איך לעבור בשלום עדכוני גוגל

איך לעבור בשלום עדכוני גוגל

תוכן עניינים

עדכונים – החרדה של המקדמים

זה יישמע לכם מתחכם, אולי אפילו כמו עקיצה, אבל פשוט תעבדו By the Book.

אני לא אומר שלא כדאי להיות יצירתיים כשזה מגיע לקידום אתרים אורגני, ולפעמים דווקא היצירתיות היא זו שהצליחה להביא לי הישגים מצוינים עבור לקוחות (נניח סרטון מצוין שמשאיר את הגולשים זמן רב באתר, חידון באתר שמפעיל את הגולשים ומפנה אותם לאחר מכן למגוון עמודי שירות וכיוצא בזה). כוונתי היא שלא לנסות לשטות במנועי החיפוש, כי בסופו של יום, הם תמיד יגברו עלינו, יגלו את התכסיסים שלנו, ויענישו בהתאם.

אז איך עושים קידום By the Book שלא רואה עדכונים ממטר?

קודם כל אופטימיזציה!

תוודאו שהאתר שלכם מותאם בול למה שמנועי החיפוש מבקשים. למעשה, שכל עמוד ועמוד יהיה אופטימלי עבור מנועי החיפוש שלכם.

במאמר הזה, לא אתייחס לפירוט של אופטימיזציית אונסייט, ולשם כך יצרתי בשבילכם אחלה מאמר בנושא אותו תוכלו לקרוא בקישור בא.

תוכן, והרבה ממנו

בואו אני אגלה לכם סוד – את האתר האישי שלי אני מקדם בעזרת קישורים איכותיים, אבל בעיקר עם המון, המון, המוןן תוכן מקורי.

אני אף פעם לא מוותר לעצמי, וגם בשבועות הכי עמוסים, גם בימים בהם אני רק מפנטז כבר על לשכב קצת על הספה, אני עדיין יושב, פותח מחשב וכותב מאמר חדש לאתר.

מנועי החיפוש אוהבים אתרים שמעלים תכנים לעתים תכופות, והם רואים בכך כמדד לכך שהאתר הוא דינמי ומתעדכן למען הערך המוסף של הגולשים שלו. בשיטה הזו, אני מצליח להביא להישגים משמעותיים גם בקרב אתרים חדשים לחלוטין שקיימים חודשים ספורים.

דגש על חווית משתמש

תחשבו קודם כל על הגולשים שלכם. תאמינו לי – גוגל יודעים למדוד ולהבין אם הגולשים שלנו אוהבים את האתר, או שמא הם מתאכזבים ועוברים למתחרים.

תקפידו להציץ בכלי מנהלי האתרים שלכם ולוודא שאין כל הערה על בעיות ביצוע כאלו ואחרות בניידים. תנו הצצה לפחות פעם בשבוע ותבטיחו לעצמכם הרבה נחת.

שנית, אל תוותרו על בדיקת המדדים שלכם ב-Google Analytics. האם הגולשים שלכם נוטשים את הדף שאליו הם נוחתים מבלי לעבור לדפים נוספים? האם משך השהייה הכללי שלכם באתר הוא נמוך באופן יחסי? עמוד שאתם מאתרים בו התנהגות משתמש שלילית, הוא עמוד שאתם חייבים לחקור ולנסות להבין כיצד למשוך את הגולשים ולעניין אותם.

לבסוף – תקפידו "לשעשע" את העיניים של הגולשים. הוסיפו מדיה בדמות תמונות וסרטונים. השתדלו להיות רלוונטיים לטקסט, וכך תוסיפו המון פלפל לחוויית הקריאה. אגב על שימוש במדיה לשדרוג התוכן, כתבתי לכם רבות במאמר הבא.

קישורים, אבל בזהירות

אתם פשוט לא מבינים כמה ניסויים עשיתי בכל מה שנוגע לעניין הקישורים.

לפעמים בניתי קישורים, לפעמים לא בניתי, לפעמים אמרתי העיקר קישור אחד איכותי בחודש ולפעמים אמרתי להפגיז בלי לראות בעיניים.

המסקנה האישית שלי: תמצאו איפשהו את התחום האפור שבין כמות לאיכות.

קישור אחד לא מספיק בשביל להביא לקידום משמעותי במהלך חודש מסוים, וים של קישורי זבל לא יעילים, גם לא יזיז הרבה למיקומי הביטויים, ואולי אף לעתים יזיק.

אני משתדל לבנות קישורים רלוונטיים בלבד עבור אתרי הלקוחות שלי. אל תמהרו להדביק קישור בכל חור שאתם מוצאים. אך אל גם תנמנמו בשמירה, והקפידו לחפש אחר שת"פים חדשים.

ורבותיי, ככה שומרים על מיקומים

נשמע לכם פשוט? ובכן כי זה באמת פשוט.

אז מה הקאץ'? במילה אחת: עקביות. כל עוד לא נשמור על עבודת קידום עקבית, אז הרי שנתעכב מלראות תוצאות.

כל אתר ואתר של לקוחותיי עובר קידום שזהה במתכונתו. הרבה תוכן איכותי, הקפדה על עדכונים מדי שבוע, ובניית קישורים רלוונטיים וסמכותיים.

עבודה שכזו, בשילוב על חוויית משתמש שבאמת ובתמים מועילה למשתמש, היא טכניקה שממגנת את האתר ומפחיתה באופן ניכר את הסכנה של שינויים דרמטיים מדי בעסק.

מחפשים קידום איכותי ונקי? דברו איתי! זמין עבורכם בנייד: 052-367672 (עופר) או דרך טופס השארת פרטים לקבלת שיחה חוזרת.

מחפשים מומחה קידום אתרים? התקשרו:

או השאירו פניה:

ומשהו קטן אחרון, התוכן הועיל לכם? אשמח שתשתפו:

מעוניינים שאחזור אליכם?

השאירו פניה, ואחזור אליכם בהקדם: