מורה פרטי לקידום אתרים

קורס SEO בקצב שלך

בעלי עסק עם אתר ורוצים להשיג תוצאות טובות יותר? מחפשים מקצוע מאתגר ומתגמל בעולם האינטרנט? אני מזמין אתכם להדרכה מקצועית ל-SEO עם מורה פרטי לקידום אתרים שמגיע מהתעשייה.

הקורס הוא מעשי ומלווה יחד עם בניית אתר על בסיס מערכת WordPress לצורך הבנה של כל אחד מנושאי הקורס.

אצלי אין תיאוריה.

עופר אטלס מקדם אתרים

קורס פרטי בקידום אתרים

עופר אטלס, מקדם אתרים SEO בעל ניסיון של 6 שנים בתחום. כשכיר וכעצמאי, קידמתי פורטלים עם עשרות אלפי עמודים מצד אחד, ואתרי תדמית עם כמה עשרות/מאות עמודים מהצד השני. 

לאורך הקורס אדאג לקחת אתכם מרמה בסיסית של חוסר היכרות מוחלט עם SEO עד לרמה מקצועית בה תדעו כיצד לגשת לכל אתר ולקדם אותו הלכה למעשה. 

לאורך הקורס נתכנן אסטרטגיית SEO מקדימה, נכיר את המערכות שכל מקדם ומקדמת צריכים להתמצות בהן ונתרגל את כל הפרקטיקות שגורמות לאתרים להתברג בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

קידום אתרים ודיגיטל

קורס שלם או בהתאמה אישית

8 מפגשים

משך הקורס הוא 8 מפגשים פרונטליים, או אונליין עם השתלטות מרחוק. משך כל מפגש – שעתיים.

הדרכות נקודתיות

ניתן גם לקחת הדרכות על בסיס נקודתי. אני ממליץ במקרים האלה לערוך איתי שיחה מעמיקה לפני כן. במהלך השיחה נבין את הרמה הקיימת וכך אדע להתאים לכם את ההדרכה האפקטיבית ביותר.

תוכן שמתעדכן בשוטף

אין כזה דבר לקבל מידע בסיסי. המטרה שלי היא להכשיר אתכם כמקדמי SEO לכל דבר ועניין.

פרקטיקה הנדס-און

הכל יבוצע תוך התנסות מעשית על אתר וורדפרס.

SEO
SEO

מוזמנים להשאיר לי פניה בכל שאלה

סילבוס הקורס

שיעור 1 - מה זה SEO? איך מנועי החיפוש עובדים? וכיצד מבצעים חקר מילות מפתח

  • SEO.. רגע לפני שקופצים למים – איך כל זה קורה? ולמה שדווקא האתר שלנו ייבחר?
  • כיצד מנועי החיפוש מדרגים אותנו?
  • חקר מילות מפתח – חלק א': החשיבות האסטרטגית
  • חקר מילות מפתח – חלק ב': ההבדל בין מילים גנריות לבין ביטויי זנב ארוך
  • חקר מילות מפתח – חלק ג': שימוש בכלי מתכנן מילות המפתח ובכלים חינמיים של Google
  • חקר מילות מפתח – חלק ד': הפרדה בין עיקר לטפל (ביטוי ממיר לבין ביטוי בעל פוטנציאל לתנועה לא רלוונטית)

שיעור 2 - מבנה אתר היררכי, דומיין וכתובת URL, התאמת ביטוי לדף

  • כיצד אתר אינטרנט בנוי: חלוקה לקטגוריות, תפריט עליון, תפריט תחתון, דף הבית ודפים פנימיים
  • מהו דומיין? כיצד נראית כתובת url ידידותית למנועי החיפוש? כיצד ניתן לנצל אותה כפרמטר לקידום
  • התאמת ביטוי פר דף: מדוע כל ביטוי לקידום צריך לקבל דף משלו באתר?
  • תוכן! הפרמטר החשוב והמרכזי ביותר לקידום אתרים

שיעור 3 - אופטימיזציית On-site על תוכן האתר ו-HTML

  • הקדמה: כמקדמי אתרים אנחנו לא צריכים לדעת HTML, אך חשוב שנבין את הבסיס שעל-פיו מנועי החיפוש יודעים לקדם אותנו.
  • מהי שפת HTML? כיצד היא בנויה? ומה הן התגיות החשובות עבורנו כמקדמים?
  • שילוב מילת המפתח בתוכן – איך עושים את זה נכון וממה להיזהר?
  • תגיות מטה: אופטימיזציה בכפוף להנחיות האיכות של Google
  • כותרות H1-H6: היררכיה נכונה בתוכן
  • כתיבת תוכן איכותי שמדבר לגולשים וקורץ למנועי החיפוש
  • חשיבות תמונות וסרטונים בתוכן ותגיות Alt
איש מבצע חיפוש ברשת
איש מבצע חיפוש ברשת

שיעור 4 - קישורים לאופטימיזציית Off-site וקישורים פנימיים

  • חשיבות הקישורים החיצוניים לקידום האתר
  • כיצד מוצאים קישורים איכותיים?
  • ביצוע שת"פים להחלפת קישורים
  • טקטיקות נכונות לבניית קישורים
  • שילוב קישורים פנימיים בתוכן האתר וחשיבותם

שיעור 5 - Google Search Console או "כלי מנהלי האתרים"

  • מהו כלי מנהלי האתרים ומהי חשיבותו?
  • פתיחת נכס והטמעת כלי מנהלי האתרים באתרנו
  • מעבר על ממשק המערכת
  • מפת XML
  • קובץ Robots.txt
  • הגשת עמודים נקודתיים לסריקה
  • איתור תקלות
  • דפי 404
  • העלאת קובץ Disavow

שיעור 6 - Google Analytics או "ניתוח התנהגות הגולשים"

  • מהו גוגל אנליטיקס ומהי חשיבותו עבור מקדמי אתרים?
  • פתיחת נכס גוגל אנליטיקס והטמעתו באתר
  • מעבר על ממשק המערכת
  • ניתוח תובנות זמן אמת
  • התנהגות הגולשים
  • מעבר על ערוצי הכניסה של הגולשים
  • יצירת פילטרים לסינון IP
  • יצירת Goals (יעדים) להמרה

שיעור 7 - SEO טכני

  • הפניות 302 ו-301
  • מעבר ל-https
  • מהו תג קנוניקל?
  • כיצד יוצרים Sitelinks?
  • אופטימיזציית זמני טעינה
  • עדכון Mobile First של גוגל
  • מהו Dynamic Sitemap?
  • כיצד מבצעים העברת אתר לאתר חדש ששומרת על מיקומים
  • שימוש בכלי Screaming Frog וחשיבותו
  • עבודה עם Ahref ו-Screaming Frog

שיעור 8 - חווית משתמש וחשיבה שיווקית

  • כיצד כותבים תוכן שמסקרן את הגולשים
  • דגשים על אתר נעים לעין
  • הנעה לפעולה – מתי אסור להחמיץ הזדמנות להמרה
  • שימוש נכון בפופ-אפים
  • סרטונים וחשיבותם
  • הטמעת HotJar
איש הולך על מדרגות שמצויר עליהם שדה חיפוש באינטרנט
איש הולך על מדרגות שמצויר עליהם שדה חיפוש באינטרנט

שיעורי בית

(באמת חשבתם שתתחמקו?)

הקורס שם דגש נרחב על פרקטיקה. הפרקטיקה לא נשארת איתנו רק בחדר ומשם נמצאת על Hold עד למפגש הבא! כל שיעור כולל בסיומו שיעורי בית. את שיעורי הבית צריך להגיש לי למייל לבדיקה ולקבלת הערות בונות.

ייתכנו פעמים בהם תידרשו להגיש את אותם שיעורי הבית יותר מפעם אחת.

המטרה שלי היא לדאוג שתצאו עם ידע מקצועי מקיף.

למי הקורס מתאים?

אין שום צורך בידע קודם. הדבר היחידי שאני זקוק לו כדי שיהיה לנו עם מה לעבוד הוא:

היכרות עם עולם האינטרנט – חובה

יכולות כתיבה – לא חובה, אבל בהחלט יעזור לכם

מוטיבציה – נכונות ללמוד ולהשקיע.

אם אתם לא מחפשים קיצורי דרך ונכונים להשקיע את הזמן שלכם הן בקורס והן בין שיעור לשיעור, אתם בהחלט מתאימים.