מקסמו את הפוטנציאל של דף התודה שלכם

מקסמו את הפוטנציאל של דף התודה שלכם

תוכן עניינים

דף תודה הוא אחד מן האמצעים הפשוטים והנוחים ביותר שבאמצעותם אנחנו יכולים למדוד המרות שבוצעו מתוך קמפיין ממומן. הגולש השאיר פניה באתר? מיד נפנה אותו אל דף תודה שבתוכו מושתל פיקסל המרות של גוגל, פייסבוק, טאבולה, אאוטבריין וכיוצא בזה.

מקדמי אתרים רבים נוהגים להתייחס לדף התודה כאמצעי למדידת המרה ותו לא, אך האם זוהי הגישה הנכונה ביותר?

דף התודה שלכם צריך להותיר רושם!

מבלי למתוח אתכם סתם במילים מיותרות – הדעה שלי היא שדפי התודה חייבים להיות מושקעים ואופטימליים עבור הגולשים שלנו.

נכון, הגולש השאיר לנו כבר פרטים, אז למה לכל הרוחות שנשקיע בדף שהוא רואה אחרי שהוא כבר החליט לקבל מאיתנו פרטים. אבל חשבו על זה ככה – הייתם בטיול נהדר בחו"ל, ראיתם נופים מדהימים ובסוף קיבלתם קלקול קיבה – תחזרו עם טעם רע? תחושת חמיצות מסוימת? מרבית הסיכויים שכן.

ההשפעה של דף התודה מתגמדת אל מול הדוגמה שהבאתי: הגולש בא, התרשם מכל מה שהוא קרא באתר ואז כשהוא הגיע לדף התודה הוא לפתע ראה עמוד לא מושקע. חלק קטן מהרושם שהאתר הותיר בהתחלה התפוגג.

הגולשים שלנו מתלבטים בנוגע אלינו

לקוחות פוטנציאליים הם חשדניים מטבעם. תחשבו על זה כך: הם עוברים בין מגוון אתרים ויש סיכוי לא רע שהם גם השאירו פנייה אצל שניים שלושה מתחרים נוספים. לפיכך, חשוב שנותיר עליהם רושם יוקרתי לכל אורך הדרך.

אם ליד החליט להרים אליכם שיחה טלפונית הישר מתוך האתר אז זכיתם – לידים שכאלו הם לרוב איכותיים וחמים יותר. זה מראה שהם התרשמו מהאתר והם רוצים לקבל פרטים כאן ועכשיו. הם נחושים והם לרוב שלכם.

אם ליד החליט להשאיר פניה בתוך האתר אז הרי שהוא ליד רציני, ליד שאכן מעוניין לקבל פרטים, אך הוא איננו סגור על השירות והוא פשוט ישמח לדעת יותר. האם זה מבטיח שהוא ייסגר? כלל וכלל לא. לכן כל אפשרות ולו הקטנה ביותר להותיר עליו רושם היא בגדר MUST.

דרכים לשיפור ביצועי דף הנחיתה

אז הגענו למסקנה שדף הנחיתה שלנו חייב להשתפר ולהותיר רושם טוב על הגולשים? מעולה! הנה כמה דברים שאני נוהג ליישם בדפי התודה.

תראו להם שאתם מקצוענים

בקידום אורגני בגוגל חשוב תמיד להקים בלוג באתר. בלוג מאפשר לנו להגדיל את דפי האתר באופן משמעותי מדי שבוע ועבור גוגל מדובר ברמז עבה על כך שזהו אתר שגדל מיום ליום, מתעדכן ומקפיד על מתן ערך מוסף לגולשים.

אם אתם כבר משקיעים בתוכן איכותי שעולה לאתר אז למה שלא תותירו עוד קצת רושם חיובי על אלו שהשאירו לכם פניה. בדף התודה, הקפידו תמיד לשלב קישור פנימי שמוביל את הגולשים שלכם לתוך הבלוג. יש לכם מאמר שהוא זהב של ממש ואתם בטוחים במקצועיות וברלוונטיות שלו הקהל שלכם? מעולה! זה הזמן לתת את הליטוש האחרון שיהפוך את הגולשים שלכם ללקוחות על סף סגירת עסקה.

תקרבו אותם אליכם עוד טיפה

אבל הגולשים שלנו לא תמיד אוהבים להתאמץ, ולכן חשוב לבחון את האפשרות כיצד להפוך את דף התודה להמשך ישיר של העמוד שהוביל להמרה.

בדף התודה אני מקפיד לשלב תוכן שיכול לעניין את הגולשים. הם כבר קראו, הבינו ואהבו את מה שהם ראו. זה הזמן להביא להם ערך מוסף נוסף. מעין תוכן של "הידעת?". תוכן שכזה יגרום להם להתעכב באתר עוד וכך יצרוב את המותג שלנו בתוך התודעה שלהם.

הציגו לגולשים שלכם המלצות של לקוחות

זה שהגולשים שלנו השאירו פניה באתר, ממש לא אומר שהם במאה אחוז משוכנעים שאנחנו צריכים להיות נותני השירות שלהם. אז זה הזמן לנצל את הגעתם לדף התודה ולדרבן אותם שאתם עסק מהימן ומקצועי.

השאירו בתוך דף התודה שלכם מספר המלצות של לקוחות. המלצה חמה – אל תעלו המלצות כתובות, חלק מהגולשים תופסים אותן כלא אמינות (תמיד אפשר להמציא). לעומת זאת, סרטונים של לקוחות ממליצים זו כבר רמה אחרת לגמרי. הגולשים שלכם בוודאות ילחצו על הסרטונים ויסתקרנו. מבחינתם ברגע שהם יראו אנשים מן היום יום שממליצים על העסק שלכם, הרי שכבר קיבלתם אצלם כמה וכמה נקודות חשובות.

הציעו להם מבצע

תמיד נחמד לקבל מתנות ובטח כאשר הן לגמרי לא צפויות. יש לכם אפשרות להציע מבצע קטנטן? דעו כי עבור הלקוחות שלכם זה נחשב להמון.

נניח ואתם מוכרים שירות מסוים והגולשים שלכם השאירו פניה. אז הציגו להם מידע שמספר להם על כך שרק מעצם השארת הפרטים דרך האתר, הם נהנים מ-5% הנחה. מבצע קטן שהפך את דף הנחיתה שלכם לחלק בלתי נפרד מהפיכת הליד ללקוח משלם.

הציגו את עצמכם בסרטון תדמיתי

שלא תטעו! המרה של ליד היא סימן חיובי שמעניק לנו לא מעט אחוזי הצלחה לסגור את המתעניינים הפוטנציאליים לעסקה. עם זאת, חשוב להפוך את ההמרה הזו לאיכותית ואופטימלית יותר עבור תהליך המכירה עצמה.

אמצעי נוסף שבו אני אוהב להשתמש עם דפי הנחיתה של לקוחותיי הוא בסרטון תדמיתי של העסק. עסק שמשקיע בסרטון תדמית, הוא עסק שנתפס בעיני הגולשים כיוקרתי יותר. הגולשים שלנו אוהבים לקבל שירות ממקומות בעלי אופי ארגוני מסודר והיררכי. סרטון מעניק מיד את התחושה כי הם נמצאים בידיים בטוחות.

חושבים שהגיע הזמן לשפר את ביצועי הקמפיין הממומן?

שמי עופר אטלס, אני מקדם אתרים בגוגל ומנהל קמפיינים ממומנים.

השירות שלי כולל איפיון מלא של מטרות הקמפיין והאמצעים הנכונים להשיג את היעדים, הקמת דפי נחיתה והטמעת כלי מדידה דוגמת Google Analytics – המערכת של גוגל לניתוח התנהגות הגולשים, Google Tag Manager – מערכת שמשתלבת בגוגל אנליטיקס ומאפשרת להקים "אירועים" שונים שמופיעים בניתוח ההתנהגות כמו כמה אחוז הם גללו בדף, על אילו לחצנים הם לחצו וכדומה ו-Hot Jar – מערכת שמאפשרת להקליט את הגולשים וממש לחקור את התנהגותם בדף הנחיתה.

לפרטים נוספים השאירו לי פניה באתר או התקשרו: 052-3676272

מחפשים מומחה קידום אתרים? התקשרו:

או השאירו פניה:

ומשהו קטן אחרון, התוכן הועיל לכם? אשמח שתשתפו:

מעוניינים שאחזור אליכם?

השאירו פניה, ואחזור אליכם בהקדם: