יועץ שיווק דיגיטלי

זה הזמן לכבוש את הרשת!

אני מציע קידום אתרים SEO, אני מציע קידום ממומן PPC, אני כותב תוכן, אני בונה אתרים, אני עושה דפי נחיתה. אז איך כל זה מתקשר לשיווק דיגיטלי? 

כל אלו הם שירותים שניתנים בנפרד, אך הם בהחלט יכולים להשתלב יחד ולהפוך לאסטרטגיית שיווק נכונה שתגבש ותייצב את הנוכחות של העסק שלכם ברשת (ומכאן תסלול את הדרך לפניות ורכישות חדשות!).

ניווט מהיר

מה זה בכלל שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא בעצם הנושא הכללי שאתם כבעלי עסקים ומנהלי חברות לרוב מכירים. ייתכן שאתם מחפשים מענה כולל ומקיף וייתכן שאתם מתלבטים במה לבחור.

בדיוק בשביל זה אני פה

השיווק בדיגיטל הפך במרוצת הזמן לנדבך חשוב בהצלחתם של העסקים והוא מאפשר להגיע לקהלים חדשים. אך מה שעובד עבור עסק אחד בפייסבוק, יעבוד תוך יותר עבור עסק אחר בגוגל ממומן. ומסר שיווקי שעובד מעולה על קהל א', יתגלה כלא יעיל עבור קהל ב'.

זה הזמן לעשות סדר בבלגן וליצוק אל הנתונים העסקיים שלכם אל תוך אסטרטגיה שיווקית נכונה.

מה שיווק באינטרנט כולל?

ייחודיות העסק

מה הופך אתכם לטובים יותר מהמתחרים וראוי להדגשה בפרסום?​

יעדים מוגדרים

מה הציפיות שלכם מן השיווק באינטרנט? ומה צריך לעשות כדי שהפרסום יהיה רווחי?​

בחירת אפיקים

הייחודיות ברורה, היעדים מוגדרים ועתה הגיע השלב לבחור את האפיקים הפרסומיים.​

ניהול שוטף

את ריבוי החזיתות צריך לדעת לנהל כמו שצריך. לסנכרן מערכות ולהפיק מסקנות.​

המשווק הדיגיטלי שלכם

עופר, נעים להכיר!

אז למה לבחור במשווק פרילנסר בדיגיטל ולא בחברה?

אני אוהב לעבוד עסקים קטנים עד בינוניים. אני חושב שהדינמיקה והיחס הם שונים מאלו שנהוגים בחברות גדולות ומרובות אגפים ומחלקות.

הדינמיקה הזו שמאופיינת בקידום אישי ומתן שירות פרסונלי מועילה לעסק שלכם. למה? כיוון שאיתי אתם יכולים להתייעץ בכל עת בלי פורמליות ובלי צורך להיות רשמיים. מעבר לעבודה השוטפת, חשוב שתמיד נחשוב יחד על מהלכים חדשים ומתוחכמים!

מבצע יעיל? ניצול טרנד חדש שרץ בארץ? קהל חדש שחבל שאנחנו מחמיצים? כל אלו הן מסקנות שיכולות לעלות בעבודה משותפת שבה אני לומד להכיר אתכם ואת העסק שלכם.

העבודה איתי תרגיש לכם כמו עובד במחלקת השיווק הפנימית  של העסק – מכיר אתכם ומבין בדיוק מה צריך ומה חסר.

רעיונות חדשים

אחד הדברים שאני הכי אוהב בשיווק באינטרנט הוא האפשרות שלנו לחשוב על אסטרטגיות ורעיונות יצירתיים.

אפשר להתחיל בקידום אורגני ומשם לעשות פרסום חוזר (רימרקטינג) לכל מי שביקר בדף א' אבל החמיץ מידע חשוב בדף ב'. אפשר לעשות קמפיין ממומן בגוגל ולאחר מכן "לרדוף" אחרי הגולשים בפייסבוק.

האפשרויות הן רבות ואלו הם רק הרעיונות הבסיסיים ביותר בין מגוון אסטרטגיות משולבות.

מחפשים מומחה שיווק דיגיטלי? התקשרו:

או השאירו פניה:

שאלות בנושא שיווק באינטרנט

עם כל כך הרבה אפיקים פרסומיים, לגיטימי לחלוטין שתגיעו עם רשימת שאלות למומחה הקידום שלכם. כאן אני שמח לענות על השאלות הנפוצות ביותר.

איך אתה יודע מה הכי טוב עבורי?

אני מסתמך על הידע שצברתי במהלך השנים שבהן קידמתי ושיווקתי אתרים בתחום הרפואה מצד אחד ואתרים בתחום הבילויים והפנאי מהצד השני.

אני לא מחליט באופן נחרץ על אסטרטגיה מיד עם השיחה הראשונית, אבל אני מביא איתי ניסיון, אפשר לומר "אינסטיקנט", של מה עובד ומה לא.

על האסטרטגיה והאפיקים הנכונים נחליט אחרי שבשיחה הראשונה אבין את העסק, את המטרות שלו, את הקהל ואת הייחודיות שלו. רק אז אעשה חושבים ואגיש לכם את המסקנות בצורה מפורטת ובז'רגון פשוט וקל.

מה הניסיון שלך בשיווק?

אני עובד בענף הדיגיטל מזה 6 שנים.

את דרכי התחלתי ככותב תוכן ומשם התקדמתי לתחום ניהול האתרים. אט אט נסחפתי לעולמות ה-SEO והפרסום הממומן וניהלתי את מחלקת השיווק של מספר פורטלים גדולים ביניהם: ToStudy אתר לימודים ואתר השוואות מחירי הרכב Auto1.

בהמשך עבדתי באתר בא-במייל שם ניהלתי את נכסיו הדיגיטליים וערכתי את תכניו.

כשהרגשתי בשל, החלטתי להיות עצמאי והתחלתי לעסוק בבניית אתרים ללקוחותיי ובקידומם. אט אט נשאבתי לתחום ההדרכה והלימוד עד שלבסוף החלטתי להפוך את הידע הרב שצברתי לכדי עסק המאגד את הכל תחת קורת גג אחת.

אני מביא איתי ניסיון בקידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, בניית דפי נחיתה, בניית אתרים ויצירת תוכן מקצועי.

פייסבוק או גוגל?

שאלת השאלות! הרבה בעלי עסקים מגיעים אלי כשהם תוהים מה יכול להניב לכם את הרווחים המקסימליים.

אז על-פי מה אני בוחר להמליץ לעסק בין רשת חברתית לבין מנוע חיפוש? פשוט מאוד: אם הלקוח מחפש שירות "כאן ועכשיו" אז הרי שמנוע החיפוש הוא המקום הנכון להופיע בו. אם הגולש לא מחפש שירות מידי אבל יכול לומר לעצמו "וואלה, זה בול בא לי בזמן" אז הרי שהרשתות החברתיות יתאימו לעסקכם.

נניח מנעולן – אתם תרצו לחפש ולמצוא אותו בגוגל כי ככל הנראה שמדובר במצב חירום. ואם מדובר במשחקייה לילדים? כאן כבר תשמחו לגלות שנפתחה משחקייה חדשה ממש לידכם בשכונה.

מה צפוי לי בפגישה איתך?

אני אוהב בעיקר להקשיב.

נותני שירות לרוב מוכרים את השירותים שלהם ומדברים על עצמם – בשיווק בדיגיטל חשוב להבין כי על המפרסם להיות קשוב לשירות של הלקוחות שלו.

במהלך הפגישה אני רוצה לשמוע אתכם ולהבין בדיוק מה אתם רוצים לעשות ולאן אתם רוצים לגדול. רק אחרי שאבין במדויק מה המטרות שלכם, אתחיל לגבש תכנית שתהפוך את הכל למציאות.

מה הסכום המינימלי שאוכל להשקיע?

זה מאוד משתנה.

שיווק של אינסטלטור לצורך הדוגמה הוא תחום יקר כשגוגל לוקחים עבור הקלקה סכומים שנעים בין 10 ל-34 שקלים. לעומתם, מכללה בתחום לימודי דוגמת חשבי שכר תשלם על הביטוי הזה בין 3.03 ש"ח לבין 11 שקלים.

חלק מאסטרטגיית השיווק באה במטרה להקל עליכם ולאפשר לכם לצמצם את ההוצאות ככל הניתן ועם זאת למקסם את יכולות הקמפיין ותוצאותיו.

מעוניינים שאחזור אליכם?

השאירו פניה, ואחזור אליכם בהקדם: