מאגרי תמונות חינמיים לשיווק שלכם

מאגרי תמונות חינמיים לשיווק שלכם

תוכן עניינים

תוכן, תוכן, תוכן – זה נחמד, ויודעים מה? אתם גם תמצאו בכל רחבי הבלוג שלי לא מעט דברי שבח בדבר חשיבותו של התוכן לקידום האורגני והממומן (טוב אני משוחד, התחלתי את דרכי כעורך תוכן). אבל בסופו של יום, הגולשים שלנו איך נגיד… לא מי יודע מה חובבי קריאה.

שלא תבינו אותי לא נכון – ייתכן מאוד שרבים מהגולשים באינטרנט הם גם חובבי ספרים מושבעים, אך ברשת כמו שברשת לאף אחד פשוט אין סבלנות לקרוא טקסטים ארוכים.

ומה הפתרון? לא טעיתם! תמונות וסרטונים. עזרים ויזואליים שונים הם לא משהו שהתנתקנו ממנו ברגע שסיימנו להתעניין בספרי ילדים – הם נמצאים בכל מקום והם משדרגים לנו את חווית הקריאה. אם נתייחס לרגע לקידום אורגני, אז ניתן לראות שהחל משנת 2019, Google מייחסת חשיבות רבה יותר ויותר לאתרים שמציעים חווית משתמש המשלבת בין תוכן למדיה (כלומר סרטונים ותמונות). באופן וודאי, לקוחות ששדרגתי להם את התוכן עם מדיה, חוו קפיצות יפות במיקומים.

אתרים שמספקים תמונות בחינם!

עם כל התובנות שהגעתי אליהן בקידום אתרים לשנת 2019, התחלתי לנבור ברשת ולהכיר לא מעט מאגרי תמונות חינמיים שיכולים לשדרג לכם כל עמוד באתר, כל דף נחיתה וכל מודעה בפייסבוק. אני יכול לחפור עד מחר עם תוכן, אבל כאן אני אהיה תמציתי יותר – ולכן, להלן מספר מאגרי תמונות חינמיים ששבו את לבי.

אגב כדי לחסוך כאב ראש: אלה אתרים נטו לתמונות חינמיות. לא צריך לתת קרדיט לצלם, אין שטיקים ואין תקופת ניסיון. תהנו!

Pixabay

מה שאני אוהב בפיקסביי הוא את העובדה שאפשר לחפש מגוון רחב של תמונות. אתם יכולים למצוא תמונות אילוסטרציה מעולות, אתם יכולים למצוא ציורים, תמונות וקטור ועוד. ועוד שוס שחשוב לציין, הוא את העובדה שאין כל צורך ברישום לאתר! שימו לב כמה שניות נחסכות מכם.

אם אתם לא נרשמים לאתר, אתם יכולים להוריד עד רזולוציה מסוימת ולעתים תצטרכו לסמן שאתם לא רובוטים (לזהות משאיות, רמזורים, חנויות מכולת…. דברים מהסגנון הזה) ואם אתם נרשמים, אז תוכלו להוריד רזולוציות גבוהות יותר וללא כל קפצ’אים שחוסמים אתכם.

אישית – מעולם לא נרשמתי. אני מסתפק ברזולוציות ההן.

לאתר לחצו כאן

Unsplash

בדומה לפיקסביי, גם באנספלש אתם יכולים להוריד תמונות ללא שום צורך ברישום. התמונות הן חינמיות לחלוטין ואינן מצריכות רישיון.

אני אישית יותר מתחבר לפיקסביי, כי אני מרגיש שהמבחר שם הוא גדול יותר. עם זאת, ישנן פעמים שבהן אני שם לב שאני שורף 10 דקות על חיפוש בפיקסביי, ולפתע מוצא את מבוקשי באנספלש. אז אל תחמירו איתו.
אחד מהחסרונות הגדולים של אנספלש הוא העובדה שאי אפשר לבחור רזולוציות. החדשות הטובות הן שכל הרזולוציות הן גדולות, כך שאתם לא מהמרים כשאתם מורידים תמונה. לרוב התמונות אפילו אסטרונומיות. חסרון נוסף הוא שאלו רק צילומים ולא תמונות עם ציורים. למשל האתר שלי מתבסס על קו עיצובי של תמונות.

לאתר לחצו כאן

Pexels

אתר מאוד מאוד חמוד לטעמי, והוא גם מציע הורדת תמונות בהתאם לרזולוציות. אין כל הגבלה על הרזולוציה, ואתם יכולים להוריד את התמונות האיכותיות ביותר ללא צורך בשום פעולת רישום.

אני באופן אישי משתמש באתר הזה לעתים רחוקות. הסיבה היא שבמרבית הפעמים פשוט לא מצאתי צילומים שהיו לי רלוונטיים. עם זאת, ייתכן מאוד שאתם כן תמצאו את מבוקשכם שם, כך שלא הייתי שולל זאת לחלוטין. ישנם נושאים עם יותר תמונות וישנם נושאים עם פחות.

חשוב לציין שאם אתם מחפשים ציורים, אז זהו בהחלט לא המקום הנכון להיות בו. אם אתם מחפשים צילומי אילוסטרציה שיכניסו את הגולשים שלכם למוד מסוים, זה יכול להיות קרקע פורייה ליצירה.

Crallo

קרלו מציעה גישה קצת שונה והיא פונה יותר למי מכם שמחפש ציורים שונים. חייב לומר – המערכת היא חינמית, אך יש הרבה פיצ’רים שלא נגישים, אלא בתשלום.

אם אתם מחפשים להעניק לאתר שלכם מראה מצועצע משהו, או שאולי יש לכם פוסט בפייסבוק שצריך עיצוב פוטושופי רק בלי הפוטושופ, אז הרי שקרלו יכול לענות בדיוק על הצורך הזה.
כיוון שהמאמר הוא איננו מדריך, אני אחסוך מכם את הפרטים של מה מו ואיך מעצבים בקרלו, אני כן יכול לומר שמדובר במערכת סופר אינטואיטיבית. די מהר תלמדו איך להפיק ממנה את המיטב. ומי יודע, אולי הם ימשכו אתכם

לשלם להם. אני בהחלט נמצא בדרך לשם.

לאתר לחצו כאן

איך כל התמונות הללו יכולות לשפר את השיווק?

זה לא משנה אם אני מקדם אתרים בגוגל עבור SEO או שמא מדובר בפוסט של קידום ממומן בפייסבוק; תמונות הן חלק בלתי נפרד מטכניקת השיווק הדיגיטלי והן יכולות למכור לגולשים בדיוק את מה שהם רוצים.
ב-SEO, אני מוכרח למלא כל עמוד ועמוד עם תוכן והרבה ממנו (לפחות 400 מילה). אם אני ארשום מגילה אחת גדולה, ייתכן שהגולשים יתעניינו וייתכן שלא. אם אני אצרף תמונות מפעם לפעם שמגבות את המלל, אז הרי שהגדלתי את שהסיכוי כי ייווצר עניין גם בקרב אלו שמשתעממים בקלות מקריאה.

בקידום ממומן בגוגל זה יכול לעבוד מצוין בדפי הנחיתה. הרי הבאת הגולשים מהמודעה לדף הנחיתה היא 50% בדרך לסגירה. עתה, דף הנחיתה מוכרח לעודד המרה. בעזרת תמונה שנבחרה בקפידה וש”מוכרת את החלום”, נוכל לשפר את יחס ההמרה פלאים.

בקידום ממומן בפייסבוק אין פה שאלה בכלל באשר לנחיצותן של תמונות. תמונה היא הדבר הראשון שמושך את תשומת לבם של הגולשים, ורק לאחר מכן מגיע שלב קריאת תוכן המודעה.

פססטט… צריכים שירות?

היי, קוראים לי עופר ואני מקדם אתרים בגוגל ומנהל קמפיינים PPC.

אם יש לכם קמפיין ממומן שנשאר במקום והגיע הזמן שהוא יניב לכם לידים, או אתר שאתם רוצים להעיף הכי גבוה שאפשר, אני האיש שיביא אתכם לשם.

מה מצפה לנו? עבודה קשה, אך כזו שבאה עם ים של מוטיבציה, וככה כל התהליך הופך להיות כיף ומתגמל במיוחד.

מזמין אתכם לקרוא עוד אודותיי כאן, או פשוט להרים אלי צלצול כדי שנכיר במהלך השיחה: 052-3676272. אפשר גם להשאיר פניה באתר.

דברו איתי
אהבתם? שתפו עם חבריכם!
כתבות נוספות
אסטרטגיית תוכן לקידום האתר
כתיבת תוכן לאתרים
אסטרטגיית תוכן לקידום האתר

קידום אתרים מתחלק לנו לשתי חזיתות: קידום אופסייט, משמע יצירת פרופיל קישורים חיצוניים שמובילים אל האתר שלנו ואל הדפים שאנחנו רוצים לקדם, וקידום אונסייט שבגדול

למאמר >>>
חניקת קמפיין ממומן בגוגל
קייס סטאדיס
חניקת קמפיין ממומן בגוגל

האם באמת צריך להיות ממוקדים? לקוחה בתחום טיפולי היופי פנתה אלי והסכמנו על אסטרטגיה שתתחיל בקידום ממומן, תוכיח את עצמה ותאפשר לה לעמוד על הרגליים,

למאמר >>>
פקודת site:
מילון מושגים
פקודת site:

מה זו פקודת site: ומתי היא עוזרת לנו? אני אתחיל מלהסביר למה לכל הרוחות בחרתי את התמונה למעלה – פשוט אהבתי אותה… יש לה קטע…

למאמר >>>
האם אתם מפספסים פניות באתר?
בניית אתרי תדמית
האם אתם מפספסים פניות באתר?

לקדם אתר זה מעולה ועבורי כמקדם אתרים בגוגל, אין הרגשה נפלאה יותר מאשר זו של הגעה למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. אבל בואו נשאר רגע עם

למאמר >>>
מה זה תעודת SSL
מילון מושגים
תעודת SSL

מה זה תעודת SSL? כל בעל ובעלת אתר שמגיעים אלי ונותנים לי לקדם את האתר שלהם אורגנית, מידית מקבלים ממני נזיפה כשאני מגלה שהאתר שלהם

למאמר >>>
מחפשים מקדם אתרים? דברו איתי:

קידום אתרים איכותי ומקצועי בדרך אליך

(לשיחה ממוקדת ויעילה יותר, מומלץ לצרף לי את האתר)

דברו איתי :)

(אפשר גם בוואטסאפ)

052-3676272