פרסום בגוגל

איך מתחילים? ובמה בוחרים?

החלטתם שאתם רוצים לפרסם את העסק שלכם בגוגל? אני יכול לשער שכבר קיבלתם כאב ראש לא קטן מכל המידע שצף לכם באינטרנט.

שמי עופר, והמטרה שלי היא לפשט עבורכם את הדברים, לייעץ לכם על הדרכים היעילות ביותר עבור העסק שלכם בכל מה שנוגע לפרסום בגוגל, ותכל'ס? לייצר לכם תוצאות. בלי מילים גבוהות בלי חפירות – השורה התחתונה בלבד.

1561111553414 (1)
SEO

פרסום בגוגל - איך מתחילים?

שלב 1 - מה זה פרסום במנועי החיפוש

קודם כל חשוב לי שתבינו מה פרסום בגוגל כולל.

אם מדובר בלקוחות שכבר עברו כמה חברות קידום או מקדמי אתרים, אז אתם יכולים ללחוץ כאן ולדלג. אם כל הנושא חדש עבורכם או שאינכם בטוחים במידע כלשהו שאתם מחזיקים בו, אז אני ממליץ לכם בחום להמשיך ולקרוא את השלב הראשון שיציג אתכם לעולמות הפרסום בגוגל.

קידום SEO

קידום אורגני זהו תחום שיווקי שמתמקד בשיפור מיקומי האתר כך שיופיעו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש באופן טבעי.

כשאנחנו מחפשים דבר מה בגוגל, מופיעות לנו בתוצאות החיפוש 3-4 תוצאות ממומנות, 10 תוצאות אורגניות ועוד 3-4 תוצאות ממומנות.

המטרה של קידום SEO היא להביא את האתר לעמוד הראשון בעשר התוצאות האורגניות ובביטויים רלוונטיים.

כך למשל: אם נניח אתם עסק שרוצה לפרסם את עצמו במילה "אינסטלטור בתל אביב", אז הרי שמקדם האתרים שלכם, יפעל כדי "לשכנע" את מנוע החיפוש כי האתר שלכם הוא הרלוונטי ביותר.

יתרונות: הנטייה הטבעית של הגולשים היא להאמין יותר לתוצאות אורגניות מאשר ממומנות. זאת דרך נפלאה להגדיל את כמות העסקאות.

חסרונות: קידום אורגני לוקח זמן! לפעמים 3-4 חודשים, ולפעמים גם חצי שנה ושנה. עם זאת, ההשקעה והסבלנות בהחלט ישתלמו.

כסף

קידום ממומן בגוגל

זוכרים את 3-4 התוצאות הראשונות שהזכרתי בפסקה הקודמת? זהו הפרסום הממומן.

להבדיל מקידום אורגני שבו לוקח לנו זמן לשכנע את מנוע החיפוש כי אנחנו ולא אחרים ראויים להופיע בעמוד הראשון, בקידום ממומן בגוגל אפשר לשלם ישירות למנוע החיפוש ובתמורה להופיע באופן מידי וללא דיחוי.

התשלום הוא עבור מילת חיפוש. נניח "מנעולן בתל אביב" יעלה לנו 5 שקלים להקלקה, ואילו "עורך דין פלילי" יעלה לנו 120 שקלים להקלקה.

יתרונות: ההופעה היא מידית בתוצאות החיפוש וכך גם האפשרות לקבל פניות חדשות לעסק.

חסרונות: קידום ממומן עלול להיות עסק יקר אם לא עושים את זה כמו שצריך. בנוסף, גולשים מתייחסים בחשדנות גבוהה יותר למודעות ממומנות. לסיום, זוהי השקעה מידית ולא לטווח ארוך. אם תפסיקו לשלם תפסיקו להופיע, זאת לעומת קידום אורגני בו אפשר להופיע גם הרבה אחרי שמפסיקים את עבודת הקידום.

ונתעכב עוד רגע נוסף על קידום ממומן בגוגל

בקידום אורגני האפשרויות שלנו הן מאוד ממוקדות – להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש.

בקידום ממומן יש לנו עוד מגוון רחב של אפשרויות נוספות: אפשר להופיע בתוצאות החיפוש, אפשר להופיע עם באנרים באתרים שונים (כמו וואלה!, YNET, בלוגים של טיולים ועוד), אפשר להופיע עם מודעות ב-Gmail ואפשר גם להופיע ב-YouTube.

עופר בלבלת את המוח... פשוט דבר איתי:

עופר סקרנת! תמשיך לספר לנו על התחום

שלב 2 - מה הכי יתאים לעסק שלי?

פה אנחנו מתחילים בעצם בקבלת השירות ממני. כמומחה פרסום בגוגל, המטרה שלי היא לבנות יחד אתכם את האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק.

האם קידום אורגני בלבד הוא הדרך הנכונה? האם כדאי שנשלב יחד עם גוגל ממומן? או אולי כדאי שנתמקד רק בגוגל ממומן? מה לגבי באנרים – האם זה יהיה יעיל? ואולי כדאי לעשות קמפיין רימרקטינג שרודף אחרי הגולשים? ייתכן גם שנרצה לשלב בין גוגל לבין פרסום בפייסבוק שישלים לנו את התמונה.

שימו לב כמה שאלות שונות צפות וכמה אפשרויות שונות עולות. המלצתי הכנה? יש 3 אפשרויות שיחדיו יכולות להוות מכונת לידים אפקטיבית ולחוד יכולות להועיל בהתאם לאופיו של העסק.

פרסום אורגני בגוגל

יעיל לעסקים שיכולים להשקיע זמן וכסף ללא רווחים מיידיים

אפקטיבי מאוד לכל עסק שרוצה למתג את עצמו

פרסום ממומן בגוגל

יעיל לעסקים שחייבים לידים חדשים כאן ועכשיו

מעולה ל"מרדף" אחרי גולשים שביקרו באתר ולא השאירו פניה (באנרים שיופיעו רק למי שנכנס לאתר)

פרסום בפייסבוק

שימו לב! פרסום בגוגל פונה לגולשים שמחפשים שירות/תשובה לבעיה. פרסום בגוגל הוא "דרך אגבי", כלומר הגולשים לא חיפשו, אבל מצאו אותנו פתאום בפיד שלהם. יעיל לעסקים כמו ג'ימבורי, גלידריה חדשה בעיר, יועצים עסקיים, הדרכות טיולים ועוד.

 

מתאימים את הקידום לתקציב

בסופו של דבר שיווק דיגיטלי מקיף הוא הפתרון המתאים ביותר עבור כל עסק. עם זאת, חשוב להתחשב במגבלות התקציב ולהפיק ממנו את המיטב.

יחד, נשב ונחליט מה האפיק הקידומי הכי חשוב יעיל עבורכם ומה התקציב הקיים יכול להשיג. ייתכן מאוד שהתקציב יהיה גדול  או בינוני וכך ניתן לשלב בין אורגני לממומן. ייתכן שהתקציב יהיה דחוק ונחליט שאנחנו מתחילים קודם בממומן ואחרי שהעסק ייהנה מהכנסה גבוהה יותר נעבור גם לאורגני או רק לאורגני.
להגיד את האמת? קשה סתם לזרוק מילים לאוויר, וכל עסק ועסק מביא איתו צרכים אחרים.

אשמח לשמוע עליכם פרטים נוספים בלי עלות או התחייבות ולספק לכם ייעוץ ראשוני: 052-3676272

שלב 3 - יוצאים לדרך!

אחרי שהחלטנו על האפיקים החשובים ביותר עבורנו, אנחנו בעצם מתחילים בעבודה השוטפת.

הנה כמה דברים שייעשו מידית, בהתאם לטכניקות השיווק שעליהן נסכם בתחילת העבודה (SEO או PPC)

שירותי SEO - איך מתחילים?

מסכימים על מילים

אחרי תיאום ציפיות והכרת העסק, אשלח לכם קובץ עם רשימת מילות מפתח. רק אחרי שתאשרו/תתקנו נתחיל לעבוד על-פי בנק היעדים.

דיגום האתר

חלק חשוב בעבודת הקידום האורגני מתמקד בהתאמת האתר להנחיות האיכות של Google. זאת העבודה הראשונה והחשובה ביותר.

מרחיבים סמכות

מתחילים בעבודה שוטפת של הקמת עמודים חדשים (מנועי החיפוש אוהבים אתרים שגדלים), מיתוג העסק עם קישורים חיצוניים ועוד.

חיבור למעקב

חיבור לתוכנת מעקב אחרי מיקומי ביטויים, לגוגל אנליטיקס למדידת כניסות גולשים וחיבור לכלי מנהלי האתרים של גוגל לאיתור תקלות.

שירותי PPC - איך מתחילים?

מילות מפתח + עלות

מה הן המילים הכי חשובות לעסק שלכם? ומה העלות עבור כל מילה? ייתכן שנבחר מילים זולות יותר, או שנלך ישר על המילים היקרות שיכולות להביא עבודה.

יצירת דף נחיתה

אצור עבורכם דף נחיתה איכותי שמעודד המרה. הרי כבר שילמנו על קידום, אז הגיוני שנוביל את הגולשים לדף שהוא לא פחות ממושלם. לתיק עבודות >>>

אופטימיזציה שוטפת

כל אחד יכול להקים קמפיין ממומן, אז למה צריך אותי? כי המטרה שלכם היא שאנהל לכם את הקמפיין מדי יום, ואוודא שהוא לא סתם שורף תקציב.

חיבור למעקב

נתונים זה פשוט חובה ובטח כאשר אנחנו משלמים על כל הקלקה. חיבור לאנליטיקס, הגדרת קוד המרה והגדרת קודי מעקב (כמה גללו באתר, כמה צפו בסרטונים ועוד!)

תיק עבודות ככה... בקטנה...

הגעתם עד לפה? איזה כיף! כנראה שבאמת מצאתם עניין בתוכן שכתבתי.

אז קודם כל, אשמח לדבר אתכם טלפונית וגם לקבוע פגישה ככה שנכיר טוב יותר ואולי גם נצא לדרך משותפת! אבל רגע לפני, הנה כמה הישגים שלי שיעזרו לכם להחליט טוב יותר אם אני איש השירות המתאים ביותר עבורכם:

מיזו
מגשי סושי, מסעדת סושי בראשון לציון, סושי בראשון לציון
ספא בחיפה, שובר מתנה לספא, ספא בבת ים, ספא במלון
טיפולי פנים, טיפול פנים לגברים, טיפולי פנים בהריון
המלצות לטיולים בארץ, טיולים בחו"ל, אטרקציות בעמק יזרעא,

למה לעבוד איתי?

  • דו"חות - דיווחים שבועיים על העבודה + דו"ח חודשי מפורט. אתם תדעו בדיוק על מה אתם משלמים.
  • זמינות - זמינות מלאה לכל שאלה / בקשה. לא עוד עבודה מול חברה שמעבירה אתכם בין מחלקה למחלקה.
  • עלות - מחיר זול באופן יחסי! אני פרילנס ואני עובד מהבית. המשמעות עבורכם היא עבודה איכותית בעלות נמוכה יותר.
  • תוצאות - אני לא מחפש לסבן אתכם במיילים עם מילים גבוהות. אני מדבר נטו בתוצאות.
  • שירות בניית אתרים - אין לכם אתר?! לא נורא. אני גם בונה אתרים איכותיים ובדיוק על-פי דרישותיכם. (אפשרות לחבילת בנייה + קידום. מחירים לאחר שיחה טלפונית בלבד).
  • יועץ השיווק שלכם - המטרה שלי היא לספק לכם מענה מקיף על כל שאלה והתלבטות בתחום הדיגיטל. מה שנקרא One Stop Shop.

התרשמתם? בואו נדבר!

או השאירו פניה:

קידום אתרים איכותי ומקצועי בדרך אליך

(לשיחה ממוקדת ויעילה יותר, מומלץ לצרף לי את האתר)

דברו איתי

דברו איתי :)