האם אתם מפספסים פניות באתר?

האם אתם מפספסים פניות באתר?

לקדם אתר זה מעולה ועבורי כמקדם אתרים בגוגל, אין הרגשה נפלאה יותר מאשר זו של הגעה למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

אבל בואו נשאר רגע עם הרגליים על הקרקע – הגעה למקומות הראשונים זה מעולה, אך כל עוד לא מקסמנו את המיקומים של האתר לצורך המרות, אז הרי שהחמצנו את כל המטרה. לא פעם מגיעים אלי לקוחות פוטנציאליים שמציגים לי תמונת מצב עגמומית במיוחד; אתר עם ניראות ירודה והכי גרוע – פשוט לא מניע לפעולה.

איך גורמים לאתר להניע לפעולה?

קודם כל אסור לזלזל בנראות של אתרי אינטרנט. כיום עיצוב מודרני משרה על הגולשים תחושת ביטחון וסמכותיות שהם הגיעו למקום הנכון. אתרים מיושנים עלולים להבריח את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו ובעיקר בתקופה בה פריצות דרך האינטרנט הן דבר שגור. ייתכן שהאתר שלכם מאובטח באופן הרמטי, ועדיין – מראה מיושן פשוט משדר משהו מסוים.

אבל הלוואי ונראות הייתה שם המשחק, תמונת המצב האמיתית היא מעט יותר מורכבת.

טופס צף שמותאם בין נייח לנייד

כיום אין אתר שאין בו טופס צף שמלווה את הגולשים לכל אורך השיטוט באתר. יש לכם טופס שכזה? מעולה! עכשיו זה הזמן לוודא שהוא גם מותאם למקור ההגעה של הגולשים שלכם.

טעות מרה שאני רואה במגוון אתרים הוא טופס צף שזהה בין הניידים למחשבים. הטופס לרוב יכלול מספר טלפון שעליו ניתן להקליק גם במחשב – ומה לגבי מי שרוצה להשאיר פניה?

הקפידו להפריד בין שני הטפסים. בקשו מן המתכנת של האתר (או עשו זאת בעצמכם במקרה שמדובר בוורדפרס) שתהיה הפרדה מוחלטת. כאשר גולש ייכנס מן הנייד, תהיה לו אפשרות להקליק על תוסף ההתקשרות ולבחור בין לחייג, להשאיר הודעה או לשלוח מסרון בוואטסאפ. כאשר גולש ייכנס מן המחשב, תהיה לו אפשרות לראות את מספר הטלפון (כדי שיקליד אותו LIVE בטלפון שלו) או להשאיר פניה.

טופס צור קשר נגיש וגלוי

אל תשחקו משחקים ואל תשאירו את הגולשים שלכם מבולבלים – אם הגולשים שלכם עברו 50% מהאתר והם עוד טרם פגשו בטופס יצירת קשר אחד, אז הרי שיש סיכוי גבוה שאתם מחמיצים פניות חדשות.

שלבו בטופס יצירת הקשר משפטים שמניעים לפעולה. לפרטים נוספים התקשרו, השאירו פניה, דברו איתנו וכיוצא בזה.

הנעה לפעולה עלולה להישמע מיותרת שכן ברור שהם צריכים להשאיר פרטים, אך הניסיון מראה כי משפטים חד-משמעיים שמורים זאת לגולשים, הם בעלי אפקטיביות גבוהה.

הקפידו על צבעים בולטים

בקידום אורגני בגוגל חשוב להקפיד על אתר עם תוכן רב. מצד אחד זה יתרון כיוון שגוגל רואים בנו כמקור מידע רציני (ולכן הוא גם יקודם טוב יותר), אך מן הצד השני זהו חסרון כיוון שהגולשים שלנו יתעייפו ויחמיצו את האפשרות להשאיר לנו פניה.

חשוב לזכור שהגולשים מוצפים במידע, ולכן חשוב שנבליט להם את הטפסים שמיועדים להשארת פניה. לצורך כך, הקפידו על כפתור שליחה שהוא בעל צבע יוצא דופן מיתר האתר. אני מזמין אתכם לעיין במאמר הבא כדי לבחור בצבע המומלץ המועדף עליכם.

לסיום… מדיה

רבותיי, תוכן זה נהדר, טפסים זה מעולה, אבל כשהאתר מוצף במידע, הגולשים פשוט עלולים להשתעמם ולנטוש. חשוב לעניין אותם ולהשאיר את העיניים שלהם רעננות.

לא פעם אני פוגש באתרים שפשוט לא כוללים מדיה – אין תמונות ואין סרטונים. העדכונים האחרונים של גוגל מראים מגמה על-פיה תוכן מעניין ובעל מדיה, הוא תוכן שמקודם טוב יותר בתוצאות החיפוש. הקפידו תמיד לשלב תמונות שמכניסות קצת פלפל לטקסט ואם יש לכם אפשרות לצלם סרטון יוטיוב של העסק – אז הרי זה משובח.

דברו איתי

כתבות נוספות

קידום ממומן בגוגל

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל איך מתחילים? ובמה בוחרים? החלטתם שאתם רוצים לפרסם את העסק שלכם בגוגל? אני יכול לשער שכבר קיבלתם כאב ראש לא קטן מכל המידע

למאמר >>>
למה לבחור דווקא בקידום אורגני?
קידום אורגני

למה לבחור דווקא בקידום אורגני?

לבעלי עסקים שזה עתה החליטו שהם רוצים לקבל שירות בענף הדיגיטל, המושגים ושירותי הפרסומים השונים יכולים להישמע משונים ובעיקר מבלבלים. קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל,

למאמר >>>
חניקת קמפיין ממומן בגוגל
קייס סטאדיס

חניקת קמפיין ממומן בגוגל

האם באמת צריך להיות ממוקדים? לקוחה בתחום טיפולי היופי פנתה אלי והסכמנו על אסטרטגיה שתתחיל בקידום ממומן, תוכיח את עצמה ותאפשר לה לעמוד על הרגליים,

למאמר >>>

מחפשים מקדם אתרים? דברו איתי:

קידום אתרים איכותי ומקצועי בדרך אליך

(לשיחה ממוקדת ויעילה יותר, מומלץ לצרף לי את האתר)

דברו איתי

השאירו פניה

התקשרו

שלחו דוא"ל