זנב ארוך. אין זה אומר שזנב ארוך יהיה רק עשרות חיפושים, וישנם ביטויים שגם מגיעים לכמה מאות טובות.

האסטרטגיה שאני מציע היא להתמקד בביטויים הארוכים והפשוטים יותר, ואט אט עם עבודת הקידום הכוללת של האתר, גם נראה תוצאות בתוך הביטויים המאתגרים והתחרותיים יותר.

שנחשוב על אסטרטגיה מנצחת ביחד?

קוראים לי עופר אטלס, ואני מקדם אתרים ומנהל קמפיינים לפרסום ממומן גוגל.

אני מאמין שקידום אתרים משתנה מלקוח ללקוח, והוא איננו מתבסס על תבנית אחת שתקפה על כולם.

לא פעם, בחירת אסטרטגיה נכונה והקדשת מחשבה מרובה לפני תחילת העבודה, יכולה להניב לעסקים וחברות, תוצאות מרשימות הרבה יותר מאשר הלחץ שמאפיין הרבה חברות קידום ומקדמים, לחץ של לסגור לקוח ויאללה לגשת לעבודה.

אשמח להיפגש אתכם כדי להכיר את העסק טוב יותר, לתכנן לכם אסטרטגיית עבודה נכונה ומועילה ועל פיה להביא לכם הצעת מחיר מסודרת ומפורטת.

רק אחרי שנחליט שהכל מוסכם ורק אחרי שתבינו בדיוק מה נעשה עבורכם, אז ניגש אל העבודה.

אני מבטיח לכם עבודה ממוקדת תוצאות, תוצאות הלכה למעשה ושירות נעים וזמין לכל שאלה ובקשה.

לפרטים נוספים התקשרו: 052-3676272 או השאירו לי פניה באתר.

מחפשים מומחה קידום אתרים? התקשרו:

או השאירו פניה:

ומשהו קטן אחרון, התוכן הועיל לכם? אשמח שתשתפו:

מעוניינים שאחזור אליכם?

השאירו פניה, ואחזור אליכם בהקדם: