קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים לעסקים קטנים

תוכן עניינים

קידום אתרים לעסק קטן - איך מתחילים?

היום  כל בעל ובעלת עסק יודעים כי לא ניתן להבטיח צמיחה עקבית אלא באמצעות פרסום באינטרנט.

אבל מהו פרסום באינטרנט בכלל? ואיך מתחילים?

אז ראשית כל אני ארצה לעשות לכם סדר. אם אתם בעלי עסקים קטנים שמעולם לא פרסמו בעבר באינטרנט, אז כאן מצורף הסבר שיעשה לכם סדר בבלגן.

על מילון המושגים שלי כבר שמעתם?

ברור שלא כל בעל עסק מכיר ויודע את המושגים השונים בקידום. לכן יצרתי עבורכם אזור שלם באתר שכולו הסברים מפורטים על מושגים חשובים בקידום אתרים.

ועכשיו אחרי שעשינו סדר... איך מקדמים אתר לעסק קטן?

קידום אתרים של עסק קטן מצריך לחשוב בצורה שקולה ונכונה על האסטרטגיה המתאימה ביותר. את האסטרטגיה לקידום אתרים לעסקים קטנים חשוב לחלק למספר פרמטרים:

  • תקציב – עסקים קטנים לרוב מתאפיינים בתקציב נמוך. לכן, חשוב לדעת איך להשקיע נכון את התקציב ואיפה. יחד אעזור לכם להחליט אם כדאי להשקיע באורגני או ממומן.
  • זמן – בקידום אתרים אורגני לעסקים קטנים אני מודיע באופן חשוף לחלוטין ללקוחות כי מדובר בהשקעה לטווח ארוך, השקעה שלוקחת זמן. ועם זאת, בחקר מילות המפתח אני בוחר בכוונה במילים בעלות פוטנציאל עסקי גבוה, אבל שהן אינן תחרותיות יתר על המידה. אלו מילים שאפשר לקדם מהר יותר, ולהתחיל להזרים עסקאות [שזו תכל’ס השורה התחתונה עבורכם].
  • לוקליות – בעסקים קטנים אני מעדיף לקדם ביטויים לוקליים דוגמת חנות פרחים ברמת גן, חנות בגדי כלה בחיפה וכיוצא בזה. אלו גם ביטויים שלוקח זמן קצר יותר לקדם, ואלו גם ביטויים שמביאים תנועה מאוד רלוונטית.
  • חווית משתמש – הגולשים נכנסו אל האתר שלכם? אנחנו חייבים להיערך מראש ולדעת בדיוק מה הם מחפשים. כיוון שמדובר בעסק קטן, הרושם הראשוני שהאתר יוצר הוא משמעותי. לכן, אני עורך חקר מתחרים ודואג להביא דגשים לשיפור האתר. זהו פרמטר אופציונלי אני חייב לומר. מי שיסכים מעולה. מי שלא גם – הכל בסדר. זה רק יכול להגביר את סיכויי ההמרה.
תקציב לקידום אתרים לעסקים קטנים

לא בטוחים אם יש לכם את התקציב?

קידום אתר העסק שלכם לא חייב לשבור לכם את הכיס. זה הכל עניין של אסטרטגיה ומשחק נכון שיאפשר להשתמש בתקציב בצורה הגיונית, ולא מפוזרת וקלת דעת.

למדריך כיצד מתומחר קידום אורגני לחצו כאן

אני מאמין שאפשר לבצע קידום אורגני איכותי לכל אתר בתקציב החל מ-1,200 שקלים + מע”מ.

אם אפרק לרגע את העבודה ואסביר מה קידום אתרים לעסקים קטנים כולל:

קידום אורגני לעסקים קטנים:

בכל שאלה נוספת באשר לאיך מקדמים עסקים באורגני (תקף לגבי כל אתר בכל היקף, וכנ”ל כל עסק ובכל היקף), אני מזמין אתכם/ן להתייעץ איתי.

קידום ממומן לעסקים קטנים:

נעים להכיר - עופר אטלס

שמי עופר, ואני מומחה קידום אתרים בגוגל מזה 6 + שנים.

אם התרגלתם להתאכזב מעבודה קרה ומנוכרת מצד חברות קידום, אני כאן כדי לספר לכם שאפשר ורצוי שגם יהיה אחרת.

כבעלי עסק קטן, אתם רוצים לדעת שאתם בידיים טובות. לכן הקשר העסקי הוא מולי באופן ישיר. כל בעיה, כל רצון חדש וכל פרגון (יתקבל בברכה) – אני זמין ואני איש הקשר הבלעדי שלכם.

אני מביא איתי ניסיון עשיר בקידום אתרים לעסקים קטנים, ואשמח להיות גם לצדכם ולראות כיצד העסק שלכם גדל.

בכל שאלה והתייעצות בנושא קידום עסקים קטנים באינטרנט, אני מזמין אתכם/ן ליצור איתי קשר טלפוני או להשאיר לי פניה באתר.

דברו איתי
אהבתם? שתפו עם חבריכם!
כתבות נוספות
קידום גוגל תמונות
שיווק דיגיטלי
קידום גוגל תמונות

כשאנחנו מדברים על שיווק דיגיטלי, מרביתנו מידית חושבים על קידום בפייסבוק ואינסטגרם, קידום מודעות ממומנות ברשת החיפוש של גוגל או קידום ברשת המדיה. בדרך, אנחנו

למאמר >>>
איך תמדדו אותי בזמן אמת?
קידום אורגני
איך תמדדו אותי בזמן אמת?

אחחח… פה אני כבר ממש יורה לעצמי ברגל! המאמר הזה נועד במיוחד עבורכם – לקוחות שמגיעים לתחום ה-SEO עם מעט חשש, המון מוטיבציה ורצון טוב!,

למאמר >>>
כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל?
קידום אורגני
כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל?

קידום אורגני במבחן הזמן קידום אתרים אורגני הוא אחד מהאפיקים הכי רווחיים עבור עסקים וחברות. באמצעות שיטות שונות שמיושמות באתר, אנחנו גורמים לו להופיע באופן

למאמר >>>
מחפשים מקדם אתרים? דברו איתי:

קידום אתרים איכותי ומקצועי בדרך אליך

(לשיחה ממוקדת ויעילה יותר, מומלץ לצרף לי את האתר)

דברו איתי :)

(אפשר גם בוואטסאפ)

052-3676272