קידום אורגני בגוגל​

קידום אתרים אורגני עם מקדם עקשן.

קידום אורגני בגוגל הוא ללא ספק הערוץ השיווקי החשוב, האמין והרווחי ביותר לכל עסק. אנשים רואים בגוגל כמקור בר-סמכא ולכן אתר שמופיע בעמוד הראשון, מידית נהנה מסיכויי המרה גבוהים יותר.

החל מבניית אסטרטגיית SEO נכונה, דרך חקר מתחרים ועד לאופטימיזציית האתר, חיזוק הסמכות שלו והמיתוג ברשת, אני אדאג שתגיעו למקומות הראשונים בביטויים החשובים והמכניסים ביותר עבורכם.

1561114228455 (1)

לקוחות מרוצים

קרנית מלמד
SEO

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אורגני הוא סדרה של פעולות שונות שמטרתן לדגם את האתר בהתאם להנחיות האיכות של מנועי החיפוש ולחזק את סמכותו על פני המתחרים. 

עבודת ה-SEO מתחלקת לשתי חזיתות עיקריות: קידום On-Site המתמקד בקוד האתר, התוכן שבו וחווית המשתמש, וקידום Off-Site המתמקד ביצירת מיתוג בריא ברשת עם קישורים מאתרים חיצוניים.

קידום אורגני חייב להתבצע בצורה סדורה ועקבית על פני חודשים ואפילו שנים! השיפור במיקומים יכול לעתים לקחת זמן רב ועלי כמקדם אתרים מוטלת החובה לפעול בכל עת, כדי להוכיח למנועי החיפוש שהאתר שלכם הוא הרלוונטי ביותר.

מה קידום אתרים אורגני כולל?

טיפוח האתר

העלאת מאמרים ודפים חדשים בקצב שבועי ועקבי.

מיתוג ברשת

חיזוק האתר דרך יצירת פרופיל קישורים חיצוניים איכותי.

פיתוח ושדרוג

תחקור חווית המשתמש באתר ושיפורה לצד זמני טעינה.

אנליטיקה

ניתוח התנהגות הגולשים לשיפור יכולות ההמרה של האתר.

לוקח אחריות על האתר שלכם

קידום מכוון תוצאות

קידום אתרים אורגני שלא כולל אסטרטגיה ראשונית משול לנהיגה עם כיסוי על העיניים. אין לנו מושג מה היעד ואם אנחנו בדרך אליו, ומרבית הסיכויים שהדבר לא יסתיים טוב.

כבר משיחת הייעוץ הראשונה, אדאג לבנות יחד אתכם, את האסטרטגיה המתאימה ביותר לאתרכם ולביטויים החשובים והרווחיים ביותר עבורכם.

השירות שלי כולל כתיבת תכנים מקצועיים מותאמים ל-SEO, ביצוע אופטימיזציה גורפת לכלל דפי האתר, איתור וטיפול בתקלות יחד עם מתכנתי האתר, הטמעת מערכות SEO של גוגל ופיקסלים, בניית פרופיל קישורים חיצוניים איכותי ומעקב מתמיד אחר התוצאות בשטח לצורך שיפור עקבי.

אני חופר וחופר... פשוט תראו מיקומים 🙂

קידום SEO הוא עניין של התמדה והמון המון נחישות. מנועי החיפוש לא ממהרים להתרשם ולכן צריך להקפיד על עבודה עקבית ואיכותית.

כאן ריכזתי מספר ביטויים תחרותיים בהם הצלחתי להביא את אתרי לקוחותיי לעמוד הראשון.

"קורסים"
עמוד ראשון
"להשלים בגרויות"
עמוד ראשון
"מערכת גבייה"
עמוד ראשון
"מכוניות ספורט"
עמוד ראשון
"מורה לגיטרה"
עמוד ראשון
"טיול זוגי ביוון"
עמוד ראשון
קרנית מלמד
"קוסמטיקאית רפואית"
עמוד ראשון
"שובר ספא"
עמוד ראשון
מיזו
"מגש סושי"
עמוד ראשון

הגעתם עד לפה? מדהים! הנה כמה יתרונות של SEO

1# השקעה לטווח ארוך

עבדנו על האתר במשך שנה, שנתיים, שלוש והגעתם בכל הביטויים הכי תחרותיים והכי משתלמים עבורכם לעמוד הראשון!

לא רק זה, אלא שגם טיפסתם והתייצבתם בשלישייה הפותחת של תוצאות החיפוש.

עכשיו אולי אני יורה לעצמי ברגל שאני אומר את זה, אבל כנות היא קארמה שרק מביאה לי פרנסה טובה – גם אם תפסיקו לעבוד איתי ותחליטו שאתם לא משקיעים יותר בקידום SEO, הרי שיש סיכוי לא רע שתישארו עוד חודשים ארוכים (ולפעמים אפילו שנים!!) באותו המיקום, או לפחות בדף הראשון.

שווה לא? וליתרון הבא!

2# אנשים יכירו אותך

אתם יכולים להיות עסק קטן, אפילו עסק של עובד אחד!

ועדיין, אם תופיעו בגוגל בעמוד הראשון, וכל הזמן תנדנדו על התודעה של אנשים שרואים אתכם פעם אחר פעם – בסוף הם יראו בכם כשם דבר בתחומכם.

כך למשל, אתם מפעל בוטיק לשוקולד, וכשרושמים שוקולד בהכנה עצמית אתם מופיעים, אז הרי שהגולשים יהיו בטוחים שהם המובילים בתחומכם.

למה? כיוון שגוגל נתפסים כמנוע חיפוש שהוא לא פחות מתו תקן איכות.

במילים אחרות: SEO זה מיתוג מדהים לעסקים.

3# אתם עונים על צורך מידי!

גוגל הוא מנוע חיפוש שעונה על צורך מידי של אנשים.

נניח ונתקעתם מחוץ לדלת – אתם מחפשים עכשיו מנעולן, ומי שתמצאו ראשון הוא לרוב זה שתזמינו ממנו שירות.

אתם עכשיו נתקעתם עם הרכב ומי שמצאתם בגוגל ראשון, הוא זה שיגיע אליכם לתת שירות.

אתם מחפשים עכשיו מקרר חדש לבית, ומי שיופיע ראשון עם המוצרים שלו, הוא זה שתכנסו אליו לאתר ותשקלו אם לרכוש ממנו.

4# אתרים מקודמים נתפסים כאמינים

מרבית האוכלוסייה תופסת את המודעות הממומנות כפחות אמינות מאשר אתרים שמופיעים באופן "טבעי" בתוצאות החיפוש.

הרבה לקוחות אצלי שעברו גם קידום ממומן וגם קידום אורגני, העידו ומעידים עד היום, שהלקוחות שמגיעים אורגנית הם הרבה יותר קלים לסגירת עסקה!

מחפשים מישהו שיקח אחריות על ה-SEO שלכם? התקשרו:

או השאירו פניה:

איך זה עובד בפועל? בריפ קצר:

אתם אולי לא תמיד תרגישו אותי, אבל קידום אתרים אורגני מחייב עבודה עקבית ללא רגע אחד של מנוחה.

בכל שבוע, אדאג להעלות לאתרכם מאמרים חדשים (גוגל אוהבים אתרים שמזרימים בהם דם חדש!), לבצע אופטימיזציה לעמודים קיימים ולהרחיב את פרופיל הקישורים החיצוניים.

אתר חי, כזה שגדל משבוע לשבוע ומקבל המלצות מאתרים נוספים, הוא אתר שזוכה להערכה רבה יותר ממנועי החיפוש.

שאלות בנושא SEO

מספר שאלות חשובות שלעתים עולות מלקוחות.

מה זו אופטימיזציה לאתר?

אופטימיזציית אונסייט היא אופטימיזציה שמתרחשת בתוך דפי האתר.

אופטימיזציה באתר כוללת מעבר על זמני טעינה שעלולים להפריע לחוויית המשתמש ולהזיק למיקומים.

בנוסף, האופטימיזציה כוללת מעבר על תכני האתר, תיקונם במידת הצורך, הוספת/הסרת מילות מפתח בצפיפות הנכונה לתוכן (העמסה של מילת מפתח יכולה לגרור עונשים), מעבר על תגיות HTML, הוספת קישורים פנימיים, עיבויי תוכן לעמודים קיימים, כתיבת תכנים למאמרים חדשים וניתוח התנהגות הגולשים בעזרת גוגל אנליטיקס, 

ומהי אופטימיזציית אופסייט?

אופטימיזציית אופסייט היא למעשה טכניקה שמטרתה למתג את האתר ברשת בעזרת יצירת פרופיל קישורים חיצוניים.

מנועי החיפוש רואים באתרים המקשרים אל האתר שלנו, כמעין "ממליצים". אתר סמכותי שמקשר אלינו מתוכו, למעשה מעביר אלינו מעט מן הסמכות שלו ובכך משכנע את מנועי החיפוש כי אכן מדובר באתר רלוונטי.

חשוב להקפיד על קישורים איכותיים ורלוונטיים. כך למשל, אם אנחנו מקדמים אתר בנושא אינסטלציה, אז הרי שקישור מאתר בנושא שיפוצים יכול להיות רלוונטי. 

אתר עם קישורים חיצוניים איכותיים הוא אתר שמתקדם בצורה יפה, עקבית ויציבה יותר במנועי החיפוש.

האם אני יכול/ה לקדם את האתר שלי לבד?

חד משמעית כן. קידום אתרים בגוגל הוא דבר ידוע וגלוי, ותוכלו למצוא אודותיו מידע רב מאוד ברשת.

לאלו מכם שמעוניינים לקדם את האתר בכוחות עצמם, ניתן לקחת אצלי בנק שעות להדרכה פרטית.

הקורס מותאם לידע הקיים וכולל את הנושאים הבאים: 

מבנה האתר, כתובת URL בריאה, כתיבת תוכן SEO שמותאם קודם כל לאנשים, מעבר על תגיות מטה, כותרות H1-H6, קישורים פנימיים וחוזקם, קישורים חיצוניים וטכניקות יעילות לבנייה, תגיות Alt לתמונות, אופטימיזציית מהירות, מעבר בטוח ל-https ועוד!

לפרטים נוספים על תכנית הלימוד לחצו כאן

תוך כמה זמן אראה תוצאות?

הכל תלוי במצב האתר. אם מדובר באתר שכבר צבר תוצאות במנוע החיפוש, אז הרי שתוך מספר חודשים (ולפעמים אפילו תוך חודש!) ניתן לראות תוצאות משמעותיות.

אם מדובר באתר שזקוק לקידום אינטנסיבי, אז ייתכן שהתוצאות הראשונות יגיעו אחרי 4 חודשים ולעתים גם אחרי שנה (בביטויים סופר תחרותיים).

האם כדאי להשקיע ב-SEO?

אם אתם מוכנים להמתין מספר חודשים עד לקבלת תוצאות ומודעים לכך שההשקעה הכספית הראשונה לא תניב תוצאות מידיות – אז כן. מדובר בהשקעה לטווח ארוך שמצדיקה את עצמה, אבל היא לא תמיד רלוונטית לכולם.

אלו מכם שמחפשים תוצאות מידיות, צריכים לפנות לקידום ממומן שם ניתן להופיע בעמוד ה-1 כאן ועכשיו. התשלום הוא בעבור הקלקה על הביטוי.

איך העבודה מולך מתרחשת בכללי?

לפעמים הקושי האמיתי בלהתחיל לקבל שירות SEO הוא אי-הידיעה בנוגע לאיך השירות נראה ומה יקרה מה הרגע שמתחילים בעבודה המשותפת.

בתחילת העבודה אדאג לבצע חקר מילות מפתח שיכלול את בדיקת אתרכם ובדיקת מתחרים. אחרי שנאשר ביחד את המחקר ונתמקד במילים החשובות עבורכם, נמשיך בהטמעת מערכות חשובות של גוגל: 

Google Search Console – כלי מנהלי האתרים של גוגל דרכו גוגל מתריעה בפנינו על תקלות ונושאים שעלולים לעכב את ה-SEO.

Google Analytics – כלי לניתוח התנהגות משתמשים. מאפשר לנו לראות אם מספר המבקרים באתר גדל בהתמדה. דרך מצוינת למדוד אם עבודת הקידום אפקטיבית או לא.

לאחר מכן נתחיל בקידום השוטף. נעלה דפים חדשים לאתר, נשפר דפים קיימים, נבצע מעבר ושיפור מתמיד ונערוך שיתופי פעולה עם אתרים שונים ברשת.

העבודה היא שבועית ואתם תשמעו ממני די הרבה סך הכל : )

עוד בנושא קידום אתרים

קידום אתרים מחיר

קידום אתרים מחיר

קידום אתרים מחיר כמה עולה קידום אתרים? עולם קידום האתרים נחשב לפרוץ באופן יחסי, ולכן כל נותן שירות וכל חברת קידום, יכולים לתת לכם מחיר

ההבדל בין מפת אתר XML למפת אתר HTML

ההבדל בין מפת אתר XML למפת אתר HTML

מפת אתר היא מושג מרכזי בעולם ה-SEO והיא עונה על שני צרכים מהותיים שמאפיינים את עולם האינטרנט בכללותו: חוויית משתמש נוחה יותר עבור הגולשים ו"הקלה"

מה עושים כשקידום האתר לא עובד?

מה עושים כשקידום האתר לא עובד?

אחד מן הדברים היותר מתסכלים הוא כשהאתר פשוט לא מתקדם בתוצאות החיפוש, ובמיוחד כאשר אנחנו משקיעים בכך את מלוא המשאבים. מן הצד של הלקוח –

מה הן הפניות 301?

מה הן הפניות 301?

בקידום אתרים, כל שינוי שאנחנו עושים חייב להיות מגובה ב"הודעה רשמית" על כך עבור גוגל ויתר מנועי החיפוש. במקרה של המאמר הנוכחי, אני ארצה להתייחס

כך תגרמו לגולשים שלכם לנדוד באתר

כך תגרמו לגולשים שלכם לנדוד באתר

Google Analytics, המערכת החינמית של גוגל שמאפשרת לנו לנתח את התנהגות המשתמש, מציגה בפנינו מגוון רחב של נתונים וביניהם נתון שנקרא Session או בעברית "ביקור".

מה דו"ח חודשי ב-SEO צריך לכלול?

מה דו"ח חודשי ב-SEO צריך לכלול?

אתם משלמים מדי חודש על קידום אורגני בגוגל? דעו, שכחלק מן התשלום, אתם זכאים לקבל דו"ח מקיף שיספר לכם על כל המלאכה הקשה שהוקדשה עבור

איך תמדדו אותי בזמן אמת?

איך תמדדו אותי בזמן אמת?

אחחח… פה אני כבר ממש יורה לעצמי ברגל! המאמר הזה נועד במיוחד עבורכם – לקוחות שמגיעים לתחום ה-SEO עם מעט חשש, המון מוטיבציה ורצון טוב!,

איך בונים קישורים חיצוניים?

איך בונים קישורים חיצוניים?

יצירת פרופיל קישורים חיצוניים לאתר היא חלק חשוב ובלתי נפרד מקידום אתרים. כאשר ניגשים לקידום אתר, ישנן 2 חזיתות עיקריות שבאמצעותן אני מפלסים אט-אט את

מהו גוגל סירץ' קונסול

מה זה גוגל סירץ' קונסול?

Google Search Console או בשמו העברי "כלי מנהלי האתרים", הוא אחד מן הכלים החינמיים החשובים והבסיסיים בקידום אתרים בגוגל. פעמים רבות אני אוהב להסביר ללקוחות

למה לבחור דווקא בקידום אורגני?

למה לבחור דווקא בקידום אורגני?

לבעלי עסקים שזה עתה החליטו שהם רוצים לקבל שירות בענף הדיגיטל, המושגים ושירותי הפרסומים השונים יכולים להישמע משונים ובעיקר מבלבלים. קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל,

קידום אתרים איכותי ומקצועי בדרך אליך

(לשיחה ממוקדת ויעילה יותר, מומלץ לצרף לי את האתר)

דברו איתי

דברו איתי :)