קידום אתרים לרואי חשבון

קידום אתרים לרואי חשבון

תוכן עניינים

קידום אורגני לרואי חשבון

קידום אתר של רואי חשבון, באמת יש הבדל בינו לבין אתר נניח בתחום של צעצועים לילדים? בגדול: לא. הפרקטיקה הבסיסית והטכנית היא אותה הפרקטיקה. אז איפה כן יש את ההבדלים? זה מגיע במספר ניואנסים שונים שאליהם אתייחס מיד.

בגדול אגיד לך לכם כך: צעצועים לילדים לא משפיעים על חיינו בדרך של התנהלות בריאה פחות או יותר או התנהלות כלכלית שתשפיע עלינו לטובה או לרעה. רואי חשבון לעומת זאת הם בעלי תפקידים שיש להם השפעה ניכרת על חיינו, וזוהי רמיזה לעדכון גוגל שנקרא YMYL.

מה הוא עדכון YMYL?​

קיצור של: Your Money Your Life (החיים שלך, הכסף שלך). אני דיי נשמע כמו תקליט חוזר כיוון שזה עדכון שציינתי בהרחבה גם במאמר של קידום אתרי רפואה וגם במאמר של קידום עורכי דין; אך הוא בהחלט מתאים גם למאמר זה.

מדובר בעדכון אלגוריתם שגוגל הוציאו בשנת 2018, ושדירג מחדש אתרים שמשפיעים על חיינו באופן מובהק בנושאי כלכלה, רפואה, פוליטיקה וסחר אונליין. המטרה של גוגל הייתה לבצע סינון איכותי יותר ולוודא שמה שהגולשים מוצאים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, הוא אכן רלוונטי ודגש על איכותי.

ואיך זה מתבטא בקידום רואי חשבון?​

גוגל מנו 3 פרמטרים שאותם הם לקחו בחשבון בעת הוצאת העדכון של אלגוריתם הדירוג:

מומחיות

להראות באופן מובהק שאכן מדובר באתר אינטרנט שמציג מידע רלוונטי ואיכותי לגולשים. המשמעות היא שאי אפשר לכתוב תוכן לא מדויק או חסר תועלת לגולשים רק כדי לקדם את האתר (כיוון שבגדול העלאת מאמרים עקבית לאתר עוזרת ל-SEO).

חשוב לדאוג שהתוכן יעבור סינון קפדני ויאפשר לגולשים ליהנות מתכנים מאוד איכותיים, מאוד מכוונים ומאוד מדויקים.

כל הטעיה יכולה להציב את האתר שלנו בסיכון.​

סמכותיות

קבלת אסמכתאות שונות ברשת שיעידו שאכן מדובר באתר רלוונטי ואיכותי.

זה בעיקר מתבטא בהעלאת תכנים שמכסים כמה שיותר שאילתות שאותן הגולשים עשויים לכתוב בגוגל (וכך ככל שהאתר יקבל יותר תנועה רלוונטית, כך הוא יוכיח את עצמו כסמכותי), ובבניית קישורים חיצוניים באופן עקבי ומאתרים איכותיים ורלוונטיים.​

מהימנות

יש לכם מידע שאפשר לאושש אותו דרך אתרים סמכותיים רשמיים נוספים? מעולה! כל פרט במאמר כזה או אחר, שלפי דעתכם מצדיק הצגת קבלות מאתרים ממשלתיים או אתרים מוכרים נוספים כמו לשכת רואי החשבון, שימו לו קישור.

תנו לגולשים שלכם את האפשרות לצרוך עוד מידע במקורות אמינים. זה רק יחזק את האתר שלכם ויאותת לגוגל שמדובר באתר שמטרתו לספק מידע אמין ואיכותי היא כנה.​

קידום אורגני לרואי חשבון

אינטנסיביות היא שם המשחק​

בחלק הזה אתייחס לנושא הרוחבי יותר, ואחריו ארד לפרטים הקטנים שכבר מתכווננים יותר לאסטרטגיה הנכונה שצריכה להינקט בראיית חשבון.

בכללותו, קידום אתרים לרואי חשבון נחשב לתחום תחרותי, אפילו תחרותי מאוד. ישנו מספר בלתי מבוטל של משרדים, לכולם ככולם יש אתרים וכולם ככולם נלחמים על המעמד הנכסף של להופיע באופן טבעי בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. איך לכל הרוחות עושים את זה ומוכיחים לגוגל שדווקא אנחנו ולא מישהו אחר, ראויים להופיע שם?

זוהי הגישה הכללית שבה ננקוט:

אסטרטגיית מילות המפתח​

אחרי שסיכמנו שמדובר בקידום אורגני אינטנסיבי למדי, כאן כבר המקום לרדת לרזולוציות הקטנות יותר, אבל אלו שמשפיעות בענק.

הדרך האידיאלית לגשת נכון לקידום אורגני לרואי חשבון הוא לא אחרת מאשר מילות המפתח שילוו אותנו לכל אורך הפרויקט. מה הן המילים שנרצה לקדם לעמוד הראשון, המילים שיביאו שני סוגים של גולשים:

למה זה חשוב?

על מכווני מטרה אין כל וויכוח; המטרה שלשמה התכנסנו כאן היא להביא לכם, בית העסק, יותר פניות ולקוחות חדשים.

על מחפשי המידע אתעכב עוד רגע אחד: זוכרים שגוגל מחפשים אתרים מהימנים ובעלי מומחיות? במאמרי המידע השונים, דווקא בהם, הגולשים יתעכבו יותר, יקראו יותר, ואפילו יבקשו לצרוך עוד ועוד מידע במאמרים רלוונטיים נוספים.

זה מצמצם את אחוז הנטישה באתר, מעלה את כמות הסשנים בגוגל אנליטיקס, ומאותת יותר מכול על חוויית משתמש איכותית. למעשה, הבלוג שלכם הוא בעל השפעה אדירה על ה-SEO, וחשוב לנצל אותו עד הטיפה האחרונה.

דוגמאות למילות מפתח שנשתמש בהן לקידום אתרים לרואי חשבון

משרד רואי חשבון – מילת מפתח חשובה עם 590 חיפושים חודשיים. מרבית הלקוחות הפוטנציאליים פשוט יחפשו את המילה הגנרית ביותר, ואם הם ימצאו אתכם בעמוד הראשון, סביר שהם ישאירו פניה לקבלת פרטים נוספים על השירות, עלויות וכיוצא בזה.

רואי חשבון בחיפה – מילה עם 480 חיפושים! שימו לב שמילה לוקלית זוכה לכמות חיפושים מאוד גבוהה בגוגל. אם אני אשווה את זה למשל ללימוד גיטרה, אז מורה לגיטרה הוא עם 320 חיפושים חודשיים ואילו מורה לגיטרה בראשון לציון הוא עם 50 בלבד. ראיית חשבון זהו תחום שמתאפיין בחיפושים לוקליים מאוד. משרדים וחברות מחפשים אחר נותני שירות שנמצאים קרוב אליהם. שהרי יש פגישות תקופתיות, צורך להגיש מסמכים פיזיים כאלו ואחרים ועוד. כאן ממש אפשר כבר להרגיש את האסטרטגיה שמסתכלת על קידום רואי חשבון כתחום נבדל מתחומים אחרים.

הודעה על העברת מניות – מילת מפתח עם 70 חיפושים חודשיים. זהו מאמר כללי שלא בהכרח יביא לכם גולש שרוצה להשאיר פניה, אבל הוא ייתן לאתר של עוד דחיפה קטנה בנושא הסמכות שלו.

ביקורת דו"חות כספיים – מילת מפתח עם 30 חיפושים חודשיים. בגדול היא לא כל כך פופולרית, אבל מי שיחפש אותה וימצא אתכם, עשוי בהחלט לבקש מכם שירות. זאת אפילו מילה שיחסית יהיה קל לקדם כיוון שהיא לא תחרותית יתר על המידה. אז אם אנחנו אתר חדש שעוד צריך להוכיח את עצמו לפני שהוא ייכנס בביטויים תחרותיים, זוהי מילה ששווה להקים לה עמוד תוכן משלה, כמה שיותר מהר.

שיפור חוויית המשתמש​

חשוב כל הזמן לזכור שאנחנו בתחום שכולל בתוכו המון המון מלל, המון המון מידע, וגולשים שהם עם חסר סבלנות, וגם זה בלשון המעטה.

נכון, יש מידע חשוב, ונכון שיש לא מעט גולשים שקוראים את התוכן במסירות; אך לצדם יש גם מי שמאבדים את הצפון די מהר, ולא בטוחים מה לעשות.

בדיוק בשביל אותם גולשים, תמיד חשוב לחשוב לא רק כרואי חשבון, אלא גם כמקדמי אתרים מקצועיים: מה יוביל אותם ליהנות מהתוכן, מה יגרום להם ליהנות מחוויית המשתמש.

שיפור חוויית המשתמש צריך לבוא בכמה פרמטרים:

קצת עלי​

אז נעים מאוד, לי קוראים עופר, ואני מקדם אתרים אורגני ומנהל קמפיינים ממומנים בגוגל.

אני מציע שירות קידום אתרים לרואי חשבון בטכניקה שמשלבת בין אינטנסיביות לאיכות. להפוך אתרים לחזקים בקצב יחסית מהיר למתחרים בשוק, וזאת כדי לקצר את משך ההמתנה בין התחלת העבודה ועד לקבלת התוצאות האורגניות בפועל.

תחום ראיית החשבון הוא תחרותי, ודורש גישה תחרותית.

לפרטים נוספים השאירו פניה באתר | או התקשרו: 052-3676272

מחפשים מומחה קידום אתרים? התקשרו:

או השאירו פניה:

ומשהו קטן אחרון, התוכן הועיל לכם? אשמח שתשתפו:

מעוניינים שאחזור אליכם?

השאירו פניה, ואחזור אליכם בהקדם: