קידום אתרים מהיר – יש חיה כזאת?

קידום אתרים מהיר - יש חיה כזאת?

תוכן עניינים

מחפשים איך לקדם אתר מהר בגוגל?

פעם לקוחה שאני נורא אוהב אמרה לי במועד החתימה על התחלת העבודה: "אני יודעת שאתה יותר זול מחברות קידום, אבל בבקשה תעשה שאני אתקדם מהר".

הרגעתי אותה והסברתי לה שגם אם היא תשלם לי 5,000 ש"ח לקידום שזה אפילו מעבר למה שחברת קידום לוקחת כיוון שהיא צריכה לשלם לעובדים ולשכירות משרד, עדיין הקצב יישאר זהה פחות או יותר – ולמה?

זה אולי המאפיין המרגיז ביותר בקידום אתרים אורגני, אבל העסק הזה פשוט לוקח זמן, ולא תמיד לשביעות רצון הלקוחות.. לכן אני מקפיד להסביר את הנושא הזה בפתיחות מלאה ולהבהיר שבשירות של קידום אורגני, משלמים לי על תהליך שלוקח זמן. על עבודה עקבית לאורך חודשים ארוכים.

"לשכנע" את מנועי החיפוש​

אנחנו חייבים תמיד לזכור את המאפיין החשוב הבא: אני כמקדם אתרים פועל כדי לשכנע גורם צד ג', כלומר מנוע החיפוש, שהאתר שלכם אכן ראוי להופיע בעמוד הראשון, וכל שכן במקומות הראשונים.

מתוך נקודת המבט שלי לפחות, תפקידו של מקדם אתרים הוא לעשות את המקסימום שביכולתו כדי "לשכנע" את מנועי החיפוש דוגמת גוגל, כי האתר של הלקוח ולא שום אתר אחר, הוא הנכס הדיגיטלי הראוי ביותר להופיע באופן "טבעי" בתוצאות החיפוש העליונות.

ורבותיי "שכנוע" זה דבר שלוקח זמן, אבל...!​

אז לשאלה אם קידום אתרים יכול להיות מהיר או שאולי הוא לוקח זמן ויהי מה, התשובה שלי היא שהמציאות היא לא בדיוק שחור ולבן. כן זה לוקח זמן, אבל כן אפשר לנקוט בעבודה אינטנסיבית יותר.

התשובה הדיפולטיבית שלי עבור לקוח שמבקש שאקדם אותו מהר, היא שאין לי אפשרות אמתית להשפיע על מנוע החיפוש באופן מידי, ושבזכות עבודה קשה ועקבית, אט אט נראה תוצאות.

אך יש לי "נוסחת קסם" (לא באמת קסמים כן? נטו עבודה עקבית) שאני אוהב ליישם באתרים וזאת כדי לקדם אתרים מהר ונכון (כלומר לא לעשות פעולות לא חוקיות "קידום שחור" שבסוף גוגל יעלו עליהן וסתם חבל שנאבד מיקומים וחלילה גם נקבל עונש):

העלאת מאמרים

אני באמת גאה בשירות שלי שמספק כמות מאמרים גבוהה בהרבה ממה שמוצע בשוק ה-SEO.

מדי שבוע עולים מספר מאמרים חדשים שנועדו להגדיל את האתר במהירות, ולרמוז למנועי החיפוש שיש פה אתר שלא מפסיק להתעדכן עבור הגולשים שלו.

השיטה הזו נמצאה יעילה בכל אתר לקוח שאני מקדם! ואני עושה את האותו הדבר גם באתר שלי.​

שיפורי תוכן

להעלות תכנים חדשים זה מעולה וכבר גוגל התחילו להתייחס אלינו, אבל חשוב גם לעבור על העמודים השונים שקיימים באתר ולבצע שיפורים משמעותיים. אפשר להוסיף פסקה, לשפר את הדקדוק של התוכן והסדר שלו.

מנועי החיפוש שמזהים עמודים קיימים שהשתנו, רואים את זה באור חיובי, כלומר האתר דואג לעדכן את המידע שלו.​

קישורים מגוונים

אני מקפיד על יצירת פרופיל מגוון של קישורים.

הקישורים יפנו בעיקר לעמודים נקודתיים שיקדמו את המילים שהצבנו לעצמנו למטרה. ככל שנהיה ממוקדים יותר, כך נשיג תוצאות.​

אופטימיזציה

התחלתם לעבוד איתי? הדבר הראשון שאעשה יהיה לעבור על כל האתר ולוודא שהוא מותאם במלואו להנחיות האיכות של גוגל.

לפעמים יהיה מדובר רק בדקויות קטנות שנראות לא חשובות, אבל מבחינתי כל נקודת זכות ממנועי החיפוש היא עולם ומלואו, ויכולה לתרום לנו לקידום האורגני.​

וזה באמת יעזור לנו לקדם את האתר מהר בגוגל?​

באופן חד-משמעי כן. אבל ושימו לב שתמיד יש אבל – כשאני אומר שנתקדם מהר יותר בגוגל זה הכל יחסי.

אם מדובר בתחום לא תחרותי נניח אתר שעורך משלוחי ג'חנון בתל אביב, אז מרבית הסיכויים שנגיע לעמוד הראשון תוך חודשיים – שלוש.

אם מדובר בתחום תחרותי כמו אתר עורכי דין בתחום המקרקעין, אז הרי שייקח לנו בערך חצי שנה עד שנתחיל לראות תוצאות, והאמינו לי מדובר בתחום מאוד מאוד תחרותי.

מתי אני לא מאמין שאפשר לקדם אתר מהר?​

מי שמבטיח לכם רק עתיד ורוד, הוא כנראה איש מכירות יותר מאשר איש מקצוע. לכן יש לי קריטריונים מאוד הדוקים שעל-פיהם אני בורר את האתרים שאני לוקח:

איך לקדם אתר מהר

לסיכום​

קידום אתרים מהיר הוא פקטור של תחרותיות, מידת האינטנסיביות של העבודה ומידת המוכנות שלכם כלקוחות לשתף פעולה עם נושאים מסוימים שנוגעים לטיפול באתר ומחוצה לו.

חשוב לי כדי לשמור על כנות מלאה במאמר – אני לא רוצה למכור חלומות ורודים. לא כל האתרים יכולים לענות על השיטה הזאת, ויש תחומים מאוד תחרותיים שבהם קידום אתרים מהיר, זה עניין יחסי.

אם תציצו בדף הבית שלי, גם שם תראו שאני מתחייב לעבודה קשה ועקבית. אני בן אדם חרוץ ולדעתי זה הרבה פעמים היתרון שלי על-פני מקדמים אחרים ואפילו חברות קידום ידועות.

נשמע לכם מעניין? אשמח שנדבר 🙂 

טל': 052-3676272 | או השאירו פניה באתר.

מחפשים מומחה קידום אתרים? התקשרו:

או השאירו פניה:

ומשהו קטן אחרון, התוכן הועיל לכם? אשמח שתשתפו:

מעוניינים שאחזור אליכם?

השאירו פניה, ואחזור אליכם בהקדם: