לעתים אני פוגש בלקוחות שמספרים לי “המקדם הקודם אמר שזה לא בשליטתו… פשוט אין הרבה פניות בתחום שלי”.
אני אומר שטויות. ייתכנו תחומים שבהם כמות החיפושים היא נמוכה, אבל אם כבר הקליקו עלינו – אז בואו נהפוך את זה להמרה. בכל קמפיין וקמפיין אני מתחייב לכם למלחמה. מלחמה על כל הקלקה והפיכת כל קמפיין למכונה משומנת של לידים.
איך אני מקיים את ההבטחה הזאת?
פשוט מאוד – אני לא ממהר. אם צריך להכין את הקרקע לפני התחלת העבודה, אז אעשה את שיעורי הבית שצריך.
נבין מי הם המתחרים, מה הן נקודות התורפה שמהן ייתכן ונקבל תנועה לא רלוונטית ומה צריך לעשות כדי להשפיע על הגולשים.