קידום ממומן בגוגל​

פרסום ממומן יצירתי בגוגל

רגע, מה קשור יצירתי?! אז… כולם ככולם יודעים לעשות פרסום ממומן בגוגל, אבל רק מעטים יודעים איך למשוך את תשומת הלב של הגולשים ולשכנע אותם כבר לפני ההקלקה שהם מצאו את מבוקשם.

חשבתם על קידום ממומן בגוגל? אשמח ללוות אתכם עם אסטרטגיית שיווק נכונה, קופי יצירתי ומודעות שחושבות מחוץ לקופסה

1561115837672 (1)

לקוחות מרוצים

קרנית מלמד
SEO

מה זה קידום ממומן בגוגל?

פרסום ממומן בגוגל ידוע גם בשם PPC במשמעות של Pay Per Click. כשמו כן הוא, ואנו משלמים בעצם על כל הקלקה של הגולש על המודעה.

פרסום ממומן בא במטרה לסייע לעסקים להביא לפניות חדשות דרך רשת החיפוש והמדיה של גוגל “כאן ועכשיו”. להבדיל מקידום אורגני שלוקח זמן עד שהוא מגיע לתוצאות, קידום ממומן הוא מעכשיו לעכשיו. הקמנו קמפיין? תוך דקות נופיע בתוצאות החיפוש.

מה קידום ממומן PPC כולל?

חקר מילות מפתח

מחקר ראשוני לגיבוש אסטרטגיה והבנת גובה התקציב.

הגדרת חשבון

הגדרת חשבון והקמת קמפיין שמותאם לעסק שלך.

קופי יצירתי

הקמת מודעות שמושכות את הגולשים הרלוונטיים לעסק.

אופטימיזציה

ניתוח הנתונים וגיבוש מסקנות לאופטימיזציית הקמפיין.

האחריות האישית שלי

איש הקשר שלכם עם Google

מחפשים פרסום ממוקד תוצאות? זה בדיוק התפקיד שלי

פרסום ממומן בגוגל מביא לא מעט אנשים לציפייה גבוהה. אנחנו משלמים לגוגל עבור כל הקלקה, ובטח לבטח שנרצה לראות שהפרסום עובד ומניב לנו תוצאות.

התפקיד שלי הוא לקחת שליטה מלאה על חשבון המודעות שלכם ולהביא אותו למקסימום תוצאות. צעד אחר צעד אני עובר על הקמפיין, משפר, מתקן ולומד את התנהגות הגולשים. המטרה שלי היא להפוך את הקמפיין הממומן שלכם בגוגל למכונת לידים משומנת.

לקוחות רבים מגיעים אלי כשהם חושבים שזהו, הגיעה השעה לוותר על הפרסום הממומן. אני שמח לדעת כי שיניתי למגוון לקוחות את הדעה על Google ושיחד הצלחנו להגיע לתוצאות המיוחלות.

אופטימיזציה שוטפת

מפרסמים רבים נוהגים לנהל את החשבונות של לקוחותיהם וממעטים בלשוחח איתם.

גם במקרה שלי, מרבית העבודה מתרחשת מאחורי הקלעים, אך אני אקפיד לעדכן אתכם מדי שבוע (וגם באמצע השבוע) בכל מה שנעשה בקמפיין, בתוצאות שהשגנו ובשינויים שנערכו.

הקמפיין עובר אופטימיזציה קבועה לאורך כל השבוע ואתם תדעו בדיוק מה הכסף שלכם עושה.

מחפשים מומחה קידום ממומן בגוגל?
דברו איתי:

או השאירו פניה:

רוצים גם לראות תוצאה כזאת?

נתוני גוגל אדס

שאלות בנושא PPC

מטבע הדברים שכולנו מגיעים למקדם האתרים שלנו עם שאלות, כאן המקום לענות על כל מה שמסקרן אתכם.

כשאתה אומר אופטימיזציה, למה הכוונה?

חשבו על זה כך – הקמפיין שלכם רץ ומציג מודעות לגולשים, אבל מי אמר שהוא מציג את המודעות לגולשים הרלוונטיים ביותר? ולהפך – האם ייתכן מצב שבו הקהלים שלנו לא ייחשפו למודעה?

האמת, שבפרסום באינטרנט, הכל ייתכן. קמפיינים חייבים! לעבור אופטימיזציה כדרך קבע כדי למקד אותם ככל הניתן.

במסגרת האופטימיזציה אני אעבור על המילים ואוודא שאנחנו מופיעים במונחים הרלוונטיים ביותר. בנוסף, אבדוק את המודעות ואת הביצועים שלהן. מודעה שלא עובדת טוב, תוחלף בקופי חדש.

אבדוק באילו מכשירים הקמפיין עובד בצורה יעילה יותר – האם בנייד? מחשב? או אולי טאבלט? מה הם הגילאים שהכי נוטים להמיר עבורנו? לכל השאלות הללו יש תשובות ברורות, תשובות שצריך לנתח ולהבין מהנתונים.

איך עובדת שיטת התשלום?

אנחנו משלמים על בסיס המחיר שאנחנו מציעים עבור כל מילת מפתח.

נניח שאנחנו מקדמים את המילה טכנאי מחשבים – לנו יש את האפשרות להגיד, אוקיי אני מאפשר לגוגל לקחת לי 3 שקלים עבור כל גולש שהקליק על המודעה.

כאן מצטרפים מגוון פרמטרים שונים וביניהם מידת התחרות על הביטוי. ככל שהוא תחרותי יותר, כך המחיר שלו גבוה יותר. ככל שנשלם יותר, כך נופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

אגב, בעזרת אופטימיזציה נכונה, ניתן להוריד את גובה התשלום עבור כל מילת מפתח בעד כ-50%!

ברגע שגולש הקליד את שאילתת החיפוש, מנוע החיפוש של גוגל בודק מה הביד (המחיר להקלקה) שכל מפרסם הציע למילת המפתח וכך הוא בוחר את מי להציג.

האם אני יכול להקים קמפיין ממומן בגוגל לבד?

כן, אבל אם אין לך את הידע הנדרש אז אני בהחלט לא ממליץ.

גוגל אמנם גיבשו מערכת קידום ממומן נוחה וקלה לתפעול, אך מספיק לעשות כמה טעויות קטנות כדי שנגלה עד כמה מנוע החיפוש גם יכול לשתות לנו את התקציב על תנועה לא רלוונטית.

החלטתם להקים קמפיין לבד? וודאו שאתם יודעים את כל הפרטים הבסיסיים דוגמת מילים מותאמות לביטוי אל מול מילים מדויקות או התאמות רחבות.

מתי רואים תוצאות?

הקמנו את הקמפיין? מעולה, תוך מספר דקות מרגע הפעלת הקמפיין, כבר נתחיל לראות את עצמנו מופיעים בתוצאות החיפוש לשאילתות שהגדרנו לעצמנו.

מבחינת תוצאות במובן של המרות, כאן כבר צריך ללמוד את הקמפיין ולראות אם הקהלים רלוונטים ואם דף הנחיתה הוא טוב.

בנימה זו אני גם אשמח לספר לכם שאני מציע שירותי בניית דפי נחיתה. ללקוחות גוגל ממומן, דף הנחיתה הוא חינם!

מה כדאי לי? PPC או SEO?

זה מאוד משתנה בין לקוח ללקוח. יש לכם צורך בלידים מידיים? אז גוגל ממומן בהחלט יתאים לכם. יש לכם את היכולת להמתין מספר חודשים עד לקבלת התוצאות? קידום אורגני בגוגל הוא ההשקעה האולטימטיבית עבורכם.

PPC הוא תחום די פשוט – שילמנו, קיבלנו. SEO לעומתו, הוא ענף שמצריך הרבה זמן והשקעה. במרבית הפעמים, הלקוח כמעט לא רואה איך ההשקעה מחזירה את עצמה בחודשים הראשונים. הקפיצה המשמעותית במיקומים מגיע רק לאחר כ-4-6 חודשים בממוצע.

איך מתחילים?

יש לנו כאן לו”ז מאוד ברור : )

אחרי תיאום ציפיות והכרת העסק אני עורך חקר מילות מפתח. אני אשלח את הקובץ לאישור יחד עם הערכה למחיר הממוצע להקלקה.

נבין ביחד מה התקציב היומי שאנחנו רוצים לשים ולאחר מכן אעבור לפתיחת החשבון (או התחברות לחשבון במידה וקיים אחד), הקמת והגדרת הקמפיין ויצירת מודעות פרסומיות.

אם יש לכם אתר שאליו אתם רוצים להנחית את הגולשים, אדאג להטמיע בו קוד המרות של גוגל שיאפשר לנו להבין כמה גולשים השאירו פניות מתוך המודעות.

אם אתם צריכים דף נחיתה, אקים לכם אחד במסגרת השירות.

קבלו הצעה לקידום ממומן

קידום אתרים איכותי ומקצועי בדרך אליך

(לשיחה ממוקדת ויעילה יותר, מומלץ לצרף לי את האתר)

דברו איתי :)

(אפשר גם בוואטסאפ)

052-3676272