קידום ובניית אתרים עם איפיון לקידום

קידום ובניית אתרים עם איפיון לקידום

תוכן עניינים

בניית וקידום אתרים – למה אני מציע שירות משולב?

כשהתחלתי לקדם אתרים, לא דמיינתי עד כמה אני אשאב גם לתחום הבנייה. כיוון שלמדתי את העולם הזה לבד, במשך תקופה ארוכה, הייתה לי המחשבה שאני פשוט לא טוב מספיק בבניית אתרים, בגלל שלא עשיתי קורס מקצועי. האמת להגיד לכם? היום ממרום גילי (30 פלוס כן.. כן..) והוותק שצברתי (6 שנים באמת לא הולכות ברגל) הבנתי דבר אחד: בניית אתרים חייבת, אבל פשוט חייבת ללכת יד ביד עם ידע קודם בקידום.

ולמה? [אל תדאגו, עוד מעט אגיע לספר לכם על השירות עצמו]

לא פעם ולא פעמיים, אני מקבל אלי אתר לקוח חדש לקידום אתרים, ומגלה שהאתר לא עונה על מספר בלתי מבוטל של הנחיות SEO מטעם Google.

כשאני שואל את הלקוחות כמה זמן האתר כבר באוויר, אני מתבאס לגלות שמדובר בפרקי זמן ממושכים כמו חצי שנה, שנה ואפילו שנתיים. שנתיים שהאתרים לא היו מותאמים לקידום אורגני! למה זה כל כך מטריד אותי? כי יש כאן עניין של החמצה.

האתר פשוט לא נתן פייט מול המתחרים שלו שעברו אופטימיזציה מלאה ושמדוגמים פלס עבור מנועי החיפוש. בזמן הזה, אם האתר היה מותאם לכל דרישות האופטימיזציה של גוגל, סביר להניח שהוא היה צובר מיקומים ראשוניים. אמנם אני לא מדבר על העמוד הראשון, אבל גם מיקום בעמוד 4 הוא נקודת התחלה טובה כדי להגיע אל העמוד ה-1.

השירות שאני מציע לכם [אמרתי לכם שאני מהיר…]

במקום שתבנו אתר ורק אחרי זה תחפשו חברת קידום (או פרילנס במקרה שלי), קבלו חבילה כוללת שבה האתר שלכם נבנה מראש על אסטרטגיית SEO.

רבים מבוני האתרים הם אנשי גרפיקה וקוד שיודעים לבנות אתרים בלבד. במקרה שלי, אני מציע לכם בניית אתרים בוורדפרס על-ידי איש שנושם ומבין קידום. עוד לפני התחלת העבודה, נאפיין את כל הפרמטרים והקריטריונים שצריך כדי שהאתר יתקדם בתוצאות החיפוש. למעשה, אתר במבנה והתאמה לקידום שגוגל אוהבים.

אז רגע מה הקאץ’? למה אני גם בונה אתרים וגם מקדם? תפסת מרובה לא תפסת: פשוט מאוד – בוני אתרים יודעים גם לבנות אתרי איקומרס ופורטלים גדולים. אני יודע לבנות אתרי תדמית שנחשבים ל”פשוטים”, והם מתאימים לעסקים שלא עוסקים במכירות אונליין.

טווח המחירים הוא נוח ונע בין 2,800 ל-3,500 ש”ח (אתרי איקומרס כבר מטפסים ל-5 ספרות). אם אתם סקרנים לראות את האתרים, אני מזמין אתכם לתיק העבודות הבא שמסביר על כל פרויקט ופרויקט.

מה בניית אתר שמותאם לקידום כוללת?

עד עכשיו השתדלתי להיות תמציתי. אבל אם אתם רוצים לדעת בדיוק מה השירות כולל ומה ההיגיון שעומד מאחורי זה, אז אני ממליץ לקחת נשימה ולצלול איתי לסעיפים הבאים:

1# מחקר מילות מפתח מקדים

בסופו של דבר, המטרה של האתר שלכם היא לגרום לעסק שלכם להימצא באופן טבעי בגוגל.

וכדי לפנות לגולשים שרלוונטיים עבורכם ברמה העסקית, חשוב שתוודאו שאתם מגיעים לעמוד הראשון עם המילים הכלכליות והרווחיות ביותר. המילים שיביאו לכם גולשים שרוצים לקבל מכם שירות.

נניח שאתם יועצי משכנתאות, ואתם רוצים שאבנה לכם אתר. לפני שנדבר על עיצוב ולפני שבכלל אתחיל בבנייה, קודם כל נבדוק מה המילים שאתם צריכים עבור דף הבית ועמודי הקטגוריה.

  • דף הבית: בדף הבית למשל, יקודם על הביטוי הכללי והתחרותי ביותר: ייעוץ משכנתאות, ביטוי עם 1,600 חיפושים חודשיים (!!) שיכול להזרים אליכם מאות לקוחות פוטנציאליים מדי חודש.
  • דפי הקטגוריה: בדפים המשניים לדף נקדם את הביטויים שמתארים שירותים שונים שאתם נותנים דוגמת: מחזור משכנתא, ביטוי עם 720 חיפושים וביטוח משכנתא, ביטוי עם 2,400 חיפושים!

לצד דף הבית ודפי הקטגוריה שמקדמים את השירותים העיקריים, נקים עמוד אודות, עמוד צור קשר ועמוד מאמרים בהם תוכלו להעלות מאמרים מקצועיים שעונים על שאלות חשובות של הגולשים.

השורה התחתונה: דרך חקר מילות המפתח, נאפיין את עמודי האתר הבסיסיים שאנחנו רוצים ונבין בדיוק מה ההיררכיה הנכונה (איזה ביטוי לקדם על דף הבית, ואילו ביטויים לקדם בקטגוריות ותתי-קטגוריות).

חקר מילות מפתח

#2 כתיבת תכנים שמותאמים ל-SEO

כתיבת תוכן לקידום היא חלק בלתי נפרד מקידום האתר.

לא מספיק שנכתוב בפריסטייל או אפילו בצורה שיווקית טובה את התכנים שלנו. חשוב שנדע לכתוב את המסרים השיווקיים בדרך שתדבר גם לגולשים וגם למנועי החיפוש.

כחלק מבניית האתר, אני מספק שירותי כתיבת תוכן לאתרים ומנהל צוות של כותבי תוכן מקצועיים. עוד לפני שיהיה לנו אתר באוויר, כבר יהיו לנו תכנים שיגיעו אליכם לאישור, יעברו את הבקרה שלכם, ורק אחרי כל התיקונים יעלו לאתר.

למה זה חשוב? כי אם אני אעלה את האתר שלכם לאוויר עם ג’יבריש או עם תוכן שלא מתקשר נכון עם מנועי החיפוש, אז הרי שהחמצתם נקודת פתיחה מעולה בקידום.

התוכן יתבסס בעצם על חקר מילות המפתח שערכנו בסעיף הראשון. הטקסט נניח על ייעוץ משכנתאות של דף הבית, יכלול את מילת המפתח כ-4 עד 5 פעמים (כי אסור גם להגזים), והוא יכלול בנוסף מילים נרדפות כמו “יועץ משכנתאות” או “יועצים למשכנתאות”.

בנוסף התוכן יכלול כותרות שמכוונות את הגולשים לקידום וקישורים פנימיים לדפים נוספים באתר שאותם אפיינו דרך הסעיף הראשון של חקר מילות המפתח.

השורה התחתונה: דרך חקר מילות המפתח, נדע לייצר תוכן עבור כל אחד מהדפים שנקים.

#3 אפיון ועיצוב האתר

בזמן כל התהליך שעברנו, כבר הספקתי לשלוח לכם אתרי מתחרים עם עיצובים שונים ולקבל מכם אתרים נוספים עם עיצובים שהרשימו אתכם.

זה החלק המרגש והכיף ביותר! החלק שבו אנחנו מתחילים להבין איך האתר ייראה. במסגרת עבודת העיצוב, אדאג לשלוח אליכם סקיצה בתום אי אילו ימי עסקים שנקבע מראש בחוזה. הסקיצה כוללת עיצוב ייחודי לדף הבית, עיצוב ייחודי לדפי הקטגוריה, עיצוב לעמוד אודות, צור קשר, עמוד מאמרים והמאמרים עצמם.

עם הגשת הסקיצה הראשונה, נתחיל במקצה שיפורים של עד 3 סבבים. תהיו חזקים, כל סבב יכול לקחת שעות! ולפעמים גם ניפגש כדי לסגור קצוות.

שורה תחתונה: זה החלק הכי כיף עבורכם. אתם תראו את האתר שלכם קורם עור וגידים.

אפיון ועיצוב האתר

#4 אופטימיזציית On-Site

האתר כבר ממש קיים!

העמודים מעוצבים, התוכן כבר ממוקם בפנים, יש תמונות שממלאות כל עמוד, הצבעים, הלוגו – בול מה שרציתם.

אבל!! עכשיו זה החלק שלי לעשות כמה מהלכים שקורים בעצם מאחורי הקלעים. על פניו האתר נראה מעולה, והוא באמת מעולה! אבל צריך לדעת “לזרוק” רמזים שמסבירים למנועי החיפוש על המילים שאנחנו מקדמים בכל עמוד ועמוד.

חשוב שנזכור: מנועי החיפוש הם בעצם רובוטים. הם לא בני אדם והם לא קוראים את התוכן בנחת ומבינים על מה הוא מדבר. הם צריכים רמזים שיסבירו להם את זה.

כך למשל, בדף הבית שמקדם את הביטוי ייעוץ משכנתאות, נשלב את המילה מספר פעמים בטקסט. בנוסף נגדיר את הכותרות שבכל עמוד ועמוד באמצעות תגיות HTML. תגית כותרת H1, הכותרת הראשית, תכיל את המילה ייעוץ משכנתאות. מנועי החיפוש מחפשים את הכותרת הראשית והם מסתמכים עליה כדי להבין את הביטוי הראשי. הכותרת המשנית H2, תכיל מילה נרדפת שכן מנועי החיפוש אוהבים שיש גיוון על אותה המילה, וכך הלאה על כותרות H3 ו-H4.

בנוסף, יש רמזים נוספים שאפשר לפזר למנועי החיפוש דרך תגיות שנקראות תגיות Meta. קצרה היריעה מלהכיל הסבר מפורט על כל פרט ופרט, אבל אני חושב שדיי הצלחתי להבהיר את הנקודה שכל עמוד ועמוד מוכרח להיות אופטימלי עבור הבנתם של מנועי החיפוש.

שורה תחתונה: זה החלק המשמעותי ביותר שגורם למנועי החיפוש להבין מה הביטוי שאנחנו מקדמים בכל עמוד ועמוד.

#5 חיבור לכלי מעקב של גוגל

האתר כבר לגמרי יכול להיות באוויר. אין כל מניעה.

אבל כחלק מההבטחה שלי שהאתר שלכם יהיה מותאם לקידום ב-100%, אני גם דואג לחבר אותו לכלי המעקב החשובים הבאים:

  • Google Analytics – מערכת שמנתחת את התנהגות הגולשים באתר. מה שחשוב עבורכם לדעת הוא שהמערכת הזו מאפשרת לכם לדעת כמה אנשים גלשו אצלכם באתר, וכמה משתמשים נמצאים בזה הרגע. עבור קידום SEO, זו ה-דרך האידיאלית לדעת אם העבודה היא איכותית ויעילה. אם אנחנו רואים גרף עולה שמעיד על יותר ויותר כניסות אורגניות, אז הרי שנעשתה פה עבודה מעולה.
  • Google Search Console – נקרא גם כלי מנהלי האתרים. זה כלי חשוב, והוא למעשה מתפקד כאמצעי התקשורת הבלעדי והיחיד שלנו עם מנוע החיפוש של גוגל. דרך כלי מנהלי האתרים אנחנו מקבלים הערות אם יש בעיות שמפריעות לגוגל להבין את האתר. זה אחד מהכלים החשובים ביותר עבורי כמקדם, ואני גולש בו לפחות פעמיים בשבוע עבור כל אתר לקוח.
  • Google Tag Manager – קצת קשה לי להסביר את הכלי הזה למי שלא מתמצה בשיווק דיגיטלי, אבל מדובר בכלי נוסף של גוגל שדרכו היא מאפשרת לנו להטמיע קודים באתר בלי התערבות של מתכנת. אפשר להטמיע קוד המרה של מערכת גוגל ממומן, קוד של פייסבוק ממומן וכיוצא בזה.

שורה תחתונה: אלה כלים סופר חשובים עבור מקדמי אתרים. ואתם מקבלים את הכל בחבילה של בניית אתר.

ואפשר להמשיך איתי אחרי זה גם לקידום אתרים

אחרי שהבנו את המשמעות של בניית וקידום אתרים כשילוב, אני אשמח להציע את שירותיי עבורכם כשירות 360 מקיף.

נתחיל בבניית האתר ונמשיך אחרי זה לדרך משותפת ארוכה שבה אני אפעל לקדם את האתר שלכם אורגנית בגוגל ולהביא אותו למקומות הראשונים.

כדאי שתדעו: קידום אורגני לוקח זמן. זה יכול להיות 4 חודשים, וזה יכול להימשך גם חצי שנה עד שנראה תוצאות ראשונות בעמוד הראשון.

אם אין לכם זמן לקידום אורגני כרגע, תזכרו שהאתר שלכם מותאם לקידום! הוא כבר צובר את הוותק שלו גם אם אתם לא משקיעים בו כרגע ב-SEO.

מה שאני כן מציע בנוסף זה קידום ממומן בגוגל. משלמים לגוגל ומופיעים מידית בעמוד הראשון.

רוצים לדעת יותר? אשמח שנדבר! זמין עבורכם לכל שאלה במספר הטלפון: 052-3676272 [אפשר גם להשאיר פניה 🙂 ]

דברו איתי
אהבתם? שתפו עם חבריכם!
כתבות נוספות
אסטרטגיית תוכן לקידום האתר
כתיבת תוכן לאתרים
אסטרטגיית תוכן לקידום האתר

קידום אתרים מתחלק לנו לשתי חזיתות: קידום אופסייט, משמע יצירת פרופיל קישורים חיצוניים שמובילים אל האתר שלנו ואל הדפים שאנחנו רוצים לקדם, וקידום אונסייט שבגדול

למאמר >>>
מחפשים מקדם אתרים? דברו איתי:

קידום אתרים איכותי ומקצועי בדרך אליך

(לשיחה ממוקדת ויעילה יותר, מומלץ לצרף לי את האתר)

דברו איתי :)

(אפשר גם בוואטסאפ)

052-3676272