דף הבית » עיצוב דפי נחיתה
הקלקה של גולש רלוונטי על מודעה ממומנת היא עוד החלק הקל בפרסום ממומן בגוגל. השלב המאתגר באמת הוא ליצור דף נחיתה איכותי שישכנע את הגולשים שאתם, ורק אתם, הם נותני השירות האידיאליים.
כדאי לדעת: כחלק מחבילת קידום ממומן, אני מציע בניית דף נחיתה חינם.
אבל למה שתרצו את דפי הנחיתה שלי מלכתחילה? בתיק העבודות שלפניכם תוכלו לראות מגוון רחב של דפי נחיתה שונים ויצירתיים שערכתי עבור הלקוחות שלי.
בכל דף נחיתה דאגתי לשמור על נימה יצירתית, אך כזו שלא פוגעת ב-Flow של הגולשים. כל שלב ושלב מחושב כשהמטרה היא אחת ויחידה – להניע את הגולש לפעולה.
מסרים חדים וברורים שלא משאירים מקום לספק.
תמיד להבהיר לגולשים – כאן משאירים פרטים!
הגולש לא נהנה מדף הנחיתה? החמצנו פניה.
הקפדה על חווית משתמש לא פחות ממעולה במובייל
כפי שוודאי שמתם לב, כל דף נחיתה איננו דומה לקודם. אני מקפיד שכל לקוח ולקוחה יקבלו את העיצוב האישי שיותאם במדויק לאופי העסק וקהל היעד.
ההקלקה של הלקוחות שלנו על מודעה ממומנת היא רק חצי הדרך (ואם תשאלו אותי… אולי אפילו שליש). כדי להפוך את כל הפרסום הממומן למשתלם, חשוב שנקפיד על דף נחיתה שירשים את הגולשים ויעניק להם את התחושה כי הם אכן בדיוק אל נותן השירות שהם חיפשו.
יחד נתחקר מתחרים, נבין את אופי העסק ולקוחותיו ונייצר את דף הנחיתה האפקטיבי ביותר.
אני מציע מספר חבילות לדפי נחיתה:
הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת
לעתים אני פוגש בלקוחות שמספרים לי "המקדם הקודם אמר שזה לא בשליטתו… פשוט אין הרבה פניות בתחום שלי".
אני אומר שטויות. ייתכנו תחומים שבהם כמות החיפושים היא נמוכה, אבל אם כבר הקליקו עלינו – אז בואו נהפוך את זה להמרה. בכל קמפיין וקמפיין אני מתחייב לכם למלחמה. מלחמה על כל הקלקה והפיכת כל קמפיין למכונה משומנת של לידים.
איך אני מקיים את ההבטחה הזאת?
פשוט מאוד – אני לא ממהר. אם צריך להכין את הקרקע לפני התחלת העבודה, אז אעשה את שיעורי הבית שצריך.
נבין מי הם המתחרים, מה הן נקודות התורפה שמהן ייתכן ונקבל תנועה לא רלוונטית ומה צריך לעשות כדי להשפיע על הגולשים.
בהקמת הקמפיין אתם ללא ספק תרגישו אותי הרבה ותשמעו ממני עם מחקר מילים, בדיקת טווחים גיאוגרפיים, דף נחיתה וכיוצא בזה. אבל מה קורה לאחר מכן?
הקמפיין שלכם יעבור באופן שוטף ויומיומי אופטימיזציה במסגרתה אדאג לנצל את התקציב באופן הנכון ביותר, אוזיל עלויות הקלקה, אשיג ציוני איכות טובים מ-Google אוודא שהמודעה מקבלת טרפיק רלוונטי ואבצע שיפורים בדף הנחיתה.
ברור לי שאי אפשר להיות בתקשורת יומיומית לניהול הקמפיין, ולכן נקבע לנו שיחה קבועה אחת לשבוע במהלכה נעבור יחד על החשבון ונעלה רעיונות חדשים לשיפור.
קידום אורגני, דף נחיתה או אולי בכלל ללכת על קמפיין ממומן? ההחלטה איפה להשקיע את הכסף היא בהחלט לא פשוטה.
אז דעו שאני כאן לא רק כדי למכור. לפעמים היו לקוחות פוטנציאליים שגם פנו אלי עם דילמה ויחד נתתי להם את ההכוונה הנכונה. גם אם כרגע לא תצא לי מזה מכירה, אני בטוח שבמקום כזה או אחר עוד ניפגש, ותדעו או להמליץ עלי או לדבר איתי שוב כדי לקבל ממני שירות.
תרגישו חופשי להתקשר או להשאיר פניה!
© כל הזכויות שמורות לעופר אטלס, אין להעתיק או לשכפל את תוכן האתר ללא אישור מפורש בכתב מבעל האתר | הצהרת נגישות