האם אתם מפספסים פניות באתר?

האם אתם מפספסים פניות באתר?

תוכן עניינים

לקדם אתר זה מעולה ועבורי כמקדם אתרים בגוגל, אין הרגשה נפלאה יותר מאשר זו של הגעה למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

אבל בואו נשאר רגע עם הרגליים על הקרקע – הגעה למקומות הראשונים זה מעולה, אך כל עוד לא מקסמנו את המיקומים של האתר לצורך המרות, אז הרי שהחמצנו את כל המטרה. לא פעם מגיעים אלי לקוחות פוטנציאליים שמציגים לי תמונת מצב עגמומית במיוחד; אתר עם ניראות ירודה והכי גרוע – פשוט לא מניע לפעולה.

איך גורמים לאתר להניע לפעולה?

קודם כל אסור לזלזל בנראות של אתרי אינטרנט. כיום עיצוב מודרני משרה על הגולשים תחושת ביטחון וסמכותיות שהם הגיעו למקום הנכון. אתרים מיושנים עלולים להבריח את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו ובעיקר בתקופה בה פריצות דרך האינטרנט הן דבר שגור. ייתכן שהאתר שלכם מאובטח באופן הרמטי, ועדיין – מראה מיושן פשוט משדר משהו מסוים.

אבל הלוואי ונראות הייתה שם המשחק, תמונת המצב האמיתית היא מעט יותר מורכבת.

טופס צף שמותאם בין נייח לנייד

כיום אין אתר שאין בו טופס צף שמלווה את הגולשים לכל אורך השיטוט באתר. יש לכם טופס שכזה? מעולה! עכשיו זה הזמן לוודא שהוא גם מותאם למקור ההגעה של הגולשים שלכם.

טעות מרה שאני רואה במגוון אתרים הוא טופס צף שזהה בין הניידים למחשבים. הטופס לרוב יכלול מספר טלפון שעליו ניתן להקליק גם במחשב – ומה לגבי מי שרוצה להשאיר פניה?

הקפידו להפריד בין שני הטפסים. בקשו מן המתכנת של האתר (או עשו זאת בעצמכם במקרה שמדובר בוורדפרס) שתהיה הפרדה מוחלטת. כאשר גולש ייכנס מן הנייד, תהיה לו אפשרות להקליק על תוסף ההתקשרות ולבחור בין לחייג, להשאיר הודעה או לשלוח מסרון בוואטסאפ. כאשר גולש ייכנס מן המחשב, תהיה לו אפשרות לראות את מספר הטלפון (כדי שיקליד אותו LIVE בטלפון שלו) או להשאיר פניה.

טופס צור קשר נגיש וגלוי

אל תשחקו משחקים ואל תשאירו את הגולשים שלכם מבולבלים – אם הגולשים שלכם עברו 50% מהאתר והם עוד טרם פגשו בטופס יצירת קשר אחד, אז הרי שיש סיכוי גבוה שאתם מחמיצים פניות חדשות.

שלבו בטופס יצירת הקשר משפטים שמניעים לפעולה. לפרטים נוספים התקשרו, השאירו פניה, דברו איתנו וכיוצא בזה.

הנעה לפעולה עלולה להישמע מיותרת שכן ברור שהם צריכים להשאיר פרטים, אך הניסיון מראה כי משפטים חד-משמעיים שמורים זאת לגולשים, הם בעלי אפקטיביות גבוהה.

הקפידו על צבעים בולטים

בקידום אורגני בגוגל חשוב להקפיד על אתר עם תוכן רב. מצד אחד זה יתרון כיוון שגוגל רואים בנו כמקור מידע רציני (ולכן הוא גם יקודם טוב יותר), אך מן הצד השני זהו חסרון כיוון שהגולשים שלנו יתעייפו ויחמיצו את האפשרות להשאיר לנו פניה.

חשוב לזכור שהגולשים מוצפים במידע, ולכן חשוב שנבליט להם את הטפסים שמיועדים להשארת פניה. לצורך כך, הקפידו על כפתור שליחה שהוא בעל צבע יוצא דופן מיתר האתר. אני מזמין אתכם לעיין במאמר הבא כדי לבחור בצבע המומלץ המועדף עליכם.

לסיום… מדיה

רבותיי, תוכן זה נהדר, טפסים זה מעולה, אבל כשהאתר מוצף במידע, הגולשים פשוט עלולים להשתעמם ולנטוש. חשוב לעניין אותם ולהשאיר את העיניים שלהם רעננות.

לא פעם אני פוגש באתרים שפשוט לא כוללים מדיה – אין תמונות ואין סרטונים. העדכונים האחרונים של גוגל מראים מגמה על-פיה תוכן מעניין ובעל מדיה, הוא תוכן שמקודם טוב יותר בתוצאות החיפוש. הקפידו תמיד לשלב תמונות שמכניסות קצת פלפל לטקסט ואם יש לכם אפשרות לצלם סרטון יוטיוב של העסק – אז הרי זה משובח.

מחפשים מומחה קידום אתרים? התקשרו:

או השאירו פניה:

ומשהו קטן אחרון, התוכן הועיל לכם? אשמח שתשתפו:

מעוניינים שאחזור אליכם?

השאירו פניה, ואחזור אליכם בהקדם: