בניית אתרים יוקרתיים

בניית אתרים יוקרתיים

תוכן עניינים

מה זה אומר לבנות אתרי יוקרה?

החלטתם שאתם רוצים את האתר הטוב ביותר לעסק שלכם ואתם לא מוכנים להתפשר ולו על הפרט הקטן ביותר?

מעולה! בשביל זה אני כאן.

שמי עופר, אני מקדם אתרים בגוגל, בונה אתרים בוורדפרס ומנהל קמפיינים ממומנים.

אני אמנם בונה אתרים, אבל ההצעה שלי כאן אליכם היא שונה ומאפשרת לכם לקבל אנשי מקצוע מיומנים בכל החזיתות, כולם יירתמו שיהיה לכם את האתר הטוב ביותר.

אתר פשוט VS אתר יוקרתי​

אתרים פשוטים:

לבניית אתרים הגעתי במקרה, ואני בונה אתרים זולים יחסית ללקוחות שלי שרוצים חבילת בניית אתר + קידום אורגני.

אני לוקח רק פרויקטים פשוטים, כלומר אתרי תדמית כמו האתר הנוכחי. אתרים שהמטרה שלהם היא לתת מידע לגולשים.

יחד עם הלקוחות שלי, אנחנו מבצעים חקר מתחרים, מוצאים השראות ביחד וניגשים אל מלאכת הבנייה. חד, חלק ופשוט.

אתרים מורכבים ויוקרתיים:

אני עובד עם מתכנת ובונה אתרים שמסוגל לייצר אתרים מרהיבים ויפים מאתרי תדמית ועד לאתרים מורכבים דוגמת מועדוני חברים, שוברים, הזמנות אונליין ופיתוחים שונים מאפס.

ועל זה אתעכב בפסקאות הבאות יחד הצעה עבורכם.

שלב א': איפיון ועיצוב האתר​

בונה האתרים שאני עובד איתו פועל יחד עם סטודיו לעיצוב.

יושבים יחד אתכם, מבינים את העסק שלכם, מי אתם ומה האווירה אצלכם (למשל אתר של בזאר יהיה שונה מאתר של מסעדת שף), מי הקהל שלכם, מה האתר צריך לשדר, מה הן המטרות העסקיות.

כל מכלול חוויית המשתמש מוכרח להיות מתורגם בתהליך הזה.

המטרה של האתר היא לא רק לייצג אתכם, אלא לספק לגולשים את החוויה האידיאלית שתביא לרכישות או להשארת פנייה.

מאותה שיחה והלאה, עוברים לשלב הסקיצות – עיצובים בתוכנות גרפיות שמטרתם לוודא שכל פרט ולו הקטן ביותר, מופיעים בעיצוב ומאפשרים לכם לדעת בביטחון גמור שאתם הולכים לקבל את האתר המדויק שרציתם.

האיפיון והעיצוב כוללים דף בית ועמודים פנימיים שעליהם מחליטים מראש דוגמת דפי קטגוריה, דפי מאמרים, עמוד בלוג, עמוד צור קשר, עמוד חנות וכיוצא בזה.

שלב ב': כאן אני נכנס לתמונה (רגע לפני הפיתוח)​

וכאן גם ההצעה שלי אליכם.

הרבה פעמים בעלי ובעלות עסקים מזמינים בניית אתרים יוקרתיים ומשקיעים הון תועפות, זאת מבלי לחשוב על ההיבט הקידומי.

האתר שלכם עלה לאוויר? זה מעולה! אבל נכון לעכשיו, אלא אם אתם מותג, אף אחד לא מכיר אתכם ואף אחד לא יודע להגיע אל האתר שלכם.

בשלב הזה, אני מאפיין את הקידום האורגני של האתר, ההתאמה המוחלטת שלו לדרישות מנועי החיפוש, כך שתהיה לכם נקודת זינוק טובה יותר.

לא תאמינו איך נקודת הפתיחה יכולה לשנות לכם הכל. לעתים, אתרים שלא מותאמים טוב לגוגל, מדשדשים מאוחר יותר ומתקדמים לאט יותר.

אני אדאג לכל הפרטים, ואדאג גם להסביר לכם על כל שלב ושלב בתהליך.

שלב ג': בונה האתרים (שלב הפיתוח)​

אחרי שחברת העיצוב אפיינה ועיצבה את האתר, ואחרי שאני דאגתי לאפיין את כל היבט הקידום של האתר, מגיע השלב המהנה ביותר!

עכשיו בונה האתרים יהפוך את העיצוב ואת האיפיון שלי למציאות.

מדובר בבונה אתרים שבנה את האתר של התזמורת הפילהרמונית, סינמטק תל אביב, לין ביכלר משאבי אנוש, קולנוע לב, רדיוס 100FM ועוד אתרים רבים נוספים.

כל לקוח ולקוחה שמבקשים ממני אתרים מורכבים, אני יודע שהוא האיש לפנות אליו.

כמה עולה כל העסק?

מחיר בניית אתרים פשוטים (כלומר שאני מעצב ובונה)

במקרה הזה מדובר במחירים שנעים בין 3,500 ל-5,000 ש"ח, כל העבודה כולל הכל + התאמה לקידום.

מחיר בניית אתרים יוקרתיים

החל מ-10,000 ש"ח.

לרוב המחירים נעים בין 4,500 ל-7,500 ש"ח עבור האיפיון והעיצוב של האתר + עוד 4,500 עד 7,500 ש"ח לבנייה של האתר.

עלות ההתאמה של האתר לקידום אורגני היא 1,000 ש"ח.

במה כדאי לי לבחור?

זה מאוד מאוד תלוי בסוג העסק.

אם אתם עסק שלא צריך יותר מדי השקעה, למשל חברת איטום גגות, או אפילו משרד חקירות, אז מומלץ ללכת על אתר רגיל שאני בונה.

אם מדובר באתר שבו אתם מחפשים היבט חזותי מעניין שתופס את העניין, משהו שילכוד את תשומת לב הגולשים, אתר עם פיצ'רים מתקדמים והתאמות – אז חשוב שתפנו לבניית אתרים יוקרתיים שתותאם באופן אישי לצרכים העסקיים שלכם.

צרו איתי קשר

לפרטים נוספים ניתן ליצור איתי קשר טלפוני או להשאיר פנייה באתר.

עופר אטלס | טל': 052-3676272 | או השאירו פניה באתר.

מחפשים מומחה קידום אתרים? התקשרו:

או השאירו פניה:

ומשהו קטן אחרון, התוכן הועיל לכם? אשמח שתשתפו:

מעוניינים שאחזור אליכם?

השאירו פניה, ואחזור אליכם בהקדם: