קידום אורגני בגוגל​

קידום אתרים אורגני עם מקדם עקשן.

קידום אורגני בגוגל הוא ללא ספק הערוץ השיווקי החשוב, האמין והרווחי ביותר לכל עסק. אנשים רואים בגוגל כמקור בר-סמכא ולכן אתר שמופיע בעמוד הראשון, מידית נהנה מסיכויי המרה גבוהים יותר (עסקאות / השארת פניה).

אז מה תמצאו כאן? כמובן שאספר לכם על השירות שלי, אבל גם ארצה להסביר לכם בגובה העיניים, מה זה קידום אתרים צעד אחר צעד. שתדעו בדיוק על מה אתם משלמים ולמה לצפות במבחן התוצאה.

1561114228455 (1)

משוויץ קצת בכמה לקוחות 😉

קרנית מלמד
SEO

יאללה מתחילים!

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אורגני הוא סדרה של פעולות שונות שמטרתן לדגם את האתר בהתאם להנחיות האיכות של מנועי החיפוש ולחזק את סמכותו על פני המתחרים.

עבודת ה-SEO מתחלקת לשתי חזיתות עיקריות: קידום On-Site המתמקד בקוד האתר, התוכן שבו וחווית המשתמש, וקידום Off-Site המתמקד ביצירת מיתוג בריא ברשת עם קישורים מאתרים חיצוניים.

קידום אורגני חייב להתבצע בצורה סדורה ועקבית על פני חודשים ואפילו שנים! השיפור במיקומים יכול לעתים לקחת זמן רב ועלי כמקדם אתרים מוטלת החובה לפעול בכל עת, כדי להוכיח למנועי החיפוש שהאתר שלכם הוא הרלוונטי ביותר.

מה קידום אתרים אורגני כולל?

טיפוח האתר

העלאת מאמרים ודפים חדשים בקצב שבועי ועקבי.

מיתוג ברשת

חיזוק האתר דרך יצירת פרופיל קישורים חיצוניים איכותי.

פיתוח ושדרוג

תחקור חווית המשתמש באתר ושיפורה לצד זמני טעינה.

אנליטיקה

ניתוח התנהגות הגולשים לשיפור יכולות ההמרה של האתר.

לוקח אחריות על האתר שלכם

קידום מכוון תוצאות

קידום אתרים אורגני שלא כולל אסטרטגיה ראשונית משול לנהיגה עם כיסוי על העיניים. אין לנו מושג מה היעד ואם אנחנו בדרך אליו, ומרבית הסיכויים שהדבר לא יסתיים טוב.

כבר משיחת הייעוץ הראשונה, אדאג לבנות יחד אתכם, את האסטרטגיה המתאימה ביותר לאתרכם ולביטויים החשובים והרווחיים ביותר עבורכם.

השירות שלי כולל כתיבת תכנים מקצועיים מותאמים ל-SEO, ביצוע אופטימיזציה גורפת לכלל דפי האתר, איתור וטיפול בתקלות יחד עם מתכנתי האתר, הטמעת מערכות SEO של גוגל ופיקסלים, בניית פרופיל קישורים חיצוניים איכותי ומעקב מתמיד אחר התוצאות בשטח לצורך שיפור עקבי.

למעשה, אתם מפקידים את האתר של העסק שלכם בידיים שלי, ויכולים לשוב ולהתרכז אך ורק בפיתוח העסק, הלקוחות וצוות העובדים.

אני חופר וחופר... פשוט תראו מיקומים!

קידום SEO הוא עניין של התמדה והמון המון נחישות. מנועי החיפוש לא ממהרים להתרשם ולכן צריך להקפיד על עבודה עקבית ואיכותית.

כאן ריכזתי מספר ביטויים תחרותיים בהם הצלחתי להביא את אתרי לקוחותיי לעמוד הראשון.

"קורסים"
עמוד ראשון
"להשלים בגרויות"
עמוד ראשון
"מערכת גבייה"
עמוד ראשון
"מכוניות ספורט"
עמוד ראשון
"מורה לגיטרה"
עמוד ראשון
"טיול זוגי ביוון"
עמוד ראשון
קרנית מלמד
"קוסמטיקאית רפואית"
עמוד ראשון
"שובר ספא"
עמוד ראשון
מיזו
"מגש סושי"
עמוד ראשון

לפני שנמשיך בהסברים היבשים, הנה כמה יתרונות SEO ששווה הכיר

1# השקעה לטווח ארוך

עבדנו על האתר במשך שנה, שנתיים, שלוש והגעתם בכל הביטויים הכי תחרותיים והכי משתלמים עבורכם לעמוד הראשון!

לא רק זה, אלא שגם טיפסתם והתייצבתם בשלישייה הפותחת של תוצאות החיפוש.

עכשיו אולי אני יורה לעצמי ברגל שאני אומר את זה, אבל כנות היא קארמה שרק מביאה לי פרנסה טובה – גם אם תפסיקו לעבוד איתי ותחליטו שאתם לא משקיעים יותר בקידום SEO, הרי שיש סיכוי לא רע שתישארו עוד חודשים ארוכים (ולפעמים אפילו שנים!!) באותו המיקום, או לפחות בדף הראשון.

שווה לא? וליתרון הבא!

2# אנשים יכירו אותך

אתם יכולים להיות עסק קטן, אפילו עסק של עובד אחד!

ועדיין, אם תופיעו בגוגל בעמוד הראשון, וכל הזמן תנדנדו על התודעה של אנשים שרואים אתכם פעם אחר פעם – בסוף הם יראו בכם כשם דבר בתחומכם.

כך למשל, אתם מפעל בוטיק לשוקולד, וכשרושמים שוקולד בהכנה עצמית אתם מופיעים, אז הרי שהגולשים יהיו בטוחים שאתם המובילים בתחומכם.

למה? כיוון שגוגל נתפסים כמנוע חיפוש שהוא לא פחות מתו תקן איכות.

במילים אחרות: SEO זה מיתוג מדהים לעסקים.

3# אתם עונים על צורך מידי!

גוגל הוא מנוע חיפוש שעונה על צורך מידי של אנשים.

נניח ונתקעתם מחוץ לדלת – אתם מחפשים עכשיו מנעולן, ומי שתמצאו ראשון הוא לרוב זה שתזמינו ממנו שירות.

אתם עכשיו נתקעתם עם הרכב ומי שמצאתם בגוגל ראשון, הוא זה שיגיע אליכם לתת שירות.

אתם מחפשים עכשיו מקרר חדש לבית, ומי שיופיע ראשון עם המוצרים שלו, הוא זה שתכנסו אליו לאתר ותשקלו אם לרכוש ממנו.

גוגל אורגני = עסקים

4# אתרים מקודמים נתפסים כאמינים

מרבית האוכלוסייה תופסת את המודעות הממומנות כפחות אמינות מאשר אתרים שמופיעים באופן "טבעי" בתוצאות החיפוש.

הרבה לקוחות אצלי שעברו גם קידום ממומן וגם קידום אורגני, העידו ומעידים עד היום, שהלקוחות שמגיעים אורגנית הם הרבה יותר קלים לסגירת עסקה!

מחפשים מישהו שיקח אחריות על ה-SEO שלכם? התקשרו:

או השאירו פניה:

וחוזרים להסברים על מה זה קידום אורגני בעצם!

איך זה עובד בפועל? בריפ קצר:

אתם אולי לא תמיד תרגישו אותי, אבל קידום אתרים אורגני מחייב עבודה עקבית ללא רגע אחד של מנוחה.

בכל שבוע, אדאג להעלות לאתרכם מאמרים חדשים (גוגל אוהבים אתרים שמזרימים בהם "דם חדש"!), לבצע אופטימיזציה לעמודים קיימים ולהרחיב את פרופיל הקישורים החיצוניים.

אתר חי, כזה שגדל משבוע לשבוע ומקבל המלצות מאתרים נוספים, הוא אתר שזוכה להערכה רבה יותר ממנועי החיפוש.

קידום אתרים By The Book

החלטה שלקחתי עם עצמי זה לא לפזר הבטחות של "3 חודשים ואתה שם!". למה? כיוון שלרוב אם נעמוד ביעד בתוך זמן כזה קצר, אז מרבית הסיכויים שמדובר בקידום שנעשה בדרכי מרמה על מנועי החיפוש.

האם זה טוב? לטווח הקצר אתם תהיו בעננים. לטווח הארוך? גוגל יודעים לאתר מעשי נוכלות בקידום SEO ולבסוף הם יפילו אתכם באחד מעדכוני האלגוריתם שלהם.

לא רק שזה לא נעים, זה יכול ממש להיות מכה כלכלית.

אני לא לוקח על עצמי אחריות לעשות לכם דבר שכזה. לכן אני מציע קידום שנעשה בצורה נכונה והדרגתית.

חץ למטה

אז מה השיטה שלי:

תכנים (והרבה!)

אתר שמתעדכן עם תכנים חדשים הוא אתר שנהנה מקידום טוב יותר. אל דאגה - יש דגש על ערך מוסף בכל מאמר ומאמר.

למידע על שירותי כתיבת תוכן

לחץ כאן

אופטימיזציה לאתר

אפשר לעבוד על האתר יום וליל, אבל בלי שהוא יהיה מותאם במדויק להנחיות גוגל, זה פשוט מאבק אבוד, מתיש וממושך.

מה זו אופטימיזציה לאתר?

לחץ כאן

קישורים חיצוניים

אם כבר עברתם קידום, אז אתם יודעים כמה זה חשוב. אני בונה קישורי איכות מאתרים סמכותיים ושרלוונטיים לעסק שלכם.

הכל על בניית קישורים

לחץ כאן

שיפור מתמיד

תמיד יש מה לשפר. להוסיף סרטון איכותי, תמונה, המלצה. איתי אתם תראו שתמיד אפשר למצוא עוד ועוד עבודה 🙂

למידע על שירותי כתיבת תוכן

לחץ כאן
חץ למטה

שאלות בנושא SEO

טוב אז כאן הגענו כבר להסברים היותר כלליים. פשוט חשוב לי שתבינו במדויק מה זה קידום אתרים.

למה אני כל כך מתעקש להסביר איך זה עובד? כיוון שרק כך אתם תדעו במדויק על מה אתם משלמים.

בתחום כמו שלי שלוקח זמן לראות תוצאות, חשוב לי להבהיר כל שלב ושלב.

מה זו אופטימיזציה לאתר?

אופטימיזציית אונסייט היא אופטימיזציה שמתרחשת בתוך דפי האתר.

אופטימיזציה לאתר כוללת מעבר על כל עמוד ועמוד וביצוע מגוון התאמות שיבטיחו כי כל אחד מן העמודים הוא אופטימלי למנועי החיפוש. כשאני אומר אופטימלי, המשמעות היא שהעמוד צריך להיות מותאם כך שמנועי החיפוש יבינו במדויק מה הוא הביטוי שאני מקדם באותו העמוד.

תזכרו: מנועי החיפוש הם רובוטים. הם לא באמת מפעילים היגיון בריא כשהם סורקים תוכן. לכן חשוב שנזרוק להם אינספור רמזים באתר.

בתמונה שמולכם ריכזתי כמה "רמזים" שאנחנו מפזרים למנוע החיפוש על פני כל עמוד ועמוד.

מילת מפתח במטה טייטל

Meta Title היא הכותרת שאנחנו נותנים לעמוד, ואפשר לראות אותה כשמרחפים עם העכבר מעל הלשונית בדפדפן. שימו לב שבעמוד שלי בחרתי לקדם את המילה "מקדם אתרים", ולכן היא מופיעה במטה טייטל. זה למעשה רמז ראשון.

כותרת H1

כותרת רמה 1 היא בעצם כותרת שדרך תגית HTML, אנחנו רומזים לגוגל שהיא הכותרת הראשית והחשובה ביותר בעמוד. גם בכותרת הראשית חשוב לשים את מילת המפתח. בעצם עוד רמז שעוזר לגוגל לחבר את הפאזל.

כותרת H2

זאת הכותרת המשנית החשובה ביותר. גם בה נשים את מילת המפתח, אבל! נשמור קצת על גיוון ונשים מילה שונה מעט.

דוגמה לאופטימיזציה אונסייט

וזה כמובן רק על קצה המזלג

יש עוד מגוון היבטים שכאלו שחשוב לעבור בכל עמוד ועמוד.

בנוסף לכך: אופטימיזציה באתר כוללת מעבר על זמני טעינה שעלולים להפריע לחוויית המשתמש ולהזיק למיקומים. לרוב, או שנפעיל מתכנת חיצוני שיבצע התאמות קוד, או שנעבור על דברים ידניים פשוטים כמו כיווץ תמונות, בקשה לשיפור קצב הטעינה אצל חברת האחסון וכיוצא בזה.

וזה לא הכל!

אופטימיזציה לעמודים כוללת מעבר על תכנים קיימים, תיקונם במידת הצורך, הוספת תכנים לעמודים קיימים (זה עוזר לרענן את העמוד ולשפר מיקומים), ווידוא שאנחנו לא מפוצצים את העמוד במילת מפתח יותר מדי פעמים (גוגל כועסים על זה), הוספת קישורים פנימיים (אני מקדיש לזה הסבר משלו כאן), ניתוח התנהגות הגולשים בעזרת גוגל אנליטיקס (גם את זה אסביר) ועוד.

בקיצור! יש מה לעשות באתר!

ומהי אופטימיזציית אופסייט?

אופטימיזציית אופסייט היא למעשה טכניקה שמטרתה למתג את האתר ברשת בעזרת יצירת פרופיל קישורים חיצוניים.

מנועי החיפוש רואים באתרים המקשרים אל האתר שלנו, כמעין "ממליצים". אתר סמכותי שמקשר אלינו מתוכו, למעשה מעביר אלינו מעט מן הסמכות שלו ובכך משכנע את מנועי החיפוש כי אנחנו אתר רלוונטי ששווה לבדוק אותו.

חשוב להקפיד על קישורים איכותיים ורלוונטיים. כך למשל, אם אנחנו מקדמים אתר בנושא אינסטלציה, אז הרי שקישור מאתר בנושא שיפוצים יכול להיות רלוונטי. 

אתר עם קישורים חיצוניים איכותיים הוא אתר שמתקדם בצורה יפה, עקבית ויציבה יותר במנועי החיפוש.

איך אני בונה לכם קישורים חיצוניים?

יש לא מעט שיטות לבנות קישורים, אבל מה שחשוב הוא, זה לוודא שהבנייה היא נכונה, הדרגתית ומתונה.

כחלק מהעבודה השוטפת, אני יוצר שיתופי פעולה עם בעלי אתרים מתחומים שמשיקים אליכם, ובעצם מארח באתר עם מאמר אורח מקצועי.

מכירים את המאמרים ב-YNET שבסוף כתוב "בשיתוף עם חברת ככה וככה…"? אז זה בול הסגנון.

איך נראה מאמר שבו אני בונה קישורים? הנה דוגמה בתמונה המצורפת לקישור שהתארחתי בכתבה של מקומון ברמת גן:

מתוך התארחות בעיתון רמת גן

בניית קישורים פנימיים בתוך האתר

אם יצא לכם לשים לב, אז בתוך העמוד הנוכחי (ותכל'ס כל עמוד אחר באתר שלי), יש קישורים פנימיים שמקשרים לעמודים נוספים באתר.

למה אני שם קישורים פנימיים?

זאת חלק מעבודת ה-SEO.

מנועי החיפוש מתניידים לנו בתוך האתר דרך הקישורים הפנימיים. נניח מנוע החיפוש נכנס לסרוק את העמוד הנוכחי של קידום אתרים אורגני, והוא מצא קישור שמוביל אותו למאמר הסבר אודות כלי מנהלי האתרים של גוגל

שמתם לב לקישור ששמתי? ייתכן מאוד שמנוע החיפוש "יזחל" דרך הקישור הפנימי ויסרוק את העמוד של המאמר. זאת בעצם דרך מעולה לאפשר למנועי החיפוש להכיר את האתר טוב יותר, וגם על הדרך לספר להם דרך המילה שעליה נמצא הקישור, מה המילה שאנחנו מקדמים באותו העמוד.

אני עושה את זה בכל אתר ואתר

קישורים פנימיים הם MUST.

מנועי החיפוש גם נהנים מיכולת לזחול טוב יותר באתר, והם גם רואים בכך כעמוד מידע שבא במטרה להעניק לגולשים שלו ערך מוסף. משהו בסגנון "אם זה עניין אותך, ייתכן שתמצא עניין גם ב…".

מה אני עושה כשאני אומר "לנתח התנהגות גולשים"? רמז... Google Analytics!

גוגל אנליטיקס היא מערכת שאני מטמיע בכל אחד מאתרי הלקוחות שלי.

בעזרת המערכת הזו, אני יכול לספור את כמות המשתמשים שנכנסו לאתר, להבין אם יש מגמת עלייה, וגם לנתח באופן פרטני עמוד בודד אחד!

אילו פרמטרים מרכזיים רלוונטיים לי ל-SEO?

#1 אחוז נטישה

יש לי עמוד סופר חשוב של שירות שאני מקדם עבורכם. אבל מה? הגולשים נכנסים לנו לתוך העמוד מתוצאות החיפוש, ומיד נוטשים החוצה.

דרך גוגל אנליטיקס, אני אדע לאתר את ההתנהגות השלילית הזו, ולהגיע למסקנות איך גורמים להם ליצור אינטראקציה עם העמוד. מבחינת גוגל, אחוז נטישה נמוך = עמוד רלוונטי = שיפור במיקומים.

#2 משך שהייה בעמוד

מדד נוסף וחשוב לא פחות הוא זמן השהייה שהמשתמש גלש באתר. אם הוא היה מספר שניות זה גרוע! אם הוא היה מספר דקות זה מעולה! דרך גוגל אנליטיקס, אני אדע לזהות התנהגות שכזו, ואז להציע שיפורי תוכן, הוספת תמונות ומדיה, ועוד.

אגב כתבתי מאמר מעולה על הוספת מדיה, אם תרצו כמובן 🙂

#3 ביקורים 

"ביקורים" תורם מ-Sessions שזה בעצם כמה עמודים הגולשים עברו באתר.

גם לכם מרגיש שהתרגום בעברית משונה? אבל זה לא הנושא כרגע.. בכל אופן, אם גולש א' נכנס לעמוד X והמשיך לעמוד Y, אז הרי שהוא ביצע 2 סשנים. אם גולש ב' נכנס לעמוד X ונטש החוצה, הרי שהוא ביצע סשן אחד.

יותר סשנים = מתפרש על-ידי גוגל כרלוונטיות גבוהה יותר.

והנה הצצה לגוגל אנליטיקס עם הנתונים שסיפרתי לכם עליהם:

גוגל אנליטיקס

שאלות כלליות

(כי גם את זה צריך!)

האם אני יכול/ה לקדם את האתר שלי לבד?

חד משמעית כן. קידום אתרים בגוגל הוא דבר ידוע וגלוי, ותוכלו למצוא אודותיו מידע רב מאוד ברשת.

לאלו מכם שמעוניינים לקדם את האתר בכוחות עצמם, ניתן לקחת אצלי בנק שעות להדרכה פרטית.

הקורס מותאם לידע הקיים וכולל את הנושאים הבאים: 

מבנה האתר, כתובת URL בריאה, כתיבת תוכן SEO שמותאם קודם כל לאנשים, מעבר על תגיות מטה, כותרות H1-H6, קישורים פנימיים וחוזקם, קישורים חיצוניים וטכניקות יעילות לבנייה, תגיות Alt לתמונות, אופטימיזציית מהירות, מעבר בטוח ל-https ועוד!

לפרטים נוספים על תכנית הלימוד לחצו כאן

תוך כמה זמן אראה תוצאות?

הכל תלוי במצב האתר. אם מדובר באתר שכבר צבר תוצאות במנוע החיפוש, אז הרי שתוך מספר חודשים (ולפעמים אפילו תוך חודש!) ניתן לראות תוצאות משמעותיות.

אם מדובר באתר שזקוק לקידום אינטנסיבי, אז ייתכן שהתוצאות הראשונות יגיעו אחרי 4 חודשים ולעתים גם אחרי שנה (בביטויים סופר תחרותיים).

האם כדאי להשקיע ב-SEO?

אם אתם מוכנים להמתין מספר חודשים עד לקבלת תוצאות ומודעים לכך שההשקעה הכספית הראשונה לא תניב תוצאות מידיות – אז כן. מדובר בהשקעה לטווח ארוך שמצדיקה את עצמה, אבל היא לא תמיד רלוונטית לכולם.

אלו מכם שמחפשים תוצאות מידיות, צריכים לפנות לקידום ממומן שם ניתן להופיע בעמוד ה-1 כאן ועכשיו. התשלום הוא בעבור הקלקה על הביטוי.

איך העבודה מולך מתרחשת בכללי?

לפעמים הקושי האמיתי בלהתחיל לקבל שירות SEO הוא אי-הידיעה בנוגע לאיך השירות נראה ומה יקרה מה הרגע שמתחילים בעבודה המשותפת.

בתחילת העבודה אדאג לבצע חקר מילות מפתח שיכלול את בדיקת אתרכם ובדיקת מתחרים. אחרי שנאשר ביחד את המחקר ונתמקד במילים החשובות עבורכם, נמשיך בהטמעת מערכות חשובות של גוגל: 

Google Search Console – כלי מנהלי האתרים של גוגל דרכו גוגל מתריעה בפנינו על תקלות ונושאים שעלולים לעכב את ה-SEO.

Google Analytics – כלי לניתוח התנהגות משתמשים. מאפשר לנו לראות אם מספר המבקרים באתר גדל בהתמדה. דרך מצוינת למדוד אם עבודת הקידום אפקטיבית או לא.

לאחר מכן נתחיל בקידום השוטף. נעלה דפים חדשים לאתר, נשפר דפים קיימים, נבצע מעבר ושיפור מתמיד ונערוך שיתופי פעולה עם אתרים שונים ברשת.

העבודה היא שבועית ואתם תשמעו ממני די הרבה סך הכל : )

קידום אתרים איכותי ומקצועי בדרך אליך

(לשיחה ממוקדת ויעילה יותר, מומלץ לצרף לי את האתר)

דברו איתי

השאירו פניה

התקשרו

שלחו דוא"ל